- Ble medlem
- 23.10.2013
- Antall liker
- 403
Jo, men slik blir det jo ganske ofte her på hifisentralenEr vi ikke litt OT her nå?
|
Jo, men slik blir det jo ganske ofte her på hifisentralenEr vi ikke litt OT her nå?
Det motsatte av blue monday.Hva er black Friday ?
Ok, nå som kjøpefesten er over...Mens rusen fortsatt sitrer i kroppen, fortell nå hva dere har fått kloa i da?
Tok kjøpetrangen overhånd slik at man angrer dagen derpå, eller sitter fortsatt gliset fra øre til øre?!
Og julehandelen sparkes i gang med Black Friday. Hvis du ikke vil handle, er det bare å la være. Triks? Det er ingen skjult agenda her. Bare: "i dag er ting på tilbud, og vinsatser på å selge masse".Enda et triks fra handelsstanden? Det må da for faen holde med julehandelen...!?!
Grattis!!! Satt å kikket på det tilbudet i hele går, men til slutt klarte jeg å få meg til å blåse 44k på en tv. Men herrigud som det frista!!!!!!Jeg var veldig fornøyd med meg selv. Kom hjem fra jobb med en microbølgeovn til 499.-, ikke store utlegget med andre ord....
Vel..... Det var helt til jeg så en 84" UHD TV til en sterkt redusert pris! Nå er alle pengene jeg hadde planer om å bruke på DAC/Pre borte, men regner med at det blir glemt når jeg endelig får tilbake kino følelsen i stua! ������������ Er vel ikke hver dag man "sparer" 60K på en TV? Jeg har i hvertfall lært av min andre halvdel at man sparer når man handler på salg...... 8)
Jo takk!Grattis!!! Satt å kikket på det tilbudet i hele går, men til slutt klarte jeg å få meg til å blåse 44k på en tv. Men herrigud som det frista!!!!!!Jeg var veldig fornøyd med meg selv. Kom hjem fra jobb med en microbølgeovn til 499.-, ikke store utlegget med andre ord....
Vel..... Det var helt til jeg så en 84" UHD TV til en sterkt redusert pris! Nå er alle pengene jeg hadde planer om å bruke på DAC/Pre borte, men regner med at det blir glemt når jeg endelig får tilbake kino følelsen i stua! ������������ Er vel ikke hver dag man "sparer" 60K på en TV? Jeg har i hvertfall lært av min andre halvdel at man sparer når man handler på salg...... 8)
Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.Spurte om Black Friday-tilbud på et par varer hos Evenstad. Får nå 10% rabatt på de forspurte varene, som må bestilles innen utgangen av dagen i dag.Evenstad Musikk kjører "få ditt eget Black Friday tilbud". Om det er noe du er interessert i så send de en mail og be om et godt tilbud. Selv venter jeg på tilbud på 3/4 gitar til guttungen. Avshop hadde noe lignende i høst, og der var det i alle fall mye å hente (for meg).
http://evenstadmusikk.no/
Synes dette er en grei måte å gjøre det på, så får man tilbud på det man faktisk vil ha.
Helt enig. Jeg syns prisen på varene var god nok (satt ned med 40% fra før) og spurte om de kunne gjøre noe med frakten istedet. Endte opp med gratis frakt (mot 200,- normalt). Fint avslag det.Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.Spurte om Black Friday-tilbud på et par varer hos Evenstad. Får nå 10% rabatt på de forspurte varene, som må bestilles innen utgangen av dagen i dag.Evenstad Musikk kjører "få ditt eget Black Friday tilbud". Om det er noe du er interessert i så send de en mail og be om et godt tilbud. Selv venter jeg på tilbud på 3/4 gitar til guttungen. Avshop hadde noe lignende i høst, og der var det i alle fall mye å hente (for meg).
http://evenstadmusikk.no/
Synes dette er en grei måte å gjøre det på, så får man tilbud på det man faktisk vil ha.
10% er bedre enn ingenting, særlig når man selv kan velge varene man vil ha.
Nei, du brukte mer penger på det kjøpet den dagen, enn om du ikke hadde kjøpt i det hele tatt... så du sparte ingentingTil alle som sutrer over amerikanske tradisjoner, triks fra handelstanden etc, jeg sparte 3107,- pga Black Friday, så jeg er veldig fornøyd!
Men selv om 10% er bedre enn ingenting, var det ikke nok til at jeg gadd å benytte meg av tilbudet. Hadde det vært 20%, kanskje. Hadde det vært 25% + gratis frakt, definitivt.Helt enig. Jeg syns prisen på varene var god nok (satt ned med 40% fra før) og spurte om de kunne gjøre noe med frakten istedet. Endte opp med gratis frakt (mot 200,- normalt). Fint avslag det.Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.
10% er bedre enn ingenting, særlig når man selv kan velge varene man vil ha.Gitaren til poden ankom i dag forresten. Har ikke fått kikka på den enda.