EDB-hjerte på Mystery Kindaichi & den Ayo Ke-Disco samleren!Var plutselig blitt en stund siden jeg kjøpte nye plater, så gikk på en smell på HHV.
Føles bra å kunne kjøpe nye CD'er også - har vært litt for mye spotify de siste par årene, så har mistet litt kontakten med album formatet siden jeg ofte bare hører på enkeltlåter.
Vis vedlegget 1196293
fant også frem en gammel favoritt fra rotekassa i boden - sykt at den CD'en har klart å overleve så lenge, da den fikk kjørt seg hardt på 90 tallet.
Vis vedlegget 1196295
Sama Sama Records skal definitivt følges - Boy Katindig platen høres jo ut som en umiddelbar innertier etter min smakEDB-hjerte på Mystery Kindaichi & den Ayo Ke-Disco samleren!
Dersom du ikke har sett den anbefaler jeg denne listening-session med Dj Noorsica av hele mitt hjerte. Samme med utgivelser på hennes nystartede Sama Sama Records.
Ja bare å stikke innom for en lytt en dag - begynner å bli en stund siden sist!ja du gir deg ikke!
Uansett all mulig motgang.
Kudos.
Plutselig er jeg på døra di, eller vinduet (!), for å kjæle med den, haha. Og katta.
Hadde besøk av noen kollegaer for et par dager siden. Jeg fikk da brått en fornemmelse av at jeg savnet jobben, bittelitt. Til min store overraskelse. De første to årene hadde jo gått "smertefritt".
Den nyoppstartede søster-labelen til Habibi Funk virker også lovende. Har de to første på innkommende.Sama Sama Records skal definitivt følges - Boy Katindig platen høres jo ut som en umiddelbar innertier etter min smak![]()
habibifunkrecords.bandcamp.com
enig!nesten så man burde ha stelt i stand et lite bacalao-lag som i gamledager![]()
enig!
Skal nordover og hente kleppfesken min i slutten av august, vi kan ta opp tråden etter den tid. Men i gamledager var det på Løkka da..![]()
Så det du sier er at du kjøper deg en hytte på Grünerløkka og inviterer?enig!
Skal nordover og hente kleppfesken min i slutten av august, vi kan ta opp tråden etter den tid. Men i gamledager var det på Løkka da..![]()
eller så var det en hentydning til at ingenting blir som det aldrig før har vøret.Så det du sier er at du kjøper deg en hytte på Grünerløkka og inviterer?