En gullgruve.Ende opp med å kjøpe en stor dose av slukets gamle samling - ekstremt mye bra musikk, så gleder meg til jeg kan begynne å lytte meg gjennom alt sammen.
En gullgruve.Ende opp med å kjøpe en stor dose av slukets gamle samling - ekstremt mye bra musikk, så gleder meg til jeg kan begynne å lytte meg gjennom alt sammen.
Tro det eller ei, men Studeren har faktisk aes/ebu ut, så kan bruke den som ren transport inn i lynx lydkortet - ikke mye å hente på mer moderne saker da, siden laser-enheten er spitzenklasse!Skaff deg nå en CD/SACD spiller som fortjener allt dette utrulig gode materialet![]()
hadde det ikke vært for at prisene på studio-spillere har gått i taket hadde jeg lett kjøpt et eksemplar av alle sammen - estetikken er jo halve moroa!Eg er stum av kor prinsippfast det er mogleg å vera. Du burde kanskje komplettert med ein dysfunksjonell slik?
(Ja, einig i at han ser ut til å ha rømt frå eit legekontor)
ja, er litt synd at designet som "vant" var den aller kjedeligste versjonen med en firkantet boks med tynn plast-skuff i front... Kjedelig!"antikk" cd spiller design er uber kult.
Takk for at jeg fikk komme, men dumt av meg å ikke benytte vannklosettfasilitetene når jeg først var derEn av de store fordelene med BBB reol er at den er så ekstremt fleksibel og enkel å bygge om!
Her var det smal sak å smekke inn noen ekstra hyller for å få plass til alle CD'ene.
Mesteparten av jobben var støvtørking og organisering
Vis vedlegget 1167360
Vis vedlegget 1167361
Ellers hadde jeg et meget hyggelig besøk av Jonas_H i dag - Lenge siden sist jeg hadde noen på besøk, men nå har jeg jo igjen fungerende vannklosett å tilby, så da kan jeg sånn sett offisielt erklære hifi-besøk sesongen for åpen![]()
En av de store fordelene med BBB reol er at den er så ekstremt fleksibel og enkel å bygge om!
Her var det smal sak å smekke inn noen ekstra hyller for å få plass til alle CD'ene.
Mesteparten av jobben var støvtørking og organisering
Vis vedlegget 1167360
Vis vedlegget 1167361
Ellers hadde jeg et meget hyggelig besøk av Jonas_H i dag - Lenge siden sist jeg hadde noen på besøk, men nå har jeg jo igjen fungerende vannklosett å tilby, så da kan jeg sånn sett offisielt erklære hifi-besøk sesongen for åpen![]()
Ligger litt forbi Sandvika, så et lite stykke er det jo, men er en overlevbar distanse så lenge man slipper veiarbeid på e18...Får se å svinge innom en dag det har jo skjedd en del siden sist…
Er forresten litt misunnelig på mekkeplassen din, må du langt på landet for noe slikt?
Jeg spår en renessanse innen akustiske konserter.Livet er jaggu blitt vanskelig på alle måter i herrens år 2026 - plutselig dukker det opp en meget catchy låt i spotify sin "discover weekly"
umiddelbart en skikkelig pop hit for de av oss med en sans for funk og disco, men noe høres veldig feil ut? selv etter åresvis med autotune hører jeg umiddelbart at dette kan umulig være et ekte menneske som synger.
og det er så jævla synd! sangen er fengende, en bra låt - men det er akkurat som om noe blir borte med en gang man merker at det er 100% falskt.
Som et barn av 80/90 tallet har jeg alltid vært en forkjemper for den enslige kreatøren på gutterommet som kan lage god musikk ved hjelp av en pc og god fantasi (tenk daft punk) men har vi nå endelig nådd punktet der ting har gått for langt, eller er dette bare den naturlige utviklingen av "teknoen"?
Kan også vera ei forklaring på at direct-to-disc har fått ein ny vår.Jeg spår en renessanse innen akustiske konserter.