På tur og reise Biltur i Lofoten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.008
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Reine fra Reinebringen. Tok meg en time opp, og sliten i knea etter nedtur. Skrei fra Anita's. Lunch på Underhuset (røkt hval) og middag på Gamlebua (dagens torsk). Grei spise +, men ingen kulinarisk høydare.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Sist redigert:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    33.175
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg var i Lofoten for 5 år siden. Kunne godt tenkt meg en tur opp igjen :)

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    12.493
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Med den ene sommerferien vi har i året, tar jeg rett og slett ikke sjansen på Norgesferie. Dessverre, ellers hadde Lofoten og Vesterålen stått høyt på ferieplanene. Var der sist i 2001 og hadde noen fantastiske dager, før været nullstilte de resterende dagene av ferien. Tåke ned i fjæresteinene....

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Risky, joda, men året er fullt av bedre perioder for evakuering enn sommeren. Det betinger selvsagt at man har muligheten til å reise utenlands til andre tider på året, og med arbeid og barn med skole- og barnehageferier er ikke det nødvendigvis så lett. Ser det.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    12.493
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er sommeren som gjelder, og da må jeg ha sol og varme. Sånn er det bare. Pluss at det koster mye penger å sitte i skodda på rorbuferie.....

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.515
    Holder meg i Norge om sommeren så får det gå som det går, normalt er det en blandet opplevelse værmessig. Men jeg ser poenget til Erato, det er potensielt mye penger ut av vinduet om man baserer seg på aktiviteter hvor det bør være ok vær. For vår del er Norgesferiene svært billige, i år brukte jeg 5000 på tre hotellnetter i Bergen, 1500 på hotell i Aurland, 165 kroner på to ferger, 20 kroner i strøm til bilen og med unntak av Bergen lagde jeg stort sett all maten selv. Resten av overnattingene hos familie eller på lånt hytte.

Før jeg fikk barn kjørte jeg som totte, jobbet i sommerferien og rømte til varmere steder et par uker på høsten og stakk til Alpene på kort varsel når det var bra forhold der. Fantastisk mye lettere å improvisere ferie når man er 1 eller 2 voksne...

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Og heller ikke totte lever helt som han lærer.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn