Billig DVD spiller

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
937
Kjøp en av de billigste på Elkjøp. Med vanlig TV vi du ikke savne noe. Lyd og bilde er svært godt. Om du bare ser en film i ny og ne så trenger du ikke mere.

De billigste er jo nette små apparater på 25 cm bredde. Jeg har en slik Matsui til 300 kroner, og det er mer enn nok for meg. Hadde litt plunder med fjernkontrollen til å begynne med, men nå går det fint.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
ELEL6200 skrev:
Ønsker oss en billig DVD spiller. Det viktigest er at spilleren fungerer over tid. Har kjøpt en del billig varianter av DVD maskiner, men de melder pass etter 3 måneder.
Noen med erfaringer og råd? Pris maks 2000kr, men dog helst rundt en tusen lapp :)

Lf

Hm... Du har innviet fruen i planene denne gang....? ;) ;D

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
359
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Philips til 500,- med scart på elkjøp. Er det noe å lure på?

B

bendis

Gjest
omholt skrev:
NADen er sikker grei, men jeg hadde heller kjøpt en av de brukte jeg linket til. For det første er de billigere og sansynligvis en god del bedre på flere områder. Det er jo spillere som har vært i toppklasse og har en helt annen byggekvalitet enn disse slimline spillerne. Fordel med en ny spiller er selvfølgelig garantien.
http://www.homecinemachoice.com/reviews/hccreviews/DVDPlayers/Pioneer/PioneerDV-737.php
http://www.homecinemachoice.com/reviews/hccreviews/DVDPlayers/Denon/DenonDVD-2800.php
skrekkelige jittermålinger! som vanlig fra gamle toppmodeller, lett matchet av billig nytt. når det gjelder bilde har de sansynlig heller ingen sjanse. ::)

T

tst

Gjest
Jeg har en Oppo 971 med Scart og den kjøpte jeg brukt for 500. Denne har mye bedre bilde(HDMI utgangen) og lyd enn den Pioneer 575 jeg hadde tidligere. Oppo er noe av det beste i forhold til pris.

Solemnhour

Medlem
Ble medlem
07.01.2008
Antall liker
0
ELEL6200 skrev:
Bytte av tv blir ikke aktuelt. Jeg er dessverre redd for at det blir for mye glaning i boksen om bilde og lyd blir for god :)

Har sendt meldinger til han som skulle selge Denon 2800 uten å få svar. Pioneeren måtte dessverre hentes i Oslo. Finnes det andre gode alternativ?

Lf
Du må da ønske deg et stort full HD TV eller hva? Jeg kan ikke tro at det faktisk finnes personer som ikke ønsker seg et nytt TV. :p

Anyway denne skal iallefall jeg kjøpe. Veldig bra etter det jeg har lest og ikke for dyr heller.

Eller nå vet jo ikke jeg hva pris rang du leter etter, men 4000 for en veldig god DVD spiller virker som et godt kjøp.

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Trist for de som har kjøpt HD-Dvd, men er jo greit
å endelig få en avklaring på denne format krigen!

Solemnhour

Medlem
Ble medlem
07.01.2008
Antall liker
0
Wow denne nyheten hadde jeg aldri ventet.

Visste at det var en kamp, men trodde aldri HDDVD skulle forsvinne til fordel for BluRay. Jaja, egentlig så er jeg fornøyd så lenge bildekvaliteten er superb.

supersubb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2007
Antall liker
0
Hei, du kan jo sjekke ut klubbens Cambridge DVD spiller til under tusenlappen, har denne selv og den fungerer utmerket, og er i tilegg sonefri..!
;D

wireworld

Medlem
Ble medlem
04.01.2004
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
hei.
synes det er rart at ingen nevner panasonic.. har hatt 5stk modeller av panasonic og alle har levert varene ingen feil på noen av de!!!
den siste jeg kjøpte er panasonic s 75.. men den ligger nå ubrukt i esken sin... synd da den er fantastisk bra... helt strøken .kjøpte nå hk dvd 47 pga måtte ha hdmi kontakt.... kjøper ikke hk neste gang... den er grei men slår ikke panasonic.... :)

Topp Bunn