Bhatti står frem som en helt og et forbilde for unge "norske" muslimer

C

CAP

Gjest
Betyr det at unge "norske" muslimer kun drømmer om terror, makt, rikdom og tilgang til damer og våpen ?
Man kan begynne og lure.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Pupertetsproblemer høres det ut som. ;D ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Only Crap skrev:
Betyr det at unge "norske" muslimer kun drømmer om terror, makt, rikdom og tilgang til damer og våpen ?
Man kan begynne og lure.
Høres jo egentlig ganske forlokkende ut med en slik tilværelse da. 8)

Vedlegg

C

CAP

Gjest
Jeg finner det skremmende at muslimer i Norge ser opp til og glorifiserer terrorister.

P

Parelius

Gjest
Jeg finner det mer skremmende at forbrytere gjøres til kjendiser - og dermed får status - gjennom beste sendetid. Grosvold og statskanalen er jo nesten på forskningsfronten der. DETTE er en trend som burde skremme.

K

kbwh

Gjest
Finnes det en vaksine mot Grosvoldaffeksjon? Jeg trenger noe slikt for å bruke på fruen.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Valentino skrev:
Finnes det en vaksine mot Grosvoldaffeksjon? Jeg trenger noe slikt for å bruke på fruen.
Du får by på deg selv. ;)
Det har jeg gode erfaringer med.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Finnes det ikke tilsynelatende gode normenn som ser opp til Che Guevare også tro?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Parelius skrev:
Jeg finner det mer skremmende at forbrytere gjøres til kjendiser - og dermed får status - gjennom beste sendetid. Grosvold og statskanalen er jo nesten på forskningsfronten der. DETTE er en trend som burde skremme.
Så hjertelig enig. Fra Gjest Baardsen til Toska til..

Dette ble på ingen måte introdusert med Bhatti.

Vår dyrking av den kriminelle 'mesterhjerne' er til de grader destruktiv.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Jeg tipper ikke det er muslimer spesiellt (faen muslimer får masse unødvendig pes, hva har DETTE med "muslimisme" å gjøre?) men kanskje heller innvandrerungdom generelt, og da spesielt de som faller utenfor i samfunnet vårt, og det er stort sett de som ikke ser ut som oss, og som kanskje har (av forskjellige grunner, som oftest ikke pga noe de har gjort SELV) ikke klart å få seg utdannelse og-eller (spesiellt) jobb. (for det FÅR de jo ikke uansett hvor dyktige de er, sånn har det jo vært lenge) ..... at ungdommer ser dette, og ser det som en mer attraktiv mulighet å bli en (media)banditt (for alle må jo ha mat) skjønner jeg jo veldig godt... leve på sosialen/vaske gulv er ikke like attraktivt for alle..

Når det er sagt så virker han som en trivelig fyr akkurat som Toska (sånn litt "grom-kriminell", og det er jo langt ifra uvanlig at folk blir glad i banditter.. ;) damer faller jo som FLUER... (ok, da må man kanskje ha drept noen eller være en ÅRNTLI terrorist, ikke en slikt "light utgave som dette".. (som ingen andre enn media og myndighetene "vet" hvorfor han defineres i samme kategori som Osama og Saddam... (ok han smalt av noen skudd mot ei kirke... og han snakka om rare ting på telefonen (GRØSS og GRU hvis alt JEG har sagt i mitt liv ble samla og brukt mot meg i en rettsak) .. .. . . Greven BURDE jo være kjempeterrorist som brente kirkene ned.. men han er jo "bare en liten uskyldig satanist" ...?) (hadde han satt fyr på ei synagoge eller et tempel i et annet land hadde han sikkert blitt terrorist)

(litt satt på spissen, håper dere skjønner, men dette landet vårt er ikke like enkelt å leve i som mange tror (ikke for alle iallefall.. det er helt klart en fordel å være lyserosa/småblass og ha blå øyne)) Bli venner med noen med brun hud så får dere fort en litt annen vinkling på diverse ting :)

Only Crap skrev:
Jeg finner det skremmende at muslimer i Norge ser opp til og glorifiserer terrorister.

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Antall liker
1.451
Sted
Siggerud
Torget vurderinger
1
Nåja, er du en hvit mann, heteroseksuell, noenlunde lovlydig og i full jobb, er du i deep shit så fort noe skjer.
Så fordelene ved å være blåøyd/rosa/småblass er ikke SÅ åpenlyse.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Du som blass/blåøyd har i det minste en HALV sjans i helvete å få en jobb du er kvalifisert for.. :) Nå er det ikke alle bleike som er kvalifiserte til så mye heller, og mulig DE sliter litt når en sivilingeniør fra langtvekkistan søker samme jobb....

mulig DET er litt kjipt for noen .... Det er kjipt for sivilingeniøren oxo.. så det blir dobbeltkjipt.. ikke var -DET- den jobben han hadde tenkt å søke på........

.retteP skrev:
Nåja, er du en hvit mann, heteroseksuell, noenlunde lovlydig og i full jobb, er du i deep shit så fort noe skjer.
Så fordelene ved å være blåøyd/rosa/småblass er ikke SÅ åpenlyse.

Topp Bunn