C
CAP
Gjest
Betyr det at unge "norske" muslimer kun drømmer om terror, makt, rikdom og tilgang til damer og våpen ?
Man kan begynne og lure.
Man kan begynne og lure.
Høres jo egentlig ganske forlokkende ut med en slik tilværelse da. 8)Only Crap skrev:Betyr det at unge "norske" muslimer kun drømmer om terror, makt, rikdom og tilgang til damer og våpen ?
Man kan begynne og lure.
Du får by på deg selv.Valentino skrev:Finnes det en vaksine mot Grosvoldaffeksjon? Jeg trenger noe slikt for å bruke på fruen.
Så hjertelig enig. Fra Gjest Baardsen til Toska til..Parelius skrev:Jeg finner det mer skremmende at forbrytere gjøres til kjendiser - og dermed får status - gjennom beste sendetid. Grosvold og statskanalen er jo nesten på forskningsfronten der. DETTE er en trend som burde skremme.
Jo, tilsynelatende.BT skrev:Finnes det ikke tilsynelatende gode normenn som ser opp til Che Guevare også tro?
Til sengs etter NPN? Den skal jeg prøve!oddgeir skrev:Du får by på deg selv.Valentino skrev:Finnes det en vaksine mot Grosvoldaffeksjon? Jeg trenger noe slikt for å bruke på fruen.
Det har jeg gode erfaringer med.
Only Crap skrev:Jeg finner det skremmende at muslimer i Norge ser opp til og glorifiserer terrorister.
.retteP skrev:Nåja, er du en hvit mann, heteroseksuell, noenlunde lovlydig og i full jobb, er du i deep shit så fort noe skjer.
Så fordelene ved å være blåøyd/rosa/småblass er ikke SÅ åpenlyse.