Beste låt på MGP?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
gismo skrev:
Han når aldrig Andrea til knærne ;)..

gismo
Derav "en parodi". Ikke det at knærne til Andrea er så høye at det gjør noe i mine ører; tærne krøller seg i misbehag av ham også. Men det er en annen diskusjon.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Jeg har hørt om spiralfjær før, men Vidar er visst i ferd med å få spiraltær,....med rette......
 

roesok

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Innlegg
1.113
Antall liker
74
gismo skrev:
lille hiawata skrev:
Si meg er ikke dere musikk og hi fi interesserte ser dere på dette mølet? Koser meg heller med Beatlesboksen og en pils Mvh.
Ikke jeg som styre TV i kveld hiawata, men nå vant da Norges svar på Josh Groban ;)

gismo
Et stykke opp til Groban. En pussig tanke slo meg da jeg hørte på vinnerlåta; den hadde passet fint til Tommy Körberg... 8)
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Flott vinnerlåt som kaprer 12 points fra Irland og 8 fra England, men det er synd at han ikke synger rent.

Gjennomført surt, ikke bare i det innledende partiet, men konsekvent gjennom hele låten. Litt for lavt hele veien. Fikk vont i hodet av det.

Håper han hadde dårlig lytt, for stemmen var fin.
 

lille hiawata

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2008
Innlegg
4.337
Antall liker
2.573
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Fyrte opp plasmaen nu 40 min etter at helvete var over. God gammel serie på nrk nå puh ;D
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Jeg ønsker aldri andre mennesker noe vondt, så jeg får håpe at "vinneren" får halsbetennelse, slik at han slipper å dumme seg ut internasjonalt. ::)
 

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
Det er beklagelig at den dårligste melodien av alle i melodi grand prix sirkuset vinner, og tror at dette blir den første gangen på over 30 år at undertegnede ikke kommer til å følge finalen i Eurovision sirkuset!

Det er en skam at det Norske folk kan stemme fram en så dårlig melodi :'(
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.766
Antall liker
21.657
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det er konnspirasjonen, mann! Krinken har ikke RÅD til to ESC-finaler på rad.

Jeg hørte gaulinga to ganger gjennom døren til TV-stuen. Ja ja. Det var MGP for i år.
 

duality

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.03.2008
Innlegg
325
Antall liker
1
har en følelse av att halvparten som stemte på vinneren, stemte for og ikke få sirkuset til Norge igjen neste år.. Mange fotball-fanboys som er veldig bitre, men nå bitre med dyre telefonregninger...
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.660
Antall liker
32.642
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Vidar P skrev:
Derav "en parodi". Ikke det at knærne til Andrea er så høye at det gjør noe i mine ører; tærne krøller seg i misbehag av ham også. Men det er en annen diskusjon.
Den kan vi ta en annen dag Vidar P ;)
Mannen er jo blind.

gismo
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
gismo skrev:
Vidar P skrev:
Derav "en parodi". Ikke det at knærne til Andrea er så høye at det gjør noe i mine ører; tærne krøller seg i misbehag av ham også. Men det er en annen diskusjon.
Den kan vi ta en annen dag Vidar P ;)
Mannen er jo blind.

gismo
og veldig vanskelig å fotografere.

Hyggelig da.
 
R

Roysen

Gjest
Forferdelig at det norske folk klarer å stemme frem en artist som i løpet av en kveld fikk sjansen til å synge låta si tre ganger uten å synge reint. Det manglet bare at Keep of Kalessin hadde vunnet så hadde man fått bevis for at det norske folk er musikalsk handikappet.

Mvh
Roysen
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Denne type konkurranser må gå galt etter min oppfatning. "Folkeavstemninger" er best egnet til å avdekke middelmådighet. Det ligger i konseptets natur.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Roysen skrev:
Det manglet bare at Keep of Kalessin hadde vunnet så hadde man fått bevis for at det norske folk er musikalsk handikappet.
Var ikke han musikkskoleeleven bevis godt nok? Keep of Kalessin hadde i hvert fall sanket en del stemmer i den internasjonale finalen, uten at det betyr så mye. Nå kommer vi til å få fra null til fem høflighetsstemmer fra de fleste land, og havner hederlig plassert på nedre halvdel.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Trondmeg skrev:
Denne type konkurranser må gå galt etter min oppfatning. "Folkeavstemninger" er best egnet til å avdekke middelmådighet. Det ligger i konseptets natur.
Få fagjuryene tilbake, altså?
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.926
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
1
Hehe -nei fagjuryer har jeg ingen tro på. Det er ikke økonomisk lønnsomt. Blir ikke sms-avstemminger av slikt. 0 kroner i kassa. ;)
 

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
Kanskje det hadde vært det beste i finalene, man kunne jo økt prisen i innledende runder.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.926
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
1
Tja, jeg tror at det konseptet som kjøres i dag er det mest "markedstilpassede" om jeg skal få si det slik. ;)
 
R

Roysen

Gjest
bjornh skrev:
Tja, jeg tror at det konseptet som kjøres i dag er det mest "markedstilpassede" om jeg skal få si det slik. ;)
Det har du nok rett i, men et ankepunkt er at det blir helt bingo hvilket bidrag vi sender til den internasjonale finalen. Det viser seg jo at den vanlige Ola og Kari Nordmann har like mye musikalsk innsikt som de kjenner kvantefysiske teorier.

Mvh
Roysen
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Roysen skrev:
bjornh skrev:
Tja, jeg tror at det konseptet som kjøres i dag er det mest "markedstilpassede" om jeg skal få si det slik. ;)
Det har du nok rett i, men et ankepunkt er at det blir helt bingo hvilket bidrag vi sender til den internasjonale finalen. Det viser seg jo at den vanlige Ola og Kari Nordmann har like mye musikalsk innsikt som de kjenner kvantefysiske teorier.

Mvh
Roysen
Litt sånn som den over gjennomsnitlige HFS´er, meg selv inkludert. Hva nå musikalsk innsikt betyr da.

så jo, livet kan være bingo
 
R

Roysen

Gjest
ErosLoveking skrev:
Roysen skrev:
bjornh skrev:
Tja, jeg tror at det konseptet som kjøres i dag er det mest "markedstilpassede" om jeg skal få si det slik. ;)
Det har du nok rett i, men et ankepunkt er at det blir helt bingo hvilket bidrag vi sender til den internasjonale finalen. Det viser seg jo at den vanlige Ola og Kari Nordmann har like mye musikalsk innsikt som de kjenner kvantefysiske teorier.

Mvh
Roysen
Litt sånn som den over gjennomsnitlige HFS´er, meg selv inkludert. Hva nå musikalsk innsikt betyr da.

så jo, livet kan være bingo
Du har en egen evne til å lese mine innlegg som fanden leser bibelen. Det jeg mener er at den vanlige Ola og Kari Nordmann ikke har så stor musikalsk kunnskap som en evt. fagjury ville hatt. Er du uenig i det også?

Mvh
Roysen
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Musikken sies å være pyton av de fleste her inne... Men musikken engasjerer mer enn en middels kabeltråd...Skremmende... :eek:
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
jeg er litt Fanden, men leser nok ikke bibelen. :-X

og HCS, det ble også kommentert etter Rybakk-"suksessen" i fjor. Det er skremmende at MGP tydeligvis fenger såpass mange her inne enn musikk ellers (i musikkseksjonen). Trist. :-\

(men det var langt verre i fjor da, det skal sies :) )
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Som sagt tidligere - vi simpelthen elsker å hate mgp. Klart det engasjerer!
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
BT skrev:
Som sagt tidligere - vi simpelthen elsker å hate mgp. Klart det engasjerer!

Mil etter mil..Osv.... :D... Ja til mer glam på HFS 8)
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.926
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
1
HCS skrev:
Musikken sies å være pyton av de fleste her inne... Men musikken engasjerer mer enn en middels kabeltråd...Skremmende... :eek:
Tilsynelatende skremmende. Kabler er uansett helt like, låter likt og bør legges i store kveiler på gulvet. MGP derimot, det kan gi litt rom for diskusjon...
 
Topp Bunn