|
Han er dyktig. Det eneste han ikke greier er å få en gitar til å låte som en gitar ;DRobert Fripp
Han står høyest også på min liste! -Enestående feeling, tilstedeværelse og hjerte/smerte-faktor!!!Ser ikke tidenes beste gitarist på lista. Jimi Hendrix.
Liten forglemmelse, sorry folksSer ikke tidenes beste gitarist på lista. Jimi Hendrix.
Ikke for å være surmaga, men den lista der var ganske mangelfull. Jimi Hendrix, Steve Vai, Joe Satriani, Chuck Schuldiner, Rhandy Rhoads, Dimebag Darrell, Zack Wylde, Jimmy Page, og en hel masse andre er minst på høyde med flere av de som allerede står der.
Hva har det med saken å gjøre? Overskriften her var "Beste el-gitarist", ikke sant?Ikke for å være surmaga igjen men slike som for eksempel Dimbag Darrell og Zakk Wyllde er uten tvil dyktige gitarspillere men det spiller ikke på egen hånd, men i et band med andre medlemmer.
Jo men når det er avstmning så betyr det følgende: Du har noen svaralternativer, du svarer på den du syns er best av disse.Hva har det med saken å gjøre? Overskriften her var "Beste el-gitarist", ikke sant?
Du har så rett så rett. Man burde skamme seg !Ingen som har fått meg seg Jeff Beck? Makan til historieløshet! Han er den største stilskaperen og fornyeren over tid. -Dette i følge ingen ringere enn David Gilmour (som også fortjener en plass på 1o på topp lista.
CD-boksen til Jeff Beck er pensum.
T.
Det er vel ikke bare gitaronanistene som er gode med en gitar.jeg fatter ikke hvordan nogen kan nævne keith richards som superguitarist...
hvad har det med sagen at gøre??Det er vel ikke bare gitaronanistene som er gode med en gitar.
Du tar ikke poenget, millioner av gitarister spiller bedre enn Keefern, men bare Keefern spiller som Keefern, deri ligger hans talent - egenart.hvad har det med sagen at gøre??
by the way har jeg set ham i 2006 - og det makværk kunne alle standard guitarister gøre ham efter!
superguitaristerne hæver sig netop over standarden - deraf benævnelsen...
Heldigvis måles ikke kvalitet i hastighet. Keef er super.hvad har det med sagen at gøre??
by the way har jeg set ham i 2006 - og det makværk kunne alle standard guitarister gøre ham efter!
superguitaristerne hæver sig netop over standarden - deraf benævnelsen...