Best albums according to Lyngen

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Liker man Interpol og musikk i den gata med hentydninger til mange av de gamle ny-veiv gutta, kan jeg anbefale The Dears. No cities left er en god intro.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Siden det er mest fokus på musikk i musikktrådene for tiden, børster jeg støvet av en klassiker. Ikke for å være frekk, mest fordi jeg likte tråden godt da den kom. Bare drøye tre år siden, men det føles som en laaaang evighet.
Hvordan er det med trådstarter, Lyngen, står listene seg like godt nå idag?

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Antall liker
2.143
Sted
Sortland
Siden det er mest fokus på musikk i musikktrådene for tiden, børster jeg støvet av en klassiker. Ikke for å være frekk, mest fordi jeg likte tråden godt da den kom. Bare drøye tre år siden, men det føles som en laaaang evighet.
God ide Eros - Hansern elsker lister! :cool:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
lister er moro.
Noen ganger forandrer smaken seg underveis, eller modnes om en vil. Selv spiser jeg kameler titt og ofte........

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
"Ny" tråd for mitt vedkommende.

Har skummet gjennom, og joa mye bra her. Men så fryktelig mye overraskende var det jo ikkje.

Kameler er til for å spises, er de ikkje? Det gjør eg også titt og ofte. Oftere nå enn før, faktisk

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Jeg er også en sucker for lister så flott at du dro fram denne eros.:)
Her var både mye jeg har og kjenner til og mye som er ukjent for meg, skal sjekke ut noe av det.

U

utgatt60135

Gjest
Har ikke sett opplivningen før nå.

Det var morsomt å se på rangeringen igjen nå. Slike ting kan jo nesten bli litt flaut også, men listene står seg ganske så bra. Jeg hadde nok rangert litt anderledes nå og tatt med noen andre, men slike lister blir man aldri ferdig med synes jeg. Ikke lenge etter denne tråden begynte jeg på en liste over samtlige favoritter i samtlige sjangre og den syslet jeg med i flere år. Gå opp flere ganger, men kom frem til et resultat uten å poste den. Jeg så hvor skiftende der er og at man holde på å bytte plasseringer i det uendelige. Noen går ut og nye kommer til. Noen store forandringer har det nok ikke blitt generelt på tre år, men merker at jeg har blitt mer kresen på alternativ rock siden den gangen jeg ble litt hekta på nye uttrykk. Kanskje har jeg endret noe på betydningen av langvarig forhold til plater. Jeg tror jeg har begynt å verdsette mer plater som blir spilt mye i den første tiden, men som blir ofte liggene urørt i etterkant. Jeg synes det er storartet med stor begeistring av et album selv om de ikke nødvendigvis er like stor stas å spille dem et år senere.

Jeg har tenkt å poste en liste i tråden min etterhvert, men jeeezz det er vanskelig å legge inn jazz eller klassisk musikk midt oppi all rocken.

Nei, mine topplister er ikke all verden interessante da jeg ikke skiller meg så veldig ut. Faktisk!

Topp Bunn