BAT - Balanced Audio Technology

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jonstran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2002
    Innlegg
    141
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    1
    Var å hentet noen esker hos Nordic Sound Design for noen uker siden. Står fortsatt rett på utsiden av lytterommet mitt. Heldigvis ikke fått noe klager fra ordensministeren ennå:p
    DSD_6667.JPG
     

    jonstran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2002
    Innlegg
    141
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    1
    Var å hentet noen esker hos Nordic Sound Design for noen uker siden. Står fortsatt rett på utsiden av lytterommet mitt. Heldigvis ikke fått noe klager fra ordensministeren ennå:p
    Vis vedlegget 824216
    Jeg fikk ikke frem at dem nå selvfølgelig er tomme:ROFLMAO: Innholdet er selvfølgelig i bruk og vært det siden jeg bar det i hus:cool::cool::cool:
     

    jonstran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2002
    Innlegg
    141
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    1
    Alltid morsomt å få nye komponenter i hus. Nå har det vært godt og varmt her en måneds tid. Det er sånn at jeg lytter mere til musikken enn til anlegget og det er jo det vi ønsker. Selv om solen skinner og det er sommer trekkes jeg mor lytterommet. Gleder meg til vinteren jeg;) Trengs vel fortsatt litt tilspilling spessiel på riaa'n regner jeg med. Ble fasinert av BAT-lyde da jeg kjøpte en vk-55. Det var et driv og rytme som jeg aldri hadde hørt fra noen forsterkere før. Siden har det bare vært BAT. Dette er bare kos:love:
    DSD_6721_01.JPG
     

    jonstran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2002
    Innlegg
    141
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    1
    Wow. Gratulerer !
    BAT blir aldri feil. Kremprodukter
    Takk for det:cool:
    Det er ikke bare lyden som jeg syntes er bra også utvendig design bare oser av kvalitet.
    Bare synd VK-655n ikke har fått nytt utseende. Skjer vist ikke før om ca to år. Det kan ikke jeg vente på:cry:
    Det skal komme to monoblokker på 500w i løpet av dette åre i REX serien. "Inside Information" fra importør. Ellers er BAT sparsommelig med informasjon. Det blir nok noen heftige blokker både lydmessig og ikke minst prismessig tenker jeg.
     

    knuhe

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.04.2007
    Innlegg
    150
    Antall liker
    151
    Takk for det:cool:
    Det er ikke bare lyden som jeg syntes er bra også utvendig design bare oser av kvalitet.
    Bare synd VK-655n ikke har fått nytt utseende. Skjer vist ikke før om ca to år. Det kan ikke jeg vente på:cry:
    Det skal komme to monoblokker på 500w i løpet av dette åre i REX serien. "Inside Information" fra importør. Ellers er BAT sparsommelig med informasjon. Det blir nok noen heftige blokker både lydmessig og ikke minst prismessig tenker jeg.
    OK byggkvalitet innvendig også da. Puristisk design med komponenter av beste kvalitet. En skjønner faktisk at dette må koste en del.
    Regn med lang innspillingstid. Mange hundre timer. Men ingen fare - dette er produkter som leverer helt fra første stund :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn