Base driverk....

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Antall liker
357
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Har hatt en fantastisk lytteaften/natt ;D har fått en slik ro ,et fantastisk perspektiv og oppløsning at jeg vill sammenligne det med prebytte Proffen her på sentralen nettop gjorde... for det var en forandring i absolutt tid og rom.... 8)
Bare rett og slett herlig...

Litt klipp og lim igjen... sitat fra proffens lyttekrok: Beksvart bakgrunn, maaaassssse luft og rom, klart opptegnede artister og instrumenter, dynamikk, holografi, headroom, utklinging, realistisk gjengivelse av både instrumenter og vokal, kjøtt-og-blod (det jeg kaller tilstedeværelse)

Har hatt litt problemer med displayet dog.. men ting kan jo ikke være helt perfekt med en gang heller ;)
skal videre lage ny frontplate med litt større display... men først litt musikk 8)

Mvh Sense.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.141
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Høres jo ut som balsam for sjelen...og det kan av og til være absolutt rette medisinen... ;D
Kjekt å høre at det ble som du håpet og ønsket!

mvh
Proffen

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Antall liker
357
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Legger ut et bilde til jeg :)

ble ikke no let sak dette... vekten stoppet på 27 kilo :p... så racket står for en kraftig oppgradering snart 8)
topplaten gjennstår da..og luken. men her må det spilles litt til ::) ;D

mvh Sense.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.141
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Nice!
Og grattis...
Kult at du har fått `an opp og gå.
Nå er det jo bare finpussen som gjenstår...
Blir spanande å høre resultatet...ein wacher tag... ;D

mvh
Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.141
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Vel, da har man vært innom Sense og tatt nyskapningen nærmere i øyesyn.
Ble ikke den helt superaktive lyttingen, måtte jo prate litt "mainnskjit" og... ;D

Men at dette blir en kraftig opptur, er herved konstatert.
Tilbragte null tid i sweetspot, men fra plassen litt på siden kan jeg bare si at renheten og separasjonen mellom instrumenter og vokaler var atskillig bedre enn jeg kan huske å ha hørt.
Størrelse på lydbildet er vanskelig å uttale seg om, basert på gårsdagens visitt. Må nok tilbringe litt tid i sweetspoten for å si mer om dette.
Når det gjelder "klangen" på vokal og piano, som kanskje blåste meg mest av stolen; det var nesten litt rått. Utklingingen på piano var bare fantastisk... ;D
Aner også konturene av en spiller som leverer en langt mer kontant gjengivelse...
Aner også en spiller som har flyttet gjengivelsen en tanke nærmere lytteposisjonen, og det kan vel ikke være bare feil. Gjør jo noe med nærværet...

Så får en stakkar se hva den ferdige spilleren gjør med "oppgraderingssyken" for ens egen del... ;D

Gjenstår vel igrunnen bare å gratulere Sense med en spiller som nok vil gi ham mange lykkelige stunder i godstolen!

mvh
Proffen

Topp Bunn