B&W CM7 til 8000,-?

mmmpils

Medlem
Ble medlem
16.04.2010
Antall liker
0
Hva kan man regne med å betale for CM7'er fra 2009?
Wenge farge å ikke noen skader eller mangler. En eier.

Lasse Fra Nord

The Edge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.05.2011
Antall liker
0
8000 kr syns jeg var godt i overkant. Kommer litt ann på om selger har originalkvittering spør du meg. Selv kjøpten jeg CM7 på brukten for 5500 kr på forsommeren, men de var fra 2008 og hadde ikke originalkvittering.

Så fra 2009 og hvis selger har originalkvittering ville jeg kanskje landet et sted på mellom 6 og 7000 kr? 8 laken hadde jeg ikke betalt.

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Om du har fullt navn på selger så finner du ut om de er kjøpt til en gitt tidspunkt på en HFK-butikk. Det går fort. Når ting er kjøpt på HFK er ikke selve kvitteringen så viktig om du får en HFK-butikk til å bekrefte kjøpstidspunkt.

8k om de er 100 % strøkne er greit nok. Om du finner de til 5.500 er det bedre, naturligvis, men du skal heller ikke regne med at folk hiver ut ting altfor billig heller - du bør i alle fall ikke forvente det.

mmmpils

Medlem
Ble medlem
16.04.2010
Antall liker
0
tore_v1 skrev:
Om du har fullt navn på selger så finner du ut om de er kjøpt til en gitt tidspunkt på en HFK-butikk. Det går fort. Når ting er kjøpt på HFK er ikke selve kvitteringen så viktig om du får en HFK-butikk til å bekrefte kjøpstidspunkt.

8k om de er 100 % strøkne er greit nok. Om du finner de til 5.500 er det bedre, naturligvis, men du skal heller ikke regne med at folk hiver ut ting altfor billig heller - du bør i alle fall ikke forvente det.
Takk til begge to.

Selger har kvittering for 3 år igjen på reklemasjon.

The Edge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.05.2011
Antall liker
0
tore_v1 skrev:

Enig i at 5500 kr som jeg ga er tilnærmet eksepsjonelt god pris. Men på den andre siden er bruktmarkedet tungt for tiden. Hvis man følger med både her inne og på Finn.no så ser man at mange artikler ligger ute og ligger ut i lang tid. Det er vanskelig å selge nå. Folk har hatt ferie, og mange har slunkne kontoer.

Dette er det verd å benytte seg av spør du meg, å presse hardt på pris. Noe mer enn 6500 hadde iallfall ikke jeg betalt i dagens marked for brukte CM7.

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Som jeg også skriver - det går fint an å håpe på gode priser på hi-fi nå, men å forvente å skulle betale spottpris fordi en potensiell kjøper ønsker å tyne situasjonen synes jeg faktisk blir feil. Jeg gjennomfører ikke handler jeg vet begge blir fornøyd med, men det er ikke alle som tenker på den måten.

Et produkt vil uansett alltid være verdt det noen er villig til å betale for det.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
tore_v1 skrev:
Jeg gjennomfører ikke handler jeg vet begge blir fornøyd med, men det er ikke alle som tenker på den måten.
Nei Tore, det er ikke så mange som tenker på den måten ;). Håper du mente det motsatte! ::)

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Kremt... Jeg burde vite bedre enn å skrive innlegg før jeg har fått i meg to kopper kaffe.

Jeg mente selvfølgelig det motsatte. En god handel har to fornøyde parter som sitter igjen med henholdsvis en passelig sum penger og et godt produkt.

Topp Bunn