Ønsker anbefaling Bærbar "hi-fi" med batteridrift?

D

Desillusjonert

Gjest
Ts var vel på jakt etter god og litt høy lyd. Har du prøvd denne pa'n med musikk?
Ikke akkurat denne, men tilsvarende i samme fabrikat og mange andre fabrikater med tilsvarende høyttaler. De låter ikke hifi, for all del. Da må du vesentlig opp i pris, men de låter godt nok til å bruke ute og få en totaloppelvelse av de. Såvidt jeg skjønte, så var trådstarter ute etter OK lyd, trøkk og enkelhet. Noe sikkert denne Woburn har også, men ikke like mye trøkk... :) alt avhenger av hva man verdsetter mest og bruken. Kun ment som et tips.

S

svk

Gjest
De har vel sine bruksområder begge disse. Men ts ville vel ha batteridrift.
han har jo en kmc så er veldig bra. Har kun hørt 1'n selv.
så det store spørsmålet er vel om tivoli eller kilburn er bedre enn kmc?

eller om det finnes noe annet der ute?

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
982
Sted
Kristiansand
De har vel sine bruksområder begge disse. Men ts ville vel ha batteridrift.
han har jo en kmc så er veldig bra. Har kun hørt 1'n selv.
så det store spørsmålet er vel om tivoli eller kilburn er bedre enn kmc?

eller om det finnes noe annet der ute?
Den største til TDK (3 speaker boombox) er vel det feteste jeg har sett så langt, men ser ikke at den er å få tak i her i landet.

S

svk

Gjest
Importere selv? Men da har du ikke norsk reklamasjonsrett på 5år

S

svk

Gjest
Elkjøp har vel også 30 dager returrett. Så da kan en teste skikkelig hjemme og evt levere i retur :)

S

svk

Gjest
[h=1]Audio Pro Addon T3[/h]
her er en til.men nå tror jeg det begynner og minke på alternativene.

D

Desillusjonert

Gjest
Audio Pro Addon T3

Har Audio Pro Two (tror jeg de heter) stående ved PC'en min og må innrømme at de låter meget bra i forhold til pris og størrelse. Så det kan tenkes at dette er et godt alternativ, men jeg har ikke hørt akkurat disse.

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
982
Sted
Kristiansand
Audio Pro Addon T3

Ja, de har vel fått gode kritikker disse, men tror ikke det er noe bedre enn KMC3'en. Skal sjekke litt nærmere når jeg får tid.

S

svk

Gjest
Har fått testa litt vokal ol. Er helt ok. Terningkast 4😁rock'roll låter best eller london calling. Men til prisen og som en allroundspiller så terningkast 6

S

svk

Gjest
Testen stemmer ganske bra. Må si meg enig. Lurer på hva som gir best lyd av rca og digital inn med
Chromecast audio.

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
982
Sted
Kristiansand
Kanskje tidenes mest allsidige boks?

Hilo Reference A/D D/A Converter System

Kan drives med batteri.

Gir utgang til hodetelefoner og høyttalere (både digitalt og analogt signal).

Perfekt for å gjøre innspillinger på farten (kanskje på gal side av verdikjeden i forhold til hifi, som er mest avspilling og ikke innspilling...).

Kanskje litt på siden av hva folk tenkte på i denne tråden, men dette er den mest allsidige boksen jeg kjenner til - og den kan driftes på batteri.
Interessant! Ikke helt bullseye ift hva jeg er ute etter i utgangspunktet, men dette virker jo tøft og avansert! :) Har du noen egne erfaringer med dette, eller?

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Antall liker
27.198
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Blir det ikke litt feil å kalle det HiFi? Skjønner at trådstarter ønsker noe bærbar med god lyd, men å kalle dette bærbar hi-fi blir litt feil for meg. Lykke til allikevel med å finne noe som funker😀

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.517
Soundboks? Lover 119db i 8 timer på én opplading. Kommersiell versjon av Boominator om jeg har forstått riktig.

SOUNDBOKS-05.jpg

Topp Bunn