Avstemming: Fet eller vanlig skrift for trådittel hvor all innlegg er lest?

Hvilken formatering foretrekker du på trådtittelene?

• Fet trådtittel kun på tråder med uleste innlegg

Stemmer: 14 93.3%
  • Fet trådtittel på alle tråder

Stemmer: 1 6.7%

• Totalt antall stemmer
    15
  • Avstemningen er stengt .

TEK

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
108
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Trådtittel på leste innlegg vises på de fleste fora med vanlig skrift, mens trådtittel på ikke leste innlegg vises med fet skrift - noe jeg synes gjør det mye enklere å se hvilke tråder man har lest alle innlegg i og hvilke man ikke har lest alle innlegg i.

Her på Hifisentralen vises trådtittel med fet skrift, uavhengig av om det er uleste innlegg i tråden eller ikke.

Ønsker å høre på andre her mener er best, så jeg oppfordrer alle til å delta i en liten avstemning rundt dette:
Stem 1 dersom du mener at det er best når trådtittel på uleste innlegg vises i fet skrift mens trådtittel på leste innlegg vises i vanlig skrift
Stem 2 dersom du mener at det er best når trådtittel på alle innlegg vises i fet skrift, uavhengig av om alle innlegg i tråden er lest eller ikke

Så får vi se hva folket mener om dette...

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.095
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Lilleballen er indikator nok, men en endring fra dagens oppsett med fet skrift eller ikke vil sikkert lage ramaskrik og dermed noe å krangle litt om, så peis på :D :D :D

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.273
Sted
Sølvbyen
For oss som har dårlig korttidsminne og klikker manisk rundt på sentralen og ser etter action, så blir det jo lettere å holde oversikten på om det har skjedd noe i de forskjelige trådene siden sist vi var innom, hvis det er fet skrift på uleste tråder.

Jeg syns dette er et viktig tiltak som vil være med å heve livskvaliteten min.

Topp Bunn