@Høvdingen: Er det mulig og i så fall ikke for mye bry å legge inn en standardstørrelse på bilder som postes (standardbredde ved liggende bilde, standardhøyde ved stående bilde) på desktop-versjonen av HFS? Dette skjer automatisk på mobilversjonen, og jeg tipper mange, kanskje flesteparten, bruker mobil eller nettbrett når de er på HFS (og legger ut bilder) og derfor ikke er klar over «problemet». Men på PC ser det altså sånn ut (bare et eksempel):
Det aktuelle bildet som PederP postet, er på 959 x 951 piksler, og jeg har full HD-oppløsning og 100 % skalering i Windows. Allikevel tar bildet nesten hele PC-skjermen. Litt unødvendig når poenget med bildet bare er å vise omslaget på platen en hører på.
Når jeg selv legger ut bilder, stort sett via PC, men også på mobil, skalerer jeg det manuelt ved å bruke denne funksjonen, gjerne bredde 500–600 piksler (liggende bilde):
Men det er jo knotete.
Hvis dette kunne bli fikset, hadde det vært supert.
Det aktuelle bildet som PederP postet, er på 959 x 951 piksler, og jeg har full HD-oppløsning og 100 % skalering i Windows. Allikevel tar bildet nesten hele PC-skjermen. Litt unødvendig når poenget med bildet bare er å vise omslaget på platen en hører på.
Når jeg selv legger ut bilder, stort sett via PC, men også på mobil, skalerer jeg det manuelt ved å bruke denne funksjonen, gjerne bredde 500–600 piksler (liggende bilde):
Men det er jo knotete.
Hvis dette kunne bli fikset, hadde det vært supert.