- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 14.992
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Vel, etterhvert som det settes sammen alternative rigger til mine forskjellige bopæler (egentlig bare to, en på Karmøy og en i Bergen), så innser seg at det trengs mer enn en DAC i mitt eie. Opp til tre kan bli aktuelt. Alle kan i alle fall ikke være dyre, om noen i det hele tatt. Tilbudene på Black Friday gjorde meg oppmerksom på et merke jeg ikke har noen erfaring med i det hele tatt, Aune.
DSD er blant egenskapene jeg gjerne ønsker meg i en ny DAC. Denne kan tilby både det og hevder å være bygget opp av kvalitetskomponenter. I tillegg setter jeg pris på hodetelefonforsterker med volumpot. Den trenger ekstern strøm, men er liten nok til å være med på lengre reiser også.
Er det noen som har fått testet ut denne saken? Til en så lav pris er jeg kanskje litt skeptisk, DSD og alt, men jeg har blitt overrasket tidligere.
Håper noen av dere har gjort dere opp en mening om den ut fra lytting.
Aune X1 Pro - Mala Audio
DSD er blant egenskapene jeg gjerne ønsker meg i en ny DAC. Denne kan tilby både det og hevder å være bygget opp av kvalitetskomponenter. I tillegg setter jeg pris på hodetelefonforsterker med volumpot. Den trenger ekstern strøm, men er liten nok til å være med på lengre reiser også.
Er det noen som har fått testet ut denne saken? Til en så lav pris er jeg kanskje litt skeptisk, DSD og alt, men jeg har blitt overrasket tidligere.
Håper noen av dere har gjort dere opp en mening om den ut fra lytting.
Aune X1 Pro - Mala Audio