Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

SAD-1123 (1 of 1).jpg


For ein gongs skuld har eg helde lovnaden med å koma attende til noko eg har lovt tidlegare: Å samanlikna Dac-ane Audioquest Dragonfly Cobalt og Red. Og Cayin RU6. Og mengder med jolaøl, men det visste du kom uansett.

DAC-en: DEN DIGITALE PICKUPEN

Det slo meg her ein dag, etter å ha kopla opp ein platespelar-rigg og prøvd ut ein neve pickupar, at Dac-en er den digitale pickupen. Pickupen plukkar opp musikken frå platerillene (derav namnet), og sender han vidare til forsterkaren. Dac-en hentar ut digital-signalet frå datamaskina eller telefonen, omformar det til analog, og sender det vidare til forsterkaren. I prinsippet same jobben. Dårleg pickup, dårleg lyd. Dårleg DAC, dårleg lyd! Dac-en er m.a.o ein like sentral del i det digitale anlegget som pickupen er på

platespelaren. Og likevel trur eg det er mange som ikkje har brukt på nær like lang tid på å prøva ut Dac-ar som me brukte på å finna den beste pickup-en i hine hårde dagar. Sjølv, etter at Mac-en vart ei sentral kjelde for å finna all slags musikk, nytta eg berre dei enklaste og billegaste løysingane. Ei slik løysing er Audioquest sine Dragonfly Red og Cobalt. Takka vere min høgst private jolanisse i Tokyo - eg treng ikkje nemna namn - har eg begge, og har samanlikna.

Audioquest Dragonfly Red og Cobolt DAC

HiFi Klubben sel desse. Den nye Cobalt kostar 3598, og den eldre, Red, kostar 2398. Cobalt har vorte testa overalt, både i papirmagasin og på nettet, og hausta stormande applaus for tilhøvet mellom yting og pris. Men ingen har gidda å samanlikna han med den gamle Red. Berre ein (John Darko frå Darko.Audio) antyda at Red muligens var meir flytande (fluid) i mellomtonen. (Karl Erik har også samanlikna Dragonfly Red og Cobalt i sin test av Cobalt – red.anm.) Det tende ein gneist. Eg måtte prøva. Merk at både Karl Erik og eg har omtala alle dei tre omtalte dac-ane tidlegare.

Eg hadde so langt nytta den blå, Cobalt, sidan det var den nye, dyraste og dimed beste, ikkje sant? Det er jo slik me tenkjer. Men eg har lært. Og det eg fann ut, var relativt sjokkerande. No nyttar eg den raude....

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1123 (17 of 21).jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.031
Link til alle artikler
423
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Galaxy Unpacked juli 2024 – nyeste halvårlige slipp fra Samsung

Galaxy Unpacked juli 2024 – nyeste halvårlige slipp fra Samsung

  • 0
Den 10. juli arrangerte Samsung sitt halvårlige lanserings-event Galaxy Unpacked. Hovedattraksjonen var også denne gangen en ny generasjon av de to brettbare mobiler på agendaen, i tillegg til en...
Fortsett
Audiophile.no
Electrocompaniet Objekt - karakterfulle høgtalarar del 1. Stig Arne si dagbok Juni 2024

Electrocompaniet Objekt - karakterfulle høgtalarar del 1. Stig Arne si dagbok Juni 2024

  • 7
I førre dagboka skreiv eg om karakterfulle forsterkarar. Me held fram med karakterfulle høgtalarar. 3 store par er relativt grundig prøvd ut, eitt av dei er særs sjeldne, dei to andre meir vanleg...
Fortsett
Audiophile.no
Magico S3 2023 – Norgespremiere hos Duet Audio

Magico S3 2023 – Norgespremiere hos Duet Audio

  • 0
15 juni var det norgespremiere på Magico S3 2023. Audiophile.no avla Duet Audio en visitt både for å overvære lanseringen og for å besiktige denne aktøren sine nye lokaler. Duet Audio sine nye...
Fortsett
Audiophile.no
Karakterfulle forsterkarar – Stig Arne si dagbok 2023

Karakterfulle forsterkarar – Stig Arne si dagbok 2023

  • 11
Åremålsdag og vitjing frå “soloppgangens land” - atter ei gong - har gjort at me er lovleg seint ute med ny dagbok. Men her kjem nokre gamle forsterkarar og ein “ny”, ein MAC og ein DAC og litt...
Fortsett
Audiophile.no
TEST HD 620S – et annerledes bidrag til Sennheiser sin 600-serie

TEST HD 620S – et annerledes bidrag til Sennheiser sin 600-serie

  • 0
Da Sennheiser annonserte sin nye HD 620S i begynnelsen av mai var det en nyhet som fenget min interesse langt over middels. For dette er et nytt bidrag i produsenten sin klassiske 600-serie, og da...
Fortsett
Audiophile.no
Dårleg lyd – Stig Arne si dagbok april 2024

Dårleg lyd – Stig Arne si dagbok april 2024

  • 5
Omfattande utskiftingar i stereoanlegget kasta meg ut i ei reise kor det tok tid å koma attende til eit akseptabelt resultat. Slikt lærer ein av. ORSAKINGAR I KØ I førre dagboka orsaka eg meg...
Fortsett
Topp Bunn