Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

SAD-1123 (1 of 1).jpg

For ein gongs skuld har eg helde lovnaden med å koma attende til noko eg har lovt tidlegare: Å samanlikna Dac-ane Audioquest Dragonfly Cobalt og Red. Og Cayin RU6. Og mengder med jolaøl, men det visste du kom uansett.

DAC-en: DEN DIGITALE PICKUPEN

Det slo meg her ein dag, etter å ha kopla opp ein platespelar-rigg og prøvd ut ein neve pickupar, at Dac-en er den digitale pickupen. Pickupen plukkar opp musikken frå platerillene (derav namnet), og sender han vidare til forsterkaren. Dac-en hentar ut digital-signalet frå datamaskina eller telefonen, omformar det til analog, og sender det vidare til forsterkaren. I prinsippet same jobben. Dårleg pickup, dårleg lyd. Dårleg DAC, dårleg lyd! Dac-en er m.a.o ein like sentral del i det digitale anlegget som pickupen er på

platespelaren. Og likevel trur eg det er mange som ikkje har brukt på nær like lang tid på å prøva ut Dac-ar som me brukte på å finna den beste pickup-en i hine hårde dagar. Sjølv, etter at Mac-en vart ei sentral kjelde for å finna all slags musikk, nytta eg berre dei enklaste og billegaste løysingane. Ei slik løysing er Audioquest sine Dragonfly Red og Cobalt. Takka vere min høgst private jolanisse i Tokyo - eg treng ikkje nemna namn - har eg begge, og har samanlikna.

Audioquest Dragonfly Red og Cobolt DAC

HiFi Klubben sel desse. Den nye Cobalt kostar 3598, og den eldre, Red, kostar 2398. Cobalt har vorte testa overalt, både i papirmagasin og på nettet, og hausta stormande applaus for tilhøvet mellom yting og pris. Men ingen har gidda å samanlikna han med den gamle Red. Berre ein (John Darko frå Darko.Audio) antyda at Red muligens var meir flytande (fluid) i mellomtonen. (Karl Erik har også samanlikna Dragonfly Red og Cobalt i sin test av Cobalt – red.anm.) Det tende ein gneist. Eg måtte prøva. Merk at både Karl Erik og eg har omtala alle dei tre omtalte dac-ane tidlegare.

Eg hadde so langt nytta den blå, Cobalt, sidan det var den nye, dyraste og dimed beste, ikkje sant? Det er jo slik me tenkjer. Men eg har lært. Og det eg fann ut, var relativt sjokkerande. No nyttar eg den raude....

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1123 (17 of 21).jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.274
Link til alle artikler
485
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Koetsu er tilbake

Koetsu er tilbake

• 4
Produksjonen av de legendariske Koetsu-PickUpene opphørte for et år siden, da Fumiho Sugano gikk bort. Nå melder Arturo A. Manzan i Analog2Fidelity at de gjenopptar produksjonen av de opprinnelige...
Fortsett
Audiophile.no
Vossa Jazz 2025 - laurdag og sundag

Vossa Jazz 2025 - laurdag og sundag

• 0
Laurdagskvelden kl. 6 hender det me alle ser fram til: Tingingsverket. Scenen er Vossasalen på Park Hotel som tek inntil seks hundre sittande menneskje. Tingingsverket: Kjetil Møster Eg kom som...
Fortsett
Audiophile.no
DX-3 og DX-5 – nye kompakte enheter fra Rotel

DX-3 og DX-5 – nye kompakte enheter fra Rotel

• 0
Rotel lanserte hodetelefonforsterkeren DX-3 for en drøy måned siden, og for få dager siden fulgte de opp med den kompakte integrerte klasse A/B-forsterkeren DX-5. Vi tar en titt… Kompakte...
Fortsett
Audiophile.no
PMG Signature Series – ny flaggskipserie fra PS Audio

PMG Signature Series – ny flaggskipserie fra PS Audio

• 0
PS Audio har lansert en ny flaggskipserie der de har hatt veldig høyt ambisjonsnivå. Serien består av fire ulike komponenter, og de som kjenner litt til PS Audio har kanskje en mistanke om hva som...
Fortsett
Audiophile.no
Vossa Jazz 2025 - Fredag

Vossa Jazz 2025 - Fredag

• 0
Sola har skine i heile Sør-Noreg i ein lengre periode no, og må ha tenkt at nok er nok, og reist heim. Og det rett før påske! I dag ligg skyene tungt, og det var på nippet at eg kom tørrskodd ned...
Fortsett
Audiophile.no
Confidence 20a – Dynaudio blir aktiv

Confidence 20a – Dynaudio blir aktiv

• 0
Dynaudio har nettopp offisielt lansert sin mest påkostede stativhøyttaler. Confidence 20a bygger på sin passive tvillingbror Confidence 20. Danske Dynaudio er en høyttalerprodusent som automatisk...
Fortsett
Topp Bunn