Det høres jo vitterlig ut som om noe er galt med step upen dere har så mye støyproblemer med. Er det noen av dere som har prøvd den som er vant med rør step up fra før? Det går som regel en del diskusjoner på diverse fora ang. støy på rene rør riaaer. Min egen Aesthetix har av mange blitt forkastet, angivelig pga. støy. Jeg reagerte også selv første gang jeg hadd en ren rør riaa i hus (rico sin BAT) på at det var mer rørsus enn det jeg var vant med fra min trafobaserte EAR 864s integrerte riaa. Til gjengjeld oppleves mangelen på trafoer som befriende. Den dynamikken og "full pupp" følelsen som min rene rør riaa gir,vil jeg ikke være foruten. For meg virker det noe merkelig at en produsent som i følge Salvatore lager den beste riaa som er å oppdrive (jeg har ingen grunn til å tvile på at det stemmer), ikke klarer å lage en step up uten slike problemer som dere her beskriver. Jeg håpe at det ordner seg, for jeg tror at mange ville få seg en skikkelig positiv opplevelse med en ren rørkonstruksjon av den kvalitet man har lov å vente seg fra en produsent som Audion. Disse konstruksjonene er ofte dyre, og Audions hyggelige priser, ville gjort slike tilgjengelige for flere.