Meget mulig det. Kan ikke si at det merkes noe mer støy i praksis.F.E. skrev:Ok,rart. Ser at R-utgaven også har ML-sliping. Mulig æ spør dumt,men e ikkje ML en "bedre" sliping mht støy?Vidar P skrev:Nei, EV har eliptisk slipning.
mvh Filip
Meget mulig det. Kan ikke si at det merkes noe mer støy i praksis.F.E. skrev:Ok,rart. Ser at R-utgaven også har ML-sliping. Mulig æ spør dumt,men e ikkje ML en "bedre" sliping mht støy?Vidar P skrev:Nei, EV har eliptisk slipning.
mvh Filip
Hei,hvordan er Needledoctor mht svar på mail? Tenkte bare på hvis noe skulle skje? LP Gear scora ikkje der,handla ei reim til P25en min der og det varte og rakk så æ sendte mail til dem uten svarVidar P skrev:Labour Day salg på www.needledoctor.com om dagen, varer til onsdag eller så. 10% på alle varer.
Bestilte meg like godt en AT33EV der jeg, kommer på $450 og frakta er $11. Ikke verst pris kanskje, dersom noen er interessert i å kjøpe denne eller andre ting de har. Dollaren er heller ikke avskrekkende om dagen, rett over 6 kroner, så herligheten ender på drøyt 2.700,- (+ mva).
Skal bli spennende å høre EV.
høres bra ut,da skal æ få bestilt nu!Vidar P skrev:De svarte meg iallefall.
Har VTA-adjuster så det går fint.Eller mente du mellom PU og shell?Vidar P skrev:Bare huske på at den ikke passer i en standard RB600 i en P25. Du må ha spacere.
Ok,takk for tipsVidar P skrev:Hvis du klarer å ratte inn antskating på øret så er du god. Det er milevis unna hva jeg kunne ha klart. Med mindre det er store utslag i sporing selvsagt, hvilket det jo ikke er med antiskatingverdier rundt omkring riktig.
På en Rega-arm så bør du normalt ha et utgangspunkt i underkant av den korresponderende VTF-verdi, noe som gjerne viser seg etter noen hundre timer når du setter nåla under et mikroskop. Dette er i tillegg en konisk nål, så det er desto lurere å ikke overdrive antiskating.
Igjen takk,da lodder æ den om,liker ikkje tung last,syns det blomstrer meir når den får utfolde sæ littVidar P skrev:Lett last. Skjønt det er åpninger for at du subjektivt skulle kunne like tyngre last; imidlertid så kvikner denne mye til med lettere last i mine ører iallefall. Ekvivalenten til 60? er altfor tung last imo.
Er kjempe bra synes jeg i en Kuzma Stogi 8)Karlinn skrev:Så er AT 33 EV bestilt, regner med at det kommer til at spile i Kuzma Stogi på lenco L75 eller Garrard 301. :-*