- Ble medlem
- 10.11.2004
- Antall liker
- 2
Er jo det beste om du får testet L4 og McIntoshen i din egen stue.. 
...Er ikke alltid så lett å få til.. :
Mvh. Ole
Mvh. Ole
helt enig, skal gjørettforsøk på åfådet til , L4 skal jeg kanskje få lånt allerede til helgen, hadde jo vært veldig morsomt å testet mcintosh også daBorgenvik skrev:Er jo det beste om du får testet L4 og McIntoshen i din egen stue..
Mvh. Ole
det er ikke umulig, men skal la øra og magen ta avgjørelsen, ligger en mc275 og lunker bak som nr 3 ikøen, men det skal nok mye gjøres om ikke det blir mac eller AN, eller kanskje en blandingLudo skrev:Jaja, du får fortelle oss hva du synes om L4 da etter har du har kjøpt den. Kjenner på meg at McIntosh kommer til å bli andre-valget her...![]()
Grattis med L2 jokris!jokris skrev:det er ikke umulig, men skal la øra og magen ta avgjørelsen, ligger en mc275 og lunker bak som nr 3 ikøen, men det skal nok mye gjøres om ikke det blir mac eller AN, eller kanskje en blandingLudo skrev:Jaja, du får fortelle oss hva du synes om L4 da etter har du har kjøpt den. Kjenner på meg at McIntosh kommer til å bli andre-valget her...![]()
![]()
JanOlav skrev:Grattis med L2 jokris!jokris skrev:det er ikke umulig, men skal la øra og magen ta avgjørelsen, ligger en mc275 og lunker bak som nr 3 ikøen, men det skal nok mye gjøres om ikke det blir mac eller AN, eller kanskje en blandingLudo skrev:Jaja, du får fortelle oss hva du synes om L4 da etter har du har kjøpt den. Kjenner på meg at McIntosh kommer til å bli andre-valget her...![]()
![]()
Håper den svarer til forventningene.
Gleder meg til å lese hva du synes om de to nevnte kandidatene L4 og Mc275, det er jo KT88 rør i Mc275 mens det er EL34 i L4.![]()
Takker for det, har følt meg velkommen helt siden jeg begynte å spørre rundt herJanR skrev:Grats og velkommen i AN Klubben
/jan
Jaja, utseende er nå en ting....................................................Brasse skrev:US $ 39500.00 - er jo ikkje skambillig. Men ser veldig bra ut! Bedre enn samtlige Audio Note produkter fra England.
Får jo håpe det med tanke på prisen.....Brasse skrev:Vil ikkje tru lyden er så ille heller :![]()
Har noen sagt noe annet?jokris skrev:Skal si det ble noe annet med en god L2 pre foran her![]()
neidashaunv skrev:Har noen sagt noe annet?jokris skrev:Skal si det ble noe annet med en god L2 pre foran her![]()
Hehe
Det pleier ofte å bli sånn med Audio Notejokris skrev:neidable bare enda bedre enn jeg egentlig tørte håpe på
![]()
Og hvordan ble det med L4 bak?jokris skrev:Skal si det ble noe annet med en god L2 pre foran her![]()
ble ingen lyttestund igår pga at det er noen bugs med L2,antagelig ett rør eller enLudo skrev:Og hvordan ble det med L4 bak?jokris skrev:Skal si det ble noe annet med en god L2 pre foran her![]()
![]()
oppe og får igjen, så nå er kampen igang igjenLudo skrev:Du får holde oss oppdatert da, håper det løser seg!![]()
Går unnajokris skrev:oppe og får igjen, så nå er kampen igang igjenLudo skrev:Du får holde oss oppdatert da, håper det løser seg!![]()
![]()
JanR skrev:Går unnajokris skrev:oppe og får igjen, så nå er kampen igang igjenLudo skrev:Du får holde oss oppdatert da, håper det løser seg!![]()
![]()
Da er det bare å kjøre på, kose seg, nyde musikk.
/jan
ja, vanskelig valg men ting begynner å falle på plass, tross likheter er det også ganske store ulikheter ved lydgjenngivelsen, spessiellt med litt volum
Gratulerer så myejokris skrev:Har tatt en avgjørelse, L2 er jo handlet inn og ved siden av den blir mcintosh mc2102 stående, passet meg best lydmessig pr dags dato i det rom oppsettet står i, close match var det og hadde mine preferanser vært noe annerledes hadde valget vært likeså, uansett knall lyd fra begge effekter og en kjempetakk til upgrade som lot meg teste dette , blir nok mer fra audio note på meg etterhvert som rørinteressen setter seg og ikke minst når jeg får eget rom til denne hobbyen
en venn av audio note har jeg absolutt blitt![]()