|
Siste 15 pleier å være spennendeBrasse skrev:Jepp. "Bestemme seg" timene. Alltid like spennende.
3 days and counting som de sier hos NASABrasse skrev:Er nok over 5 dagar igjen, så det veit eg ikkje. Men har ikkje fått beskjed om at eg har blitt overbydd 8)
Det vet jeg :Brasse skrev:Jada, har klart å holde meg, så eg veit ikkje kva budet nå ligger på heller ;D
Ikke iflg kjerringa !shaunv skrev:Jo mindre jo bedre er det ikke?
Kunne vel vært litt førere, det innmatbildet var ikke der når annonsen vart lagt ut.JanR skrev:Tror neppe den er original men med AN så vet man aldri
Men som sagt tviler.
Godt at du er føre var og sjekker opp ting. Mas mere på selger ang psu.
/jan
Tar det med selger først.shaunv skrev:Hva med bilde på mail til PQ? Hvis han tar seg bryet med å svare på sånt da riktignok.
PQ er stort sett kjapp på mail, alltid fått svar ila 24 timer fra han. Og jeg maser mye til tider 8)shaunv skrev:Hva med bilde på mail til PQ? Hvis han tar seg bryet med å svare på sånt da riktignok.
Tok meg flere uker ??? Mulig han var på ferie? HeheJanR skrev:PQ er stort sett kjapp på mail, alltid fått svar ila 24 timer fra han. Og jeg maser mye til tider 8)
/jan
Ser an folk ??? :shaunv skrev:Tok meg flere uker ??? Mulig han var på ferie? HeheJanR skrev:PQ er stort sett kjapp på mail, alltid fått svar ila 24 timer fra han. Og jeg maser mye til tider 8)
/jan
Send en mail til Olav F også, audiocompaniet, kanskje ?Brasse skrev:Tissenknakk. Tusen takk.
Da får vi vente på mail fra begge hold![]()
Å si " kan være bedre men ikke alikevel" i en og samme settning er jo genialtBrasse skrev:Svar her veit du:
Dear Arinbjorn,
Someone has changed the power supply to a valve rectifier and installed a different mains transformer, this may actually sound better, although toroid transformers generally do not sound all that great.
Sincerely,
peter
Kva seier AN folket til det?
La oss håpe "modden" er bedre enn 70-80 talls bilene dems.Brasse skrev:Svarte "Takk for raskt svar" - istedetfor "Hø?"
Er evig optimist og holder på ".. this may actually sound better", så får vi sjå kva Franskmannen sier.
Det vil jeg tro.Brasse skrev:Ååå.. ikke si det en gang.
Det er en grunn til å være en smule skeptisk - om dette er gjort som en "glup idé". Rekner med AN vet hva de gjør når de velger PSU'er til forsterkerene sine.
Original M2 phono (lånt igjen...på an.uk)Brasse skrev:Ser at Borderpatrol PSU'ene er såkalte valve rectified, men bruker ikke toroid transformers. Sikkert det Peter meiner. Valve retctifier = bra, toroid = tja.
Oi, se på den tynne isen!
Går unna med fransyskan ja 8)Brasse skrev:Nærmer seg svar fra Frankrike nå, trur eg.
Hi
Did you receive my last mail, this morning?
Regards
Anne
Svaret er nei, Anne. Svaret er nei...
Hvilket selvsagt er helt feil.Brasse skrev:Zero-pre'en tror eg bare funker med Zero blokkene.. :-X