JanR skrev:
Brasse skrev:
Noen her som har hørt det drøyeste av Audio Note? Noen som har noe av det kanskje? Tenker spes. på ONGAKU, M10, GAKU-ON, AN-E/SOGON (sati, dyrt det er) etc. Kom gjerne med lytteintrykk
Nå snakker vi

Ikke akkurat elkjøp varer det der 8)
Er vel en kar på vestlandet (?) ett sted, sett tråden her på hfs, som sitter på tungt AN utstyr.
/jan
''
På Karmøy det finnes mye snadder-----Olav og Chrisitan + an gutta fra messa var der akkurat....I flg Christian , som den sanne entusiasten han er , låt det hele helt rått....Tviler ikke ett sekund på det....
Når vi er inne på det , det er svært gledelig at Christian hos Acustisk bureau ( Audiokomp. lokalene) er så entusiastisk overfor deres produkter , Olav er selvsagt både hyggelig , masse erfaring osv...Men han har sikkert godt av litt hjelp for å ikke kjøre seg helt i Kjellern med jobbing.
Jeg har opplevd Christians entusiasme både for Audionote OG Klipsch /Copland...( det er disse prod. vi har hatt samtaleemne om) og skjelden møter man på er slik entusiast som brenner både for lyd & jobber med det , kanskje er det her det kommer inn med at hobby kan kombineres med jobb .?
Jeg ønsker og håper Christian kommer til å jobbe mange år i firmaet og bistå Olav.....her opplever man service i høysetet så det holder , den unge hyggelige mannen har også veldig peil på hva han snakker om , og skiller seg dermed ut fra mange andre jevnaldrende selgere i bransjen , som liksom bare står der til sjappa stenger.
Leser du dette Christian ,. så ta det med deg , du gjør en fremragende jobb med kundemassen deres....
PS det var noe kjent med denne karen første gangen jeg så han....OG ja jeg hadde rett , Christian hadde jobba for mr Tømmervik (Oslo hi-fi center)viste det seg , så har noen sett en før , så har nok vedkommende vært innom i Dronning maudsgt og handlet ....Sånne entusiaster trenger vi " vanlige " entusiaster.....Og det er gledelig at en slik sann entusiast fant veien til slike flotte merker og agenturer som Audiokompaniet fører....
Beste hilsen Espen Saatvedt.