Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    Rotekroken skrev:
    Erland gikk jo litt bananas når han testet KIT-2 på RF-5 :eek:
    Han er jo litt sånn dynamitt-harry type som liker at det skal være litt eksplosivt, så jeg undres litt....
    Kan det være at du har plenty av den ekte bassen som er naturlig.?
    Hvordan opplevde du KIT-2 på RF-5 hos Olof.?
    Kjenner ikke RF-82 å jeg aner ikke hvor mange timer dine har gått, men jeg stiller meg litt spørrende til om det kan være litt tid igjen før de slipper seg løs.?
    Jeg tror nesten det gikk over et år før mine RF-5 slapp seg helt løs..
    Høyere følsomhet på RF 5 ;)
    Svært kabinett og en 8 tommer til så på den klaffer det litt bedre, men det spiller en god del bedre på Olof's CJ. :D

    Mine RB 75 er innspillt.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    JanR skrev:
    Nå sitter vel Cont. på RB75
    Kanskje litt begrenset nedover ? Uinspilte ? Plassering ?
    Kjenner ikke RB75 så godt og aldri hørt de uten sub så...
    Kit2 m/KT88 innbiller jeg meg kan være mere morro enn 6550 uten at jeg helt vet hva slags rørbestykkning det er på kit2 du har på låns.

    Hvordan låter det med og uten pre ? Store forskjeller eller snakker vi bare nyanser ?

    /jan
    Uten pre blir som å spise sjokolade med papiret på!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Skal ikke sjokoladen spises "as is" da ? ;D ;D
    Nuvel,du har en god pre der.
    Leke litt med plassering ? Evt lete videre ;)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    JanR skrev:
    Skal ikke sjokoladen spises "as is" da ? ;D ;D
    Nuvel,du har en god pre der.
    Leke litt med plassering ? Evt lete videre ;)

    /jan
    Siklet litt på de 300b blokkene som lå på børsen, men det var det tydeligvis flere som gjorde. :(
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Ta en tlf til Terje eller Terje på audioaktøren.
    Mulig de kan ha noe på lur ;)

    /jan
     

    KHH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    18
    Audio notes venner

    Siklet litt på de 300b blokkene som lå på børsen, men det var det tydeligvis flere som gjorde. :(
    Ja :(
    Ikke smart å prute på pris når det er snakk om slik kvalitet.......
    Prøvde meg på 7200 NOK pluss VAT ink frakt, men det var ikke lurt gitt :-[
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Problemet er å vite når man bare skal slå til.
    Prute ligger i naturen våres ( ;) ) men slår ikke alltid bra ut.

    Cont: Mulig Terje (audioaktøren) har Heart blokkene stående ennå,ring og sjekk.

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Continuo skrev:
    Med AN kit 2 i oppsettet spiller det utrolig fengende, rytmisk, naturlig, åpent, et enormt stereoperspektiv, det finnes omtrent ikke sssssser og jeg koser meg.
    Men, det er et men! Dypbassen mangler! Koblet opp Counterpoint i dag og da avslørte mangelen på dypbass seg.
    Counterpoint blir nok ikke så lett å erstatte som jeg trodde. Vel! Oppover i frekvensene er det ingen tvil om at AN er mye mer musikalsk og engasjerende.
    Graafen heller jo litt til det slanke så nå vet jeg ikke. :p
    På gode innspillinger så er det ikke noe stort problem, men alle er jo ikke gode.
    70 talls vinyl som omtrent ikke har dypbass blir låtende veldig tynt til tider. :-\

    300b??
    Jeg har ikke hørt kit 2 selv men det inntrykket jeg har fått av andre er at den har "mer bass" enn for eksempel kit 1(300B).Veldig ofte tror jeg også dette har med å gjøre at kit 2 driver basselement bedre pga av mer effekt enn kit1 + at 6550/KT88/90 er ansett for å vere litt "fyldigere" enn 300B .
    Har du volumkontroll på kit 2? Viss du har det så prøv å variere på volumet der viss du ikke har prøvt det.Selv justerer jeg mitt på kit 1 ned til ca kl 1-2(litt over halvparten) for da får en dra på lit mer på forforsterkere som etter min erfaring trenger å få skrues litt opp for å "løse opp" .Min erfaring er at alle volumpotmeter bør passere kl.9-10 før de åpner opp,og før det synst jeg de ofte låter klemt,litt hardt og av og til litt "lyst" .
    Men om du får noe mer dypbass er vel kanskje tvilsomt....?

    Selv om enkelte høytalere er oppgitt til en sinnsvak følsomhet så trenger ofte bassdelen mer syre enn man skulle tro,så det kan godt vere at høytalerene dine har merkelige impedanser i dypbassen og da vil kit 2 slite og kit 1 vil nok slite enda mer.Men jeg kjenner ikke høytalerene dine så dette blir bare rene spekulasjoner fra min side.

    Mvh
    Rune
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    Rune S skrev:
    Continuo skrev:
    Med AN kit 2 i oppsettet spiller det utrolig fengende, rytmisk, naturlig, åpent, et enormt stereoperspektiv, det finnes omtrent ikke sssssser og jeg koser meg.
    Men, det er et men! Dypbassen mangler! Koblet opp Counterpoint i dag og da avslørte mangelen på dypbass seg.
    Counterpoint blir nok ikke så lett å erstatte som jeg trodde. Vel! Oppover i frekvensene er det ingen tvil om at AN er mye mer musikalsk og engasjerende.
    Graafen heller jo litt til det slanke så nå vet jeg ikke. :p
    På gode innspillinger så er det ikke noe stort problem, men alle er jo ikke gode.
    70 talls vinyl som omtrent ikke har dypbass blir låtende veldig tynt til tider. :-\

    300b??
    Jeg har ikke hørt kit 2 selv men det inntrykket jeg har fått av andre er at den har "mer bass" enn for eksempel kit 1(300B).Veldig ofte tror jeg også dette har med å gjøre at kit 2 driver basselement bedre pga av mer effekt enn kit1 + at 6550/KT88/90 er ansett for å vere litt "fyldigere" enn 300B .
    Har du volumkontroll på kit 2? Viss du har det så prøv å variere på volumet der viss du ikke har prøvt det.Selv justerer jeg mitt på kit 1 ned til ca kl 1-2(litt over halvparten) for da får en dra på lit mer på forforsterkere som etter min erfaring trenger å få skrues litt opp for å "løse opp" .Min erfaring er at alle volumpotmeter bør passere kl.9-10 før de åpner opp,og før det synst jeg de ofte låter klemt,litt hardt og av og til litt "lyst" .
    Men om du får noe mer dypbass er vel kanskje tvilsomt....?

    Selv om enkelte høytalere er oppgitt til en sinnsvak følsomhet så trenger ofte bassdelen mer syre enn man skulle tro,så det kan godt vere at høytalerene dine har merkelige impedanser i dypbassen og da vil kit 2 slite og kit 1 vil nok slite enda mer.Men jeg kjenner ikke høytalerene dine så dette blir bare rene spekulasjoner fra min side.

    Mvh
    Rune

    Skal prøve det du sier om volumkontrollen.
    Det er vel forsåvidt noe av det samme Olof sier om KIT 1 kontra KIT 2.
    Det er nok ikke den beste matchen med mine Klipsch.
    Hvordan er disse blokkene du skal selge?
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Continuo skrev:
    Skal prøve det du sier om volumkontrollen.
    Det er vel forsåvidt noe av det samme Olof sier om KIT 1 kontra KIT 2.
    Det er nok ikke den beste matchen med mine Klipsch.
    Hvordan er disse blokkene du skal selge?
    En annen ting du kan prøve er å bruke 4 ohms tapningen viss kit2 har det ?

    Spark/Cayin 9021D er oppgitt til å yte 20watt og det kan utgjøre en forskjel viss høytalerene trenger mer krefter i bassen.Selv sammenlignet jeg den og Consonance Cyber 211 på Audio Note høytalere som er laget for å jobbe best mulig med desse små forsterkerene,og jeg mener Cyber 211 er en klart bedre musikkformidler.Men der er jo en prisforskjel også ;) Jeg eksprimenterte ikke noe med rør på 9021en,men mitt inntrykk var at den er litt slankere i lyden enn Cyber 211 og mindre levende og dynamisk.Men det er jo også temmelig gjennomsiktige konstruksjoner så skifte av rør kan gjør en god del og enda mer kan en gjør ved skifte av komponenter innvendig (kondiser,motstander,kabler) .
    9021en var også en ørlite tanke lysere i klangen på AN høytalere enn AN kit 1 .
    Men der stod blant annet GE rør i 9021en og de vet jeg av og til kan virke litt harde/lyse+noen Mundorf Supreme som jeg tror bidrar til en litt småtørr og litt lys klang.

    Generelt vanskelig å svare på hvordan ting låter i seg selv.Synst det blir bare vanskeligere og vanskeligere jo mer jeg lærer for det handler alltid om matching og ikke minst smak og behag! ;)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    Rune S skrev:
    Continuo skrev:
    Skal prøve det du sier om volumkontrollen.
    Det er vel forsåvidt noe av det samme Olof sier om KIT 1 kontra KIT 2.
    Det er nok ikke den beste matchen med mine Klipsch.
    Hvordan er disse blokkene du skal selge?
    En annen ting du kan prøve er å bruke 4 ohms tapningen viss kit2 har det ?

    Spark/Cayin 9021D er oppgitt til å yte 20watt og det kan utgjøre en forskjel viss høytalerene trenger mer krefter i bassen.Selv sammenlignet jeg den og Consonance Cyber 211 på Audio Note høytalere som er laget for å jobbe best mulig med desse små forsterkerene,og jeg mener Cyber 211 er en klart bedre musikkformidler.Men der er jo en prisforskjel også ;) Jeg eksprimenterte ikke noe med rør på 9021en,men mitt inntrykk var at den er litt slankere i lyden enn Cyber 211 og mindre levende og dynamisk.Men det er jo også temmelig gjennomsiktige konstruksjoner så skifte av rør kan gjør en god del og enda mer kan en gjør ved skifte av komponenter innvendig (kondiser,motstander,kabler) .
    9021en var også en ørlite tanke lysere i klangen på AN høytalere enn AN kit 1 .
    Men der stod blant annet GE rør i 9021en og de vet jeg av og til kan virke litt harde/lyse+noen Mundorf Supreme som jeg tror bidrar til en litt småtørr og litt lys klang.

    Generelt vanskelig å svare på hvordan ting låter i seg selv.Synst det blir bare vanskeligere og vanskeligere jo mer jeg lærer for det handler alltid om matching og ikke minst smak og behag! ;)
    Vanskelig er bare fornavnet, men moro er det! :D
    Da tenker jeg at 9021 blir uaktuell for meg.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Continuo skrev:
    JanR skrev:
    Cont.

    http://www2.big.or.jp/%7Esunaudio/sv/sv2a3_e.html
    Veldig mye amp for pengene det der også.
    Desverre så gror de ikke på trær her i landet.Koster ikke skjorta hverken som kit eller ferdigbygd fra NL.
    http://www.audio-cube.nl/sunaudio.htm

    /jan
    Hadde vært moro å testa en slik sak! :)
    Har forøvrig noe på gang, men det er sommer og folk har ferie så................
    En slik sak er på gang ;)
    Noe er på g i din ende også skjønner jeg ;D
    Skrik ut når det nærmer seg ferieslutt...hehe

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Ventetiden ble lang for en med tålmodigheten til en mygg,men en sier visst at venter en på noe godt så........ :)

    Jeg solgte foresten Coupeen det er bilde av før helga, for 33 USA tiere ,noe som er endel mindre enn jeg betalte for de blå elementene med litt assorterte spoler,kondiser og motstander!! Jo,ja,det føles litt merkelig,men så langt har jeg på følelsen jeg kommer til å ha langt langt større glede av desse høytalerene enn av "sparemercen" :)
    Jeg må la den første forblindede forelskelsen gå over før jeg kan komme tilbake med litt mer reflektert babbel! ;D
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Gratulerer :D

    Tror nok du kommer til å bruke de og nyte de langt mere enn mercca ;)
    De er oppe og går "as we speak" ?

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Takk,takk! :)

    Jepp, der har kommet lyd ut av de i ca.6 timer nå!
    Jeg har lært at et godt førsteinntrykk kan falme over tid ;) , men foreløbig overgår dette mine høyeste forventniger!! :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Kjempemorro Rune :)

    Skal ikke mase på deg om hva du syns osv.Vi tar det når de har fått noen timer på seg ;D
    Du høres ikke misfornøyd ut så langt og det er jo toppers.

    /jan
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.122
    Antall liker
    3.904
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Rune S skrev:
    blå elementene med litt assorterte spoler,kondiser og motstander!!
    Dette ser veldig bra ut! Dette er "Kit 03/BG"? Er prisforskjellen stor i forhold til det "normale" Kit 03 (http://www.upgradeaudio.com/index.php?go=produkter/AN_ht_kit)

    Rune S skrev:
    Upgrade Audio bestemte seg for å få kabinetter via Audio Note og en fabrikk i Østerike,så jeg slengte meg på et par derifra.Antydet ventetid var 4 uker + mulig forsinkelser med ferie...
    Det er tanken at elementene dine skal over i disse kassene?
     

    _Jan_

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    267
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Audio notes venner

    Dette blir virkelig spennende Rune! Gleder meg til å høre hva du synes om hemp driverene når de har fått ett par hundre timer!:) Vurderer å gjøre dette med mine Audio Note AN\E sp`er også. Men har nå kjøpt meg et par Merlin VSM MXe, som jeg skal hente i morra.. Blir veldig spennende å høre disse kontra Audio Notene mine på oppsettet mitt! ;D Uansett så er det moro med hifi og god musikk!
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    I dag gikk en AN 1.1x Signature i bestilling. Mitt første møte med AN tar forhåpentlig plass over helgen. Jeg er veldig spent på denne og hvilken viril spenst den har. Har trålet tråden deres og "MÅ HA" faktoren har steget til bestilling! Håper dere har snakket sant nå? ;)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Audio notes venner

    En ny 1.1x/II sign eller den "gamle" ?
    Har ikke fått anledning til å høre /II enda og er litt spent på hva den presterer. ;)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    Tja si det ;) Hadde en prat med Olav i dag og den hadde nytt digitalkort mener jeg han sa så det er mye mulig det er den nye.
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Audio notes venner

    Da er det nok en "gamel", for det er mer enn bare digitalkortet som er forandret. ;)
    Uansett....gratulerer...den skuffer nok ikke. ;D
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    Jeg fikk en såpass bra pris (uten og gå nærmere inn på det) at etter og ha lest deres erfaringer og andres annbefalinger virker den som et sikkert kjøp til prisen! :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Se det ja Rune. Kul den blåfargen foresten. Gi tilbakemelding etter noen hundre timer så får vi litt inntrykk av AN/E-Hemp.
    Hvilken forsterker/signalkilde bruker du for tiden?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Necroth skrev:
    I dag gikk en AN 1.1x Signature i bestilling. Mitt første møte med AN tar forhåpentlig plass over helgen. Jeg er veldig spent på denne og hvilken viril spenst den har. Har trålet tråden deres og "MÅ HA" faktoren har steget til bestilling! Håper dere har snakket sant nå? ;)
    Gratulerer :)
    Du blir neppe skuffet.

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Dette settet som jeg fekk er litt spessielt siden det ikke er likt noen av de standard kitene som står på Audio Note sine sider.Jeg kan desverre ikke svare på om Audio Note vil fortsette å kunne sette sammen byggesett med alnico bass/mellomtone elementet.Jeg spurte Peter for ca 1 år siden om det var mulig å få et byggesett med alnico element og dengang fekk jeg et bestemt nei ;)
    Alnico bass/mellomtonen leveres i kun en versjon og den har følsomhet omtrent midt mellom standard 94 db versjonen(står i kit 02) og high efficiency 98 db versjonen(kit 03). Så mine høytalere ligger sannnsynligvis på en følsomhet rundt 95-96 db,og har Black Gate og kobberspoler i delefilteret.

    De kassene dere ser på bildet var noe jeg satte sammen selv fordi jeg regnet med at leveringstiden som Audio Note oppga på kabinetter kom til å sprekke temmelig kraftig ;) Ferietid og leveringsfrister som holder seg oppe er 2 ting som ikke henger helt sammen etter min erfaring :D
    Desse jeg laget er langt fra slik de skal vere,der er absolutt ingen avstivning innvendig,ingen dobling i frontplaten rundt basselementet,dempemateriale eller bassportrør,og alle desse tingene skal vere der på kassene laget etter Audio Notes instruksjoner.Mine er laget i 18mm gran kryssfiner.
    Så jeg går utifra at jeg har en del mer lyd fra selve kabinettet enn det som er meningen skal vere der.Vi får se når jeg får kabinettene fra Upgrade Audio om det utgjør store forskjeler.

    Ellers er det vanskelig for meg å vite hva hemp,Black Gate og Alnico gjør lydmessig hver for seg,siden jeg ikke hadde noen av de tingene i mitt forrige standard kit 03.
    Når jeg tapper på hempkonen får jeg muligens en følelse av litt mindre egenlyd enn hva jeg fekk med papir konene jeg hadde i kit 03,og det er vel også det Peter & Co hevder at hemp har mindre egenklang og man får enda et lydmessig lag med ekte musikkinfo .
    Jeg var litt skeptisk til om alnico elementet med lavere følsomhet ville bety mindre energi og impact,men så langt har jeg konkludert at det er motsatt .
    Jeg kunne nok spille litt høyere med kit 03,men jeg tror her likevel er mer dynamikk og energi,og ikke minst en hinsides vakker naturlig klang på alt av instrument og stemmer! :)
    Så langt har jeg ingen problem med å forstå hvorfor AN bruker dette bass/melommtone elementet i sin aller dyreste/beste høytaler konstruksjon .

    Kommer tilbake med mer inntrykk når de har fått gå seg til litt mer.

    Høres foresten ut som monoblokkene er ganske nær leveringsklar nå,så dette blir spennende musikkstunder fremover!

    Ellers bruker jeg Denon DCD2560 som CD driverk,til et AN DAC kit 1.1 standard,AN M3 kit og AN Kit 1(nesten standard) . Har desverre ikke riaa for øyeblikket men holder på å bygge en DIY Hifi Supply Cole .
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Necroth skrev:
    I dag gikk en AN 1.1x Signature i bestilling. Mitt første møte med AN tar forhåpentlig plass over helgen. Jeg er veldig spent på denne og hvilken viril spenst den har. Har trålet tråden deres og "MÅ HA" faktoren har steget til bestilling! Håper dere har snakket sant nå? ;)
    Grattis!

    Sant og sant fru blom ? ;)
    Vi AN venner jobber undercover for Audio Notes reklameavdeling ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Rune S skrev:
    Grattis!

    Sant og sant fru blom ? ;)
    Vi AN venner jobber undercover for Audio Notes reklameavdeling ;D
    Nemmli ;D

    /jan
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    Rune S skrev:
    Necroth skrev:
    I dag gikk en AN 1.1x Signature i bestilling. Mitt første møte med AN tar forhåpentlig plass over helgen. Jeg er veldig spent på denne og hvilken viril spenst den har. Har trålet tråden deres og "MÅ HA" faktoren har steget til bestilling! Håper dere har snakket sant nå? ;)
    Grattis!

    Sant og sant fru blom ? ;)
    Vi AN venner jobber undercover for Audio Notes reklameavdeling ;D
    Jasså! ;D

    Veldig treg på mail Olav?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Han er A: utrolig kjapp , B: utrolig treg ::)
    Trivelig kar som er mange lettere å få tak i på tlf enn mail ;)

    /jan
     

    KHH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    18
    Audio notes venner

    Min erfaring med den mannen der, er at han svarer utfyllende og bra, men det kan ta tid før du får svar uansett hva du spør om..
    Lurer på om han tar et mail-røsk annenhver dag eller så.?
    Kan nesten virke slik på meg men....
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    Ja jeg snakket med han på telefon i går og så sa han jeg skulle sende ordrebekreftelse og adresse på mail. Så jeg venter egentlig bare på en bekreftelse av at han mottat min mail og sendt pakken ;)
     

    KHH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    18
    Audio notes venner

    Necroth skrev:
    Ja jeg snakket med han på telefon i går og så sa han jeg skulle sende ordrebekreftelse og adresse på mail. Så jeg venter egentlig bare på en bekreftelse av at han mottat min mail og sendt pakken ;)
    Jeg hadde vel ikke blitt sjokkert om pakken kom før du fikk svar 8)
    Uansett så tror jeg du har veldig mye godt i vente, smør deg med litt tålmodighet..
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Necroth skrev:
    Ja jeg snakket med han på telefon i går og så sa han jeg skulle sende ordrebekreftelse og adresse på mail. Så jeg venter egentlig bare på en bekreftelse av at han mottat min mail og sendt pakken ;)
    Ja,hva skjer ? ;)

    /jan
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Audio notes venner

    Fikk svar, har betalt. Venter bare på den ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Necroth skrev:
    Fikk svar, har betalt. Venter bare på den ;)
    Bare glede mao ;D
    Siden posten bruker tråsykkel og i noen tilfeller hest og kjerre kan det ta noen dager til ja.

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Audio notes venner

    Jeg har opplevd bransjens desidert beste service fra Olav Flugsrud.

    Tro det eller ei, men mange "har et liv" borte fra anlegg og PC. Tidvis er mail noe man sjekker før man går i postkassa på morgenen - "that's it for the day"!

    Dersom sjæfen i Audiocompagniet skulle sittet å hacket på nettet hele dagen, hvordan skulle han fått sendt preampen den da? ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn