Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    ixos_76 skrev:
    Jo du var jo tvilende ja , hørte jo det , men somsagt horna blir , hvis de ikke blir blir de neste høyttalerne 104 db så da er det nok effekt uansett....jeg har jo sjanset på at jeg fortsatt ikke har hørt 2a3 , men det får gå.....Håper det blir ok i allefall , Mvh Espen
    Len deg tilbake, pust ut-pust inn, pust ut-pust inn....sånn ja ;D
    Det blir så bra så :)

    Eneste begrensing er selvsagt hvis du finner ut at du skal ha ett par 80db høytalere etterhvert ;) Men det skjer vel neppe.
    Er flere enn 1 som har blitt overrasket her og mine høytalere er jo "lite effektive" sammenlignet med AG horna dine.

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    Gratulerer Ixos med Vindicator! :D
    Som Jan er inne på, du trenger ikke bekymre deg for effekten.
    Jeg bruker for tiden selv en Consonance Cyber 30 med 2A3 rør, altså 2x3,5 watt; mine Heresy II har en følsomhet på 97db. :D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Ja det er nok ikke tema.....jeg har i dag vært i kontakt med upgrade for å sondere mulighetene for å smelle sammen en an dac til vintern...men avventer til jeg har fått vindicator i hus , og det sjker nok ikke de første ukene vil jeg tro...Jeg skal besøke Fryd denne uken , og da få mer info ang. leveringen , men innehavern kan jo ikke trylle , så tid tar det nok ....

    Jeg ser det er delte meninger med kit og ferdig an....det er mulig man får mer med kit , men nå har jeg tilgode å høre ett an produkt som ikke leverer...til og med de billige 1,1x cd er knallgode spillere , og leverer musikk til de grader...grunnen til at jeg ikke har en slik , er byggekvaliteten er for dårlig , og av samme grunn ser på mulighetene til å velge en dac løsning....

    Pr. i dag har jeg ikke hyller nok til dac/drev kombo og alt det andre , men jeg går med planer å bygge ut med ett rackt til , likt det jeg har , så det skal bli litt lettere å plassere tingene , samt at vindicatoren vil få ei topphylle å hvile på , ved siden av platespillern.

    Ja Jan , jeg puster ut jeg , for jeg har nemlig trua på denne , Palle som er den eneste i Norge og kanskje verden som har en slik vindicator enda , så er grunnlaget for noe som helst sammenlikning på syltynnt grunnlag...Jeg har trua på synergieffekten av min m3 og nye VC da de skal spille i lag , så jeg håper på det beste , den leverer sikkert MUSIKK , så vi krysser fingrene. Det er en stund siden jeg kjøpte ett produkt nytt , så det blir stas å montere rørene i denne å skru på ON for første gang..Blir det like bra som ejg håper , blir det mange timer emd musikk utover , krysser fingrer nå for noenlunde vettug leveringstid.

    Tør vi håpe på serienr...007 8)

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    en liten ting til......med det samme jeg er igang , vurderer jeg nå å oppgradere min kjære m3 phono , med step attenuator fra AN....har hatt en prat med olof ang. dette i dag , det er trangt om plassen men skal visst gå på det berømte håret....Jeg har stor respekt for akkurat dette apparatet , så monteringen blir satt bort til Olof.....iflg Olof skal dette volumpotet gi ett skikkelig løft i lyden ,og i og med at preen er kostet på ganske mye fra før , av tidligere eier BHO , kan det kanskje i beste fall komme enda mer vellyd ut av m3 ern......prisen er ikke riv ruskende gal i hi-fi sammenheng , så jeg tror jeg går for en step attenuator , hva mener menigheten om å bygge på dette ?

    Jeg skal åpne preen i morra å ta ett bilde og sende til upgrade , sammen med noen mål fra senter volumpot til skilleveggen på høyre side inni kabinettet , slik at vi da får avklart om det er nok plass......Bho , du nevnte vel noe om akkurat dette når jeg kjøpte den av deg også , gjorde du ikke? eller husker jeg feil....

    Mvh Espen
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Jeg syntest AN "steppetanten" var et entydig positivt inngrep i min L3 kit,åpnet litt mere opp og alt ble renere og mer naturlig lydende.
    I min L3 var der også et balansepotmeter,vet ikke hvordan det er med M3,men ivertfall så var det et nesten like stort løft å koble vekk det.Jeg tror aldri jeg har brukt et balansepotmeter i noe annlegg jeg har hatt,så det gjorde ingenting å miste den muligheten ;)

    Grattis med forsterker foresten ! Blir spennende å høre hvordan du oppfatter 2A3 kontra 300B.Det eneste 2A3 jeg har hørt er i en push-pull konstruksjon jeg har,og min oppfatning er at det røret låter en tanke mer utstrakt,kanskje litt mer lineert og rent enn 300B,og jeg innbiller meg at den karakteren kler horn veldig godt. Mulig 300B har et lite strøk av mer "varme" ,men jeg er langt fra sikker ;)

    Mvh
    Rune
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Hei Rune...Ja det skal bli spennede , gleder meg noe inni helv.....men må nok smøre meg med tolmodighet tenker jeg.

    Jeg har jo spillt en liten stund på 300b...å det blir spennde å høre hvordan 2a3 er i forhold , tenker det blir høyt nok i allefall på horna ;)

    Jeg har for en tid tilbake tenkt på dette med attenuatoren , men ikke mast med dette , det skal bli gøy å se hvor stor den endringen blir.....har trua der og.

    Jeg har tenkt på å beholde dagens 300b trinn en peride etter vindicatorens ankomst , pga å kunne teste litt forskjeller på rørtypenes lyd , selv om det egentlig spiller inn mange parametere her , for å bli klok på akkurat om det er røret eller forsterkern vi hører..

    videre står utbyggeing av rack høyt på ønskelisten , så vindicatoren slipper å trøkkes inn i racket , men heller kan stå på stoppen vsa platespillern.

    En audionote dac skl på plass etterhvert , vurderer nå den versjonen med 12au7 i 2.1 level a....årsaken til at jeg ikke ønsker å dra det noe lengere , er at jeg har vinyl som primærkilde , og det skal jeg fortsette med. ;).......av drivverk har jeg to cd spillere som skal prøves , en mhzs 33 , og en cary cdp-1 begge har digital out...dersom mhz verket kan levere greit ,selges nok trolig cary spillern til fordel for ett an produkt til..(dac en,og drivverk på sikt....fungerer derimot carydrevet vanvittig godt , får jeg vurdere å å beholde den, vi får se . DEt er også aktuellt å tråle på børsene etter en rega toploader for bruk som drev , dette funker jo.

    Jeg har sett at det finnes noen fine an drev også , men jeg har hørt delte meninger om stabiliteten i disse , men dukker det opp ett brukt til høvelig penge....er jeg nok der ;)

    Mvh Espen
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Skal teste ut 12au7 kretsen mot 6922 kretsen om et par dager. Ligger klart må bare få ut fingen og modde psu slik at den passer.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Da hører jeg gjerne fra deg hva du opplever..... ;D , jeg for min del setter klanger og musikaltiet i høysetet , men vi er da alle forskjellige ;)...dette blir spennede.
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    Audio notes venner

    JanR skrev:
    Kan jo leke litt med det du har heimen, skummgummi madrasser osv.
    Jo. Prøvde litt forskjeldige mengder.

    Er visst en sånn skumgummi butikk rett borti gata her. Tenkte jeg skulle se om dem har noe jeg kan trekke med no stoff i ettermiddag.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    ØivindJ skrev:
    JanR skrev:
    Kan jo leke litt med det du har heimen, skummgummi madrasser osv.
    Jo. Prøvde litt forskjeldige mengder.

    Er visst en sånn skumgummi butikk rett borti gata her. Tenkte jeg skulle se om dem har noe jeg kan trekke med no stoff i ettermiddag.
    Høres absolutt ut som en plan :)
    Lurte en periode på om jeg skulle orke lage noen "basstraps" hjemme, fant en madrass på loftet.
    Men det er vel nok dritt i stua fra før så vet ikke helt om jeg tør.

    Er vel iofs ikke værre enn å svinge innom en gardin-stoff butikk, kan få eventuelle basstraps til å se bra ut :)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Du får se etter ett par daader på børsen med tiden , funkerutrolig bra , og ok waf.....eller komme å stifte bekjentskap med mine helmholtz resonatorer...de hat ikke waf i det heletatt ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Dæven , det der så heftig ut....det står ikke på kronene i allefall ;).....an kondo er jo ikke akkurat billige saker...men svært flott.....Kuzma riggen er ikke dum den heller akkurat !

    Fallen_a : Vet du hvor bildet er tatt hen...butikk, privat , land etc...

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    ahhhhh denne forbanna ventinga......og det har nettopp begynt også...noe trøst å få... ;D

    Hører dere meg Peter og Andy....smekk sammen vindien min da , er sikkert ikkeno inni den allikevel.....jeg vil ha mer Audionote.!!!!!!!!!! ;)

    Espen
     
    I

    ijustpop

    Gjest
    Audio notes venner

    ixos_76 skrev:
    Dæven , det der så heftig ut....det står ikke på kronene i allefall ;).....an kondo er jo ikke akkurat billige saker...men svært flott.....Kuzma riggen er ikke dum den heller akkurat !

    Fallen_a : Vet du hvor bildet er tatt hen...butikk, privat , land etc...

    Espen
    Er det ikke fabrikken til Living Voice i UK da?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Kommer til å fyre opp dacen med ecc82 rør i parallell idag. Får se hvordan inntrykket er. Når jeg jobbet med dette, så bør det være en relativ smal sak å konvertere til 5687 rør i stedet. Men da med kondis på utgangen og ikke OPT?
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Audio notes venner

    ixos_76 skrev:
    Dæven , det der så heftig ut....det står ikke på kronene i allefall ;).....an kondo er jo ikke akkurat billige saker...men svært flott.....Kuzma riggen er ikke dum den heller akkurat !

    Fallen_a : Vet du hvor bildet er tatt hen...butikk, privat , land etc...


    Espen
    Artikkelen jeg linker til før alle bildene heter : Factory tour of Living Voice and Definitive Audio
    Tipper du finner mer info der ;)


    Great stuff, great memories, ah, the glorious past. So I sat musing grandly on my trumped-up DIY throne when a slightly dark cloud gathered on the horizon. At some point last month, I'd gone up to Definitive Audio and heard Kevin Scott's Kondo/Living Voice system and okay, I lost my head. You know, like a one-night stand kind of thing. I won't go into details but I remember vaguely that at the time, I thought it was unbelievable, the way-most-fantastic sound I'd ever heard by a margin. In that moment's passion, I'd gone bonkers and ordered a Kondo KSL M77. You know how these things go. Which had to be certifiably insane since I'd already been offered a review loaner.
    ;D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Men der var det ingen lyd. Vet ikke om jeg gidder å feilsøke idag.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    bambadoo skrev:
    Men der var det ingen lyd. Vet ikke om jeg gidder å feilsøke idag.
    La det ligge, gå til med friskt mot i morgen :)

    /jan
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Blir dårlig med tid i morgen. Onsdag tenker jeg :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Fikk litt tid. Nå spiller det ja. Gjorde endel grep. Spiller fint nå.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    bambadoo skrev:
    Fikk litt tid. Nå spiller det ja. Gjorde endel grep. Spiller fint nå.
    Klarte ikke å holde deg nei ;D

    Tør man spørre hva som er gjort ?
    Forklart på en ikke så altfor teknisk måte.

    /jan
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    Har byttet fra 6922 analog del til 12au7... på dacen.
    Mitt tidligere 6922 kort var kun 2w tantaler, AN silver PIO kondis og BG N for katoden.
    Litt tidlig å si noe om lyden. De 12au7 rørene jeg hadde for hånd var et par Golden Dragon ECC82.
    Bruker mundorf supreme silver utg. kondis og utelukkende NOS beyschlag 2W motstander her. Sanyo WX (tror jeg de het el.lytt for katode mot jord. )

    Har noen planer om enda en ny analog del litt senere også. Gjerne parallell 5687 evt. SRPP 12b4 ? Det siste hadde vært veldig morsomt :)
     

    Gemini13

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.08.2007
    Innlegg
    708
    Antall liker
    113
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Har for tiden en AN Soro SE på prøve, bruker en AN dac3.1x.
    Noen med erfaring om forskjell i lyd i forhold til en 2.1 dac.
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    Audio notes venner

    Ny sjenk på plass. Dac`en står litt "trangt".

    Ikke særlig redd for varmen(som er nada), men er det mange av dere som har dac`en påskrudd hele tida?
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    ØivindJ skrev:
    Ny sjenk på plass. Dac`en står litt "trangt".

    Ikke særlig redd for varmen(som er nada), men er det mange av dere som har dac`en påskrudd hele tida?
    Den står på, så og si, hele tiden. :D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    bambadoo skrev:
    Har byttet fra 6922 analog del til 12au7... på dacen.
    Mitt tidligere 6922 kort var kun 2w tantaler, AN silver PIO kondis og BG N for katoden.
    Litt tidlig å si noe om lyden. De 12au7 rørene jeg hadde for hånd var et par Golden Dragon ECC82.
    Bruker mundorf supreme silver utg. kondis og utelukkende NOS beyschlag 2W motstander her. Sanyo WX (tror jeg de het el.lytt for katode mot jord. )

    Har noen planer om enda en ny analog del litt senere også. Gjerne parallell 5687 evt. SRPP 12b4 ? Det siste hadde vært veldig morsomt :)
    Du ordner og prøver ut, artig :)
    Du leker med rør pga av "støy" ?

    12b4, nytt for meg. 5687 derimot kjenner man litt til men da my du bygge bortimot en helt ny analog del ?

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Hei , noen som har hørt både 12au7 og 6922 konfigurerin i 2.1 dac fra upgrade.......driver å vurderer en slik , og setter musikaliteten høyest...fremfor superriktige hi-fi parametere...upgrade anbefaler 12au7...de har sikkert greie opå det , ¨men lurte på om det var noen andre som har prøvd begge deler her inne....

    tenker å legge meg på en 2.1 level A i tilfelle....den koster ca 11 k for kit et...

    videre må jeg nok smøre emg med tolmodighet ang min bye vindicator , huff denne ventetiden altwså , og den har nettopp begynt også....desverre! ;)

    ES
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.177
    Antall liker
    10.704
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Audio notes venner

    ixos_76 skrev:
    Hei , noen som har hørt både 12au7 og 6922 konfigurerin i 2.1 dac fra upgrade.......driver å vurderer en slik , og setter musikaliteten høyest...fremfor superriktige hi-fi parametere...upgrade anbefaler 12au7...de har si
    Det er jo akkurat det jeg tester for tiden.

    Har jeg slått meg til ro med dette?

    Vel nei. Ikke planer. Man må da ha noe å kose seg med :)

    Bare et par poster siden:
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=7010.msg524925#msg524925

    Lytt til upgrade du.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Skal gjøre det , det er bare så mange konfigureringer å velge i.... 8)

    Blir nok en versjon 2.1 a med 12au7 eller var det ax ...det husker jeg ikke men det var i allefall en erstatning for 6922.

    Ny arbeidsplass i heimen gjøres i stand , da blir det rom for å gå fra ting som ikke er ferdig uten å pakke bort....og ett dac prosjekt skal påbegynnes.

    Takk for svar !

    ES
     

    trond

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.12.2002
    Innlegg
    73
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    3
    Audio notes venner

    sitter her og lytter til web radio ; Atlanta Blues Society 48kbps, omtrent som en analog telefonlinje
    Utrolig nok funker det på dette anlegget (ok det vrenger jo litt men diskanten er mindre knust glass enn man skulle tro) og går godt an å høre på ganske høyt tilogmed.

    Til sammenligning kunne jeg ikke holde ut de elendige innspillingene på 1/2 parten av CD'ene da jeg hadde PassLabs/ProAc....
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Det er sånn det skal vere Trond ;)

    Selv venter jeg i spenning på at et nytt digitalkort fra Upgrade skal ankomme sunnmøre.Har spillt ganske lenge nå med en digitalforvrenging i ene kanalen i min DAC kit 1.1.Det nye som Olof har satt sammen blir kun med gromkomponenter,Black Gate N,Tantalum,sølv interface trafo,og kanskje det mest spennende blir at det nye er helt uten filter og alt som er overflødig av komponenter er fjernet.Med tanke på at det jeg har nå spiller helt fantastisk så må jeg si jeg gleder meg en hel del til det nye skal inn !! :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audio notes venner

    Hvis man tar utgangspungt i å bygge ett dac kit fra UA....og vektlegget 2 parametere høyest...

    a)dynamikk

    B) fin klangrikdom

    altså oppløsning ikke førsteprioritert.......er det noen som kan mene noe om feks dac 1.1 eller dac 2.1 vil være det beste utgangspungtet......

    hører gjerne fra dere som har hørt litt forskjellige av disse dac ene.....hvis jeg har bomma og det finnes en UA dac som er enda bedre på ovenstående parametere korriger meg gjerne. ;)

    ESpen
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Audio notes venner

    Naturlig oppløsning leder til mer naturlig klangrikdom på stemmer og instrumenter mener jeg,men tror jeg vet hva du mener ;)
    "Detaljer" tror jeg ofte er et misslededende uttrykk,personlig mener jeg at når "detaljer" blir påtagende da er det feil og mangler i oppsettet.Når ting låter gjennomsiktig og naturlig oppløst så hører man mer instrument og stemmer,og ikke minst musikk,mens når gjennomsiktighet og oppløsning mangler da begynner hjernen å tenke "lyd-detaljer" .

    Viss man tenker ECC82 røret kontra ECC88 så synst jeg at ECC88 generelt kan ha en tendens til å låte litt mer "detaljert" viss du forstår hva jeg tenker på.Men på den annen side viss man har Siemens Cca eller Telefunken ECC88 så låter de utrolig flott.
    Nå tror jeg ikke kit 1.1 eksisterer lenger,så da heter det i tilfelle 2.0 og bruker i utgangspunktet ECC82.Kit 2.1 får man både med ECC88 og 5687.
    Personlig mener jeg kit 2.0 er et utmerket utgangspunkt,og jeg hadde kanskje vurdert å kjøpt M2 rør-strømforsyningen i stedet for den som kommer standard.Tror Upgrade kan levere litt miks,men hør med de i tilfelle,er ikke helt sikker på hvordan det funker.
     

    trond

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.12.2002
    Innlegg
    73
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    3
    Audio notes venner

    Sitter og ser på AN kit sidene, på de forskjellige DAC versjonene. Hva gjør transformatorer på utgangene med lyden ?
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Audio notes venner

    For meg ser det ut som Kit 1.1 har endret navn til 2.0
    Tror at transformator på utgangen gjør at du får en bedre oppløsning.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Audio notes venner

    Cont:

    Hvis du skulle rote deg over på den her siden etterhvert, noen mulighet for at du kan ta med deg pre'n din ?
    Vært morro og hørt hva en AN pre kan gjøre her hjemme nå, savner M2'n litt :)

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn