Audio aero Prima eller capitole ?

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Det var nettopp dette som var mitt poeng, da jeg regner med at Reference vil oppføre seg på lik linje med mk.2; nemlig at den vil gradvis bli mørkere i lyden frem til den er ca 1 år gammel. Men de store endringene i mellomtone og diskant er du nok ferdig med allerede.

Når det gjelder et evt bytte så var det mer jålete grunner enn lydmessige: Jeg så et sølvfarget Capitole effekttrinn på bruktmarkedet, da kunne det jo vært kjekt med en spiller i samme farge... ;)
Har vært borte fra HifiSentralen snart to år nå, ser store endringer, bla at bruktmarkedet for dyrt utstyr er utrolig treigt for tiden. Folk ser ikke ut til å forstå sitt eget beste; har ikke tenkt å gi bort glimrende utstyr gratis heller.... ::)
Da håper jeg du kommer tilbake her på sentralen da du har mye fornuftig å melde

mvh :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jag testade AA:n direkt till Pass X350, Pass X250, GamuT D200 Mk3, Jadis JA-80 och Bryston 7B-ST. Tyckte AA:ns karaktär lyste igenom mer eller mindre i alla dessa uppkopplingar. Körde den även till en Gryphon Callisto 2100 som ju är en integrerad, samma sak med basen där.

Men som sagt, jag trivdes bra med AA:n än då, den skänkte mig mycket glädje  :)
Interessant. Hvordan fungerte Pass og GamuT i forhold til Bryston? Hvilke høyttalere brukte du?

F

FMG

Gjest
Sannelig:)
spørsmålet er da om man heller burde kjøpe emc-1, kjøpe denne MK 2'en og selge forforsterkeren, eller slakte grisen og kjøpe reference...synspunkter?
Jeg er vel litt innhabil, men likevel:
Du kan godt kjøpe EMC-1 men da må du ha en god forforsterker i tillegg. Ser det ligger en Aestetix Calypso på bruktbøsen til kr 27 tusen. Det er den billigste forforsterkeren jeg ville ha koblet opp skulle jeg ha sammenlignet med Capitole. Summen av disse to (EMC-1 + Calypso) blir ihvertfall mye mer enn det som blir forlangt på Bruktbørsen nå for en Capitole mk.2.....

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Sannelig:)
spørsmålet er da om man heller burde kjøpe emc-1, kjøpe denne MK 2'en og selge forforsterkeren, eller slakte grisen og kjøpe reference...synspunkter?
Hvorfor ikke ta kontakt med "BT". Dere bor jo i samme by etter som jeg forstår. Nytter ikke å kjøpe så kostbart utstyr uten å ha hørt/prøvd først.

Har selv hørt EMC uten up, men med dac`en hos en kamerat som også har 220 watterne til EC. Høytt var Tannoy TD 12.
Dette spillte meget bra, men jeg syntes etterhvert at mellomtonen i dette anlegget ble litt for mye "ståpå" etter min smak. Hva som er årsaken er vanskelig for meg å si.
Når det gjelder rytmisk driv og dynamikk er "compen" i mine ører meget bra. Når det gjelder oppløsning og bredde/dybde i lydbildet tror jeg det er vanskelig å finne noe som er vesentlig bedre enn Capitole.
For ikke å snakke om den avslappende og behagelige måten den presenterer musikken.

mvh

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Det var nettopp dette som var mitt poeng, da jeg regner med at Reference vil oppføre seg på lik linje med mk.2; nemlig at den vil gradvis bli mørkere i lyden frem til den er ca 1 år gammel. Men de store endringene i mellomtone og diskant er du nok ferdig med allerede.

Når det gjelder et evt bytte så var det mer jålete grunner enn lydmessige: Jeg så et sølvfarget Capitole effekttrinn på bruktmarkedet, da kunne det jo vært kjekt med en spiller i samme farge...  ;)
Har vært borte fra HifiSentralen snart to år nå, ser store endringer, bla at bruktmarkedet for dyrt utstyr er utrolig treigt for tiden. Folk ser ikke ut til å forstå sitt eget beste; har ikke tenkt å gi bort glimrende utstyr gratis heller....  ::)
Har du kjøpt Capitole effekttrinn, eller vurderer du det? De ser spennende ut.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hvorfor ikke ta kontakt med "BT". Dere bor jo i samme by etter som jeg forstår. Nytter ikke å kjøpe så kostbart utstyr uten å ha hørt/prøvd først.

Har selv hørt EMC uten up, men med dac`en hos en kamerat som også har 220 watterne til EC. Høytt var Tannoy TD 12.
Dette spillte meget bra, men jeg syntes etterhvert at mellomtonen i dette anlegget ble litt for mye "ståpå" etter min smak. Hva som er årsaken er vanskelig for meg å si.
Når det gjelder rytmisk driv og dynamikk er "compen" i mine ører meget bra. Når det gjelder oppløsning og bredde/dybde i lydbildet tror jeg det er vanskelig å finne noe som er vesentlig bedre enn Capitole.
For ikke å snakke om den avslappende og behagelige måten den presenterer musikken.

mvh
Det du skriver stemmer med mine erfaringer.

Jeg stiller gjerne opp en gang det passer sånn, men det passer ikke i helga.

F

FMG

Gjest
Har du kjøpt Capitole effekttrinn, eller vurderer du det? De ser spennende ut.
Jeg vurderer det. Har en kamerat som har hatt et slikt i flere år, det spiller utrolig realistisk, musikalsk og levende. Eneste ulempen er at det ikke har like mye krefter som f.eks mitt Audio Research VT-100 effekttrinn på de aller mest krevende høyttalere. Vel å merke dersom man vil spille høyt. Har hørt Capitole effekt på de meget krevende Avalon Opus. Dette fungerte helt fantastisk. Så lenge man ikke skulle drive diskotek vel å merke. Siden jeg har passert de 40 så er ikke det en problemstilling for meg.....

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Jeg er vel litt innhabil, men likevel:
Du kan godt kjøpe EMC-1 men da må du ha en god forforsterker i tillegg. Ser det ligger en Aestetix Calypso på bruktbøsen til kr 27 tusen. Det er den billigste forforsterkeren jeg ville ha koblet opp skulle jeg ha sammenlignet med Capitole. Summen av disse to (EMC-1 + Calypso) blir ihvertfall mye mer enn det som blir forlangt på Bruktbørsen nå for en Capitole mk.2.....
Har en god forforsterker i Bryston BP25, så den biten skulle nok være i boks og en brukt emc-1 med beholdt bryston blir en del billigere enn en brukt aac mk2 selv om jeg da selger bryston.

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Spørs om BT er så ivrig på å låne bort spilleren sin i noen dager, er gjerne det som må til om man skal danne seg et fornuftig bilde av lyden. Fordelen med bruktmarkedet slik jeg ser det er at man kan kjøpe uhørt og eventuelt selge videre igjen uten tap hvis det blir mismatch. Men da er det jo greit å lufte tanker og ideer her i forkant så man ikke kjøper noe som er dømt å mislykkes.

Ola_S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2004
Antall liker
0
Interessant. Hvordan fungerte Pass og GamuT i forhold til Bryston? Hvilke høyttalere brukte du?
Med Audio Aeron eller i förhållande till varandra?

Jag använde B&W 804 Nautilus och högtalare från Ino Audio (piP och pi60s)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Med Audio Aeron eller i förhållande till varandra?

Jag använde B&W 804 Nautilus och högtalare från Ino Audio (piP och pi60s)
I forhold til hverandre.

Ola_S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2004
Antall liker
0
GamuT hade en renhet i ljudet från mellanregister och uppåt som Pass saknade. Den lite skramliga toppen på Pass tyckte man först lät levande och "musikalisk" men blev lite jobbig i längden. I blindtest pekade jag hela tiden ut GamuT som renare i toppen jämför med Pass. Det GamuT föll på var dynamik och stadja i basen, den lät lite svampigt och kanske lite svullen, här hade Pass ett annat driv.

GamuT och Pass X350 hade jag samtidigt så de kunde jag jämföra noga, Bryston kom ett tag senare. Det som jag tycker Bryston är bra på är att den gör sitt jobb och låter istället magin framkallas av den musik som finns på fonogramet. Bryston är alltså neutral i en positiv mening och jag kan inte än säga att jag kan peka ut någon speciell karaktär på stegen. Mao, jag håller Bryston 7B-ST högre än både X250 och D200 mk3.

Audio Aeron var en spelare som jag trivdes bra med men det blev lite väl mycket sameness i ljudet i längden och man låter inte inspelning tala på samma sätt. Benchmark DAC-1 är lite som Bryston vs Pass o GamuT, den har ingen direkt egenkaraktär som ger sameness i ljudet.

Blev lite off topic här kanske, sorry.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Det er bare så synd Ola, at mye av det som utgis av innspillt musikk i dag ikke låter optimalt.
Derfor valgte jeg AAE-ref, fordi den låter utmerket også på innspillinger av dårligere kvalitet. Et greit kompromiss synes jeg

mvh

F

FMG

Gjest
Det er bare så synd Ola, at mye av det som utgis av innspillt musikk i dag ikke låter optimalt.
Derfor valgte jeg AAE-ref, fordi den låter utmerket også på innspillinger av dårligere kvalitet. Et greit kompromiss synes jeg

mvh
Helt enig. Jeg er forbi det stadiet da jeg blir sittende å høre på det jeg trodde var feil i innspillingen, nå vil jeg mye heller høre på det vakre i musikken  Det som er det pussige er at det som jeg før trodde var feil i innspillingene, i mange tilfeller ble forsterket grunnet feil i anlegget! Et eksempel? Før mens jeg hadde et billigere anlegg var en plate som "Wretching ball" med Emmylou Harris ikke til å høre på, fresingen i diskanten var uutholdelig. Dette er et forbigået stadium. Nå spiller anlegget mitt med mye høyere oppløsning og dynamikk, men på samme tid også vakrere på alle innspillinger, ikke bare de gode. Det er vel det som blir kalt for rørmagi. 8) Det å snakke om farging eller sminking av musikken er helt feil, de som gjør det har ikke hørt et skikkelig godt high end anlegg. Det å snakke om at alt låter likt er også feil: lyse innspillinger blir lyse og mørke blir mørke osv. Men målet med å kjøpe et bedre anlegg må jo være at musikken skal låte vakrere og da ikke bare på et par superinnspillinger?
Som sagt: det å sitte ytterst på stolkanten å nilytte etter detaljer mens man raskt switchet fra den ene melodien til den andre, slikt er jeg ferdig med. Det var slik jeg gjorde på tidlig nittitall. Slike anlegg blir man fort lei av også, imponatoreffekter venner man seg med og blir ikke like imponerende over tid.
Målet må være å spille en plate helt ut og måle bredden på gliset når man setter den på for andre gang....  8)

Ola_S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2004
Antall liker
0

mvh
Min erfarnhet är faktikst att ju färre "fel" man har i själva anläggningen dessto fler "fel" kan man acceptera i inspelningen. Men visst har du rätt att man ibland vill lägga till en färgning för att kompensera olika inspelningar, grejen är bara att man (läs: jag) inte vill ha denna kompensation på alla fonogram.

När jag bytte högtalare till Ino Audio, som har superrak frekvensgång, väldigt låg distortion och generellt är mycket "neutrala", så märkte jag att en större del av mina fonogram blev njutbara. Den anläggning som bara låter bra på superinspelningar har i regel inbyggda fel.

F

FMG

Gjest
For min del handler dette ikke om farging, eller lys kontra mørk lyd i det hele tatt. Det handler om at mange dårlig balanserte anlegg, kall de analytiske om du vil, forsterker opp feilene i innspillingen. En annen typisk feil er komponenter som fremstiller transienter på en hard/tørr måte.
Feil som gjør anlegget mer analytisk kan også bli mindre fremtredende hvis man f.eks får bukt med forstyrrelser på nettet, f.eks ved hjelp av gode nettkabler. Jeg har også gode erfaringer med Transparent Reference sine signalkabler, de filterer bort RF støy slik at det ikke påvirker signalbehandlingen i for- og effekttrinnet. De beste rørforsterkere (for- og effekttrinn) har også en innebygget magi, ja jeg kaller det magi, fordi de klarer på en eventyrlig måte å gjengi mer detaljer enn noengang før SAMTIDIG som innspillingene blir gjengitt på en måte der feilene i innspillingen blir undertrykt. Ja, man kan høre feilene, men de blir overdøvet av den eventyrlig vakre musikken. 8)

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2

mvh
Hadde du hørt både Mk2 og Ref? I tilfellet hva er forskjellen?

Ola_S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2004
Antall liker
0
For min del handler dette ikke om farging, eller lys kontra mørk lyd i det hele tatt. Det handler om at mange dårlig balanserte anlegg, kall de analytiske om du vil, forsterker opp feilene i innspillingen. En annen typisk feil er komponenter som fremstiller transienter på en hard/tørr måte.
Om transienterna inte skall vara hårda och torra men förstärkaren återger dem så tycker jag att det också är en färgning. Mao, jag definierar alla hörbara tillägg eller avsaknader som färgningar (bara så att vi talar samma språk :))

karlinn

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2005
Antall liker
110
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Er meget sugen på en av de nevnte modeller, ser at det er stor forskjell i pris på disse to. Er det noen som har erfaring med noen av disse ? eller kanskje begge to ?
Skal ha meg ny cd-spiller, har nettopp solgt Hegelen min
(cdp2a). Er takknemlig for synspunkt fra dere som har erfaring fra noen av disse.

Mvh
Tommy

Hej Tommy

Jeg har prøvet begge to og synes capitol'en er klart spillere af anden kvalitet, selv om prima'en er også fin. Capitol'en spiller næstem som en rigtig god pladespillere. Klart den bedste cd spillere jeg har hørt, med utroligt flot soundstage. Hørt den sammen med Audio Aero Prestige monoblocks, det spillede også bare fint sammen :)

Hilsen

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Hadde du hørt både Mk2 og Ref? I tilfellet hva er forskjellen?
Jeg synes mkII er mere laidback enn reference, i tillegg har reference tightere bass og en diskant som er enda bedre oppløst enn mkII. Uansett er jo mkII fortsatt en meget god spiller.
Det er gjort en del oppgraderinger i reference, husker ikke alt i farten,men dette kan du sikkert finne ut av ved å gå inn på Audio Aero sine sider.

(Enkelte har kallt reference feilaktig for mkIII)

mvh

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Hej Tommy

Jeg har prøvet begge to og synes capitol'en er klart spillere af anden kvalitet, selv om prima'en er også fin. Capitol'en spiller næstem som en rigtig god pladespillere. Klart den bedste cd spillere jeg har hørt, med utroligt flot soundstage. Hørt den sammen med Audio Aero Prestige monoblocks, det spillede også bare fint sammen :)

Hilsen
Da skulle du hørt"reference" ;)
Det frister unektelig å prøve ut monoblokkene også, men da må jeg nok spare litt til

mvh

karlinn

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2005
Antall liker
110
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Da skulle du hørt"reference" ;)
Det frister unektelig å prøve ut monoblokkene også, men da må jeg nok spare litt til

mvh
Det var også reference jeg hørte :)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Da har jeg tatt steget. Nå er det bare å vente spent på at en pent brukt Audio Aero Capitole MkII kommer på døra. :)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Grattis da!! :)

Kommer meg en tur en dag.
("johna on tour mk IX....") ;)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Takk for det! Hjertelig velkommen skal du være! Mest sannsynlig meget lite taktisk i forhold til årets budsjett, men det kunne vært morro å koblet inn en 4B SST for test ved en anledning også.. :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hva ? ? ?
Har du kjøpt sånt skit?  :eek:

Og så skal dere prøve å koble til en sånn Bryston-greie?  :p

Dette blir nok bare grums!
::)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Jeg har jo lenge drømt om å få atmosfæren fra tiden med slitne kassetter på ghettoblaster'n inn i stua igjen.. Så nå er jeg vel ikke langt unna målet? ;-)

F

FMG

Gjest
Gratulerer toref!  8)
Capitole mk.2 er en super spiller, gled deg! Og for all del: prøv ut det å kjøre direkte. Men husk: anlegget kommer til å bli mye mer gjennomsiktig, du må derfor sørge for at alle ledd i kjeden er optimale, ikke minst kablene. Lykke til!

Jeg er også blitt bitt av oppgraderingsbasillen, vurderer å hoppe over på Capitole Reference. Kommer derfor til å legge ut min Capitole mk.2 for salg, bare til orientering....  ;)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
toref:
Pass på at du ikke ender på denne måten...

Ikke for det, dette hadde sikkert sine kvaliteter det også.

Lurer på hvordan dette systemet hadde kommet ut i en test sammen m tilsvarende av dagens utstyr...... (om en sammenligner samme prisklasse)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Den eneste «fordelen» med dette utstyret er antakelig at det ikke styres med fjernkontroller.. tenk bare på den salige haugen på sofabordet.. ;-) Her er det muligens heller snakk om en dedikert operatør? :)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Gratulerer toref!  8)
Capitole mk.2 er en super spiller, gled deg! Og for all del: prøv ut det å kjøre direkte. Men husk: anlegget kommer til å bli mye mer gjennomsiktig, du må derfor sørge for at alle ledd i kjeden er optimale, ikke minst kablene. Lykke til!

Jeg er også blitt bitt av oppgraderingsbasillen, vurderer å hoppe over på Capitole Reference. Kommer derfor til å legge ut min mk.2 for salg, bare til orientering....  ;)
Takk for det FMG! Jeg har en liten innrømmelse å komme med.. jeg skal kjøre denne spilleren på en Hegel H200.. jeg vet at det sannsynligvis er på grensen til blasfemi.. Men oppgraderingsbasillen slo kloa i meg omtrent midt mellom innkjøp av forsterker og CD-spiller. Blir nok gøy å teste forskjellige kabler likevel. Ser fram til en hyggelig og musikalsk sommer/høst/vår! :)

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Takk for det FMG! Jeg har en liten innrømmelse å komme med.. jeg skal kjøre denne spilleren på en Hegel H200.. jeg vet at det sannsynligvis er på grensen til blasfemi.. Men oppgraderingsbasillen slo kloa i meg omtrent midt mellom innkjøp av forsterker og CD-spiller. Blir nok gøy å teste forskjellige kabler likevel. Ser fram til en hyggelig og musikalsk sommer/høst/vår! :)
Grattis med en god spiller toref.
Tror Hegelen din vil funke bra med Capitolen.

Hadde en aha-opplevelse i går kveld da jeg fikk for meg at jeg skulle teste ut en gammel cd med "Sade" fra midten av 80 tallet. Denne har jeg alltid syntes vært veldig "digitalis" i lyden. Med capitolen funket det faktisk veldig bra. Tror nok det kommer av den høye oppløsningen denne spilleren har.
Dette var ihvertfall meget hyggelig å konstatere da jeg har mange eldre cdèr fra dette mediets barndom.
Andre capitole eiere som har lignende erfaringer med gamle cd plater?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
toref; får håpe du ikke får den før etter helga, så kanskje du kommer og hører min på lørdag (med et lite forbehold). ;)

musicman; jeg har hatt denne erfaringen med hele cd-samlingen. Jeg oppgraderte fra en billig nad dvd-spiller, nad surround forsterker og b&w 603 til det jeg har nå. Jeg har også en gammel Sade. No ordinary love, elns.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Musicman: Ja, musikken er det viktigste for meg også! Jeg har en haug med CD-er som jeg knapt har hørt på de siste årene på grunn av langt fremskredet aversjon mot «digitalis» lyden fra en usedvanlig pålitelig Yamaha CDX450 CD-spiller. Hvorfor skal sånn skit fungere så perfekt så lenge? Det er jo bare for dumt at jeg ikke har tatt livet av den spilleren for lenge siden men jeg har blitt stoppet av dårlig samvittighet hver gang.. :) Men nå blir det nok andre (og søtere) boller!

Forøvrig ganske fint å legge merke til at det er flere andre som investerer tungt i godlyd også. Så føler man seg ikke fullt så sær lenger når hoveddelen av feriepengene går til en (dog pent) brukt CD-spiller.. :)

BT: Tror vidunderet kommer torsdag morgen så jeg må ta et ørlite forbehold om at transen har grepet tak i meg og forhindrer meg fra å flytte meg særlig langt unna musikkstua på lørdag. :) Men jeg har veldig lyst til å komme oppom en gang siden, hørtes ut som timc var imponert over hva du hadde fått til også! Forøvrig er jeg glad i besøk selv. Johna har jo på tradisjonelt sundmørsk manér invitert seg selv innom, men andre mer blyge sjeler er også velkommen innom. Bor sentralt i forhold til Solsidens faciliteter også, så besøk kan relativt lett kombineres med andre sysler. :)

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Å investere i godlyd er ikke det dummeste man kan gjøre i dette landet med skitvær 9-10 mnd i året.( Bor på sunnmøre), kanskje 11 mnd i året er mer korrekt her.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Å investere i godlyd er ikke det dummeste man kan gjøre i dette landet med skitvær 9-10 mnd i året.( Bor på sunnmøre), kanskje 11 mnd i året er mer korrekt her.
Du får ta deg en tur til solfylte og varme Trøndelag! ;-) Later til å være nok hifi interesse i området til å holde liv i en uformell hifi-klubb også. Vi forsøker å få til samling på pub/hjemmebesøk med (u)jevne mellomrom. Følg med på egen tråd her på sentralen. Bare morsomt med gjester! :)

F

FMG

Gjest
Du får ta deg en tur til solfylte og varme Trøndelag! ;-) Later til å være nok hifi interesse i området til å holde liv i en uformell hifi-klubb også. Vi forsøker å få til samling på pub/hjemmebesøk med (u)jevne mellomrom. Følg med på egen tråd her på sentralen. Bare morsomt med gjester! :)
Musicman trenger ikke reise så langt. Jeg vet f.eks om en 4-5 eiere av Audio Aero Capitole bare i Ålesund, hva med å starte opp en Audio Aero klubb? Vi kunne jo krydre lyttingen med fransk vin og litt fransk ost kanskje? ;D

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Musicman trenger ikke reise så langt. Jeg vet f.eks om en 4-5 eiere av Audio Aero Capitole bare i Ålesund, hva med å starte opp en Audio Aero klubb? Vi kunne jo krydre lyttingen med fransk vin og litt fransk ost kanskje? ;D
Ikke noen dum idè det, Grande.
Bare å skrike ut hvis du har lyst på en lytt på Reference :)

(foretrekker spansk rødvin) ;D ;D

Topp Bunn