Forsterkere ASR Emitter 2 blue exclusive, Boulder 865 eller Gryphon Diablo

M

MusicBear

Gjest
Tierra nederst en helt ekstremt kjapp og balansert integrert.
Er ikke basert på bipolar, mosfet eller rør.

Låter mye bedre enn Atomico øverst.


Pris blir ca 65000,-, og byggetid er 3 mnd.
Aner ikke hvor mange, men sikkert noen hundre her inne som lurer på hva Tierra er for noe. Spesielt når den er vanskelig å google.
 

sammy

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
909
Antall liker
454
Sted
Oslo
Torget vurderinger
5
Jeg er interessert i spesifikasjonene til denne Tierra forsterkeren. Ikke ofte jeg opplever at Google ikke har svaret på det jeg lurer på, hehe.
 

wizard

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
3.734
Antall liker
3.336
ThcT9BZ.jpg


Baksiden, det er ingen filter på inn eller utgang, det gir en frekvens respons på 0-8 Mhz og slew rate på 400 V.
 

Valfy

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
2.428
Antall liker
2.577
Torget vurderinger
30
Klarer noen klasse A-forsterkere å drive mine Dynaudio på noe fornuftig vis da? 4Ohm.

Hva med PASS 30.8 ?

Kan få lånt en!
Spør K.H.
Han har både Dynaudio Special 25 og Accuphase E650
Det er vel han som skal selge denne på finn.
Det stemmer.
Han har E470 også, mulig den passet bedre lydmessig, men det får han svare på selv.
Jeg mener han hørte for lite forskjell i forhold til prisforskjell.
 

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Luxman

Hei igjen.

Jeg har postet her tidligere, nevnt Luxman L-509x som er etter min mening den beste forsterkeren i klassen.
Noen nevner L-590ax MK2 klasse A, hvorfor skal man ha klasse A, jeg lyttet på begge hos Stereofil og hørte strengt tatt ikke forskjell . . . . . . . . . . . . Så mitt tips er ihvertfall å høre på disse, gjerne hos Stereofil, de har også denne ASR Emitter i hus til sammenligning.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.515
Antall liker
9.283
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Hei igjen.

Jeg har postet her tidligere, nevnt Luxman L-509x som er etter min mening den beste forsterkeren i klassen.
Noen nevner L-590ax MK2 klasse A, hvorfor skal man ha klasse A, jeg lyttet på begge hos Stereofil og hørte strengt tatt ikke forskjell . . . . . . . . . . . . Så mitt tips er ihvertfall å høre på disse, gjerne hos Stereofil, de har også denne ASR Emitter i hus til sammenligning.
Tja, klasse A skal gi en anelse "varmere" lyd, men det er vel sånn at noen liker mora og noen liker dattera. :)
 
Topp Bunn