ASAP

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
Hva i all verden betyr dette som enkelte strør rundt seg i tide og utide. Tror jeg.

ASAP !????

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Fikk du plutselig dårlig tid nå ;D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
Der har vi det igjen. LOL ? Hva betyr det ?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.782
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
LOL = Laugh Out Loud.

Nå - hadde du dårlig tid? :) :)

EOM

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
bambadoo skrev:
LOL = Laugh Out Loud.

Nå - hadde du dårlig tid? :) :)

EOM

Neida. Jeg er fullkommen herre over min tid. ;D

T

theStig

Gjest
Jeg trodde brb var et lydmalende ord som sa noe om at det var kaldt. Men neida, AFAIK så betyr det Be Right Back.

;D

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Ja, også har vi IMHO som kan stå for "in my honest opinion" eller "in my humble opinion" det er forøvrig ikke så mange som er humble heromkring. Vi kunne også tatt i bruk OMG, WTF, WTH, GL, LMFAO, osv.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.087
Torget vurderinger
4
Det mest irriterende er dog IMO/IMHO som noen strør rundt seg med. javisst er det du skriver i en debatt eller det du mener om en plate din mening. I klasse med denne er alle de som må påpeke at det er deres subjektive mening. Ja hva faen tror man ellers det er?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
Trane skrev:
Det mest irriterende er dog IMO/IMHO som noen strør rundt seg med. javisst er det du skriver i en debatt eller det du mener om en plate din mening. I klasse med denne er alle de som må påpeke at det er deres subjektive mening. Ja hva faen tror man ellers det er?

Det er da enkelte som ikke vil godta en mening som subjektiv. Det kreves mange ganger dokumentasjon. Men dette er bare min subjektive mening.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
OldBoy skrev:
Det siste må du dokumentere bedre!

:) :) :)

Yeah, man. Kan da ikke gjøre mine subjektive meninger objektive ved å dokumentere de. Det vil gå ut over min personlighet som objektivt sett er subjektiv til innerste trevl.

O

OldBoy

Gjest
Dét er et språk som en gammel mann forstår og respekterer!

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
OldBoy skrev:
Dét er et språk som en gammel mann forstår og respekterer!

Bra, veldig bra. Da tar jeg middagsluren min.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Trane skrev:
Hør, hør!

O

OldBoy

Gjest
Har du våknet fra middagsluren din, rolfozzy, eller har du tenkt å sove til i morgen tidlig?

Jeg kom nemlig på at ASAP = As soon as possible = så snart som mulig, egentlig ikke betyr noe som helst.

"Så snart som mulig", hva er det for slags viss-vass? Det er et sånt slå-deg-til-ro-med-egentlig-ingen-nyttig-informasjon-overhodet-uttrykk. Hvis "snart" er umulig, betyr ASAP "aldri".

O

OldBoy

Gjest
Takk!

Denne er lagt inn under "Favoritter", sammen med et par av de andre linkene i denne tråden. Nyttig for en som er i ferd med å passere middagshøyden, og ikke lenger henger like kjapt med i all moderne sjargong.

Topp Bunn