Article: Audio Desk Systeme hos Audio Norge

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Hei,
har anvendt Vinyl Cleaner på mer enn 300 Lp'er så langt, og må si jeg er dypt imponert.
Mvh
JMK
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.109
Antall liker
4.973
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Har ingen peiling på hvem som forstår hva her i verden. Det jeg forstår er at plater som jeg har renset - nå kan spilles. Det kunne de ikke før. Selve prinsippet gir jeg beng i. Har dog ikke testet noen annen type renser.
Mvh
JMK
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.109
Antall liker
4.973
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Hvis du klikker på linken, vil du forstå.
Så kan du velge om du fortsatt vil gi beng.
Rene plater blir det i begge tilfeller.
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Hei,
hadde ikke sett linken. Ser spennende ut.
Med "å gi beng" - så mener jeg at så lenge noe funker for meg - så bryr jeg meg ikke så veldig mye om teknikken som ligger bak. Som så mye annet når det gjelder noe som har med lyd å gjøre - så virker det som det er flere veier fram.
Mvh
JMK
 

Classichifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.10.2010
Innlegg
138
Antall liker
47
Torget vurderinger
2
Har brukt vaskeren i et par uker, og den fungerer absolutt, godt kjøp selv om prisen kan virke noe høy!!!
 

EspenW

Medlem
Ble medlem
28.11.2006
Innlegg
43
Antall liker
0
Har noen testet CD-kutteren?

DET høres jo for godt ut til å være sant.

Skiva i balanse? Er det det som er greia her?



e
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Har noen testet CD-kutteren?

DET høres jo for godt ut til å være sant.

Skiva i balanse? Er det det som er greia her?



e
Vet KW hadde en betraktning om dette på sin side.
Mvh
JMK
 

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Innlegg
655
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Produsenten kan ikke ha forstått hvordan ultralyd rensing fungerer. Eller ikke forstått at dette kan gjøres mye mer effektivt. Vi er flere som har laget våre ultralydvaskere. Kan vaske opp til 15 plater i slengen. Ingen børster eller annen mekanikk. Kun "lyd". Kostnad for en vaskemaskin under 3000,-.
http://www.hifisentralen.no/forumet...nyl-vask-etter-usc-metoden.html?highlight=usc
Har du sammenlignet ultralydvaskeren mot denne platevaskeren som omtales her.Hvis ikke skjønner jeg ikke ditt argument.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Vet KW hadde en betraktning om dette på sin side.
Mvh
JMK
Bare hyggelig at du penser folk inn på min side, de må da gå gjennom alle sidene bare for å finne ut at jeg ikke har skrevet noe om denne der;)

Derimot på siden om Fidelity (det nummeret hvor denne er testet) kan en finne det jeg ytret.

Mvh.KW
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Bare hyggelig at du penser folk inn på min side, de må da gå gjennom alle sidene bare for å finne ut at jeg ikke har skrevet noe om denne der


Derimot på siden om Fidelity (det nummeret hvor denne er testet) kan en finne det jeg ytret.
Uffda! Det var ikke bra. Jeg var litt for rask i avtrekkeren. Husket bare noe om at du hadde vært / er med i et deleierskap - og at du ikke helt husket det som om det var de helt store effektene av remediet.
Håper ingen har brukt mye unødig tid pga meg - men det kan jo ikke oppfattes som unødig å gå igjennom sidene dine uanset ;)
Mvh
JMK
 

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
CD sound improver !!! hohoho en skal høre mye rart, det som er trist er at selv blekker som fidelity etc er med på og lure uvitende mennesker :(
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.109
Antall liker
4.973
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Produsenten kan ikke ha forstått hvordan ultralyd rensing fungerer. Eller ikke forstått at dette kan gjøres mye mer effektivt. Vi er flere som har laget våre ultralydvaskere. Kan vaske opp til 15 plater i slengen. Ingen børster eller annen mekanikk. Kun "lyd". Kostnad for en vaskemaskin under 3000,-.
http://www.hifisentralen.no/forumet...nyl-vask-etter-usc-metoden.html?highlight=usc
Har du sammenlignet ultralydvaskeren mot denne platevaskeren som omtales her.Hvis ikke skjønner jeg ikke ditt argument.
Jeg kan se, tenke og vet hvordan den / de fungerer.
Jeg betviler ikke at den som er omtalt gjør en glimrende jobb.
Det jeg påpeker er at børster er unødvendig ifm ultralyd.
Disse børstene begrenser vaskingen til en plate om gangen.
Opp til 15-17 i slengen i DIY vaskeren.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg har ujevne CDer som min Wadia nekter å spille (men som noen av mine billigere Sonyer og Panasonicspillere spiller!). Så ingen tvil om at dette har noe for seg med tanke på sporing osv. Men over 5000 kr for en tilsynelatende enkel skjæredings som Clas Ohlsson ville solgt for 400 kr dersom noen kinesere hadde sett et marked kan jo synes noe drøyt.
 
Topp Bunn