Sport, sykkel og trening ARN - Arctic Race of Norway

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Er meldt bedre vær til helga også...opp mot 22 grader :cool:
Da blir det ihvertfall spektakulære bilder å gløtte på, for de som aldri har turt å våge seg nord for Trondheim hehe
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Så lenge de får med seg Steigens vakre kyst i bakgrunnen :)
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.025
Antall liker
8.228
Torget vurderinger
1
Hele samfunnet her blir jo stengt når denne dritten pågår. Glad jeg har båt så jeg kan komme meg på hytta i morra....
Jeg lurer pinadø på om jeg kommer meg til Tromsø på Søndag med bil....
 

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Såså Voff...litt må man tåle når det skjer nåkka stort her oppe...du står han a :p
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Ganske fine sykler, de to helt foran. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.514
Antall liker
6.912
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Registrerte at Giske fikk servert "oppvarma svinkjeft" til lunsj ifb med Arctic Race :)

Johan-Kr
 

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Giske fortjener all "ros" han kan få....mannen er jo helt dust.
Makan til pr-kåt fyr skal man lete etter en god stund...
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Her i Bodø sto nesten hele byen på hodet i går. Litt synd været ikke var helt topp, men selve løpet var jo spennende.
I dag går det i Lofoten i strålende solskinn. Gleder meg til å komme hjem å se bildene på tv.

Folket her nord ser ut til å ha sans for toppsykling.
 

Panama Red

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.08.2009
Innlegg
3.218
Antall liker
3.731
Sted
Landås
Torget vurderinger
1
[video=youtube;7Mcl08bvORE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7Mcl08bvORE[/video]
 

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Hehe...original-skiva står her i hylla...veldig kul låt.
Spesielt da jeg hørte, og så "premieren" på Troilltampen en gang på 80-tallet :)

Hushovd tok seieren i dag i et fantastisk vær.
Bare å håpe at været flytter seg hit til Vesterålen ila natta, så blir det kanonparty i sentrum.
Utekonserter, uteservering, boder og marked...øl til langt på natt :p
(Pubene stenger serveringa 03:00 hele året hehe)

Heia Hushovd sier jeg bare :cool:
 

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Da kan jeg med glede melde at det er flott vær i Vesterålen i dag...enkelte små-skyer litt runt omkring...det er alt :cool:
Nå skal jeg bare finne fram storflagget og få kjærringa opp av senga, så drar vi avgårde på fest og sprell....
Må dere som aldri har vært her oppe i nord, benytte sjansen til å få med dere hvor alldeles vanvittig fint her er ;)

Denne bør leses...skrevet av en lokal journalist :)
http://www.vol.no/meninger/Gards_blogg/article8068897.ece
 
Sist redigert:

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
616
Antall liker
96
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Tror ikke folk sørpå helt skjønner hvor stort dette er, men jeg er jo ikke overrasket egentlig.
T.o.m avisene sørpå bortimot neglisjerer hele greia, men det er klart...så lenge Nord-Norge blir betraktet som en fjærn provins langt fra Oslo, kan man jo ikke forvente mer heller....

Jaja, hadde ihvertfall en fantastisk dag i går, med sykt mye folk, fantastisk vær og en kanonfest på kvelden/natta.
Sentrum var pakka med folk :D
 

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Innlegg
6.404
Antall liker
3.194
Det var da veldig negativt da.

Jeg er søring og synes det var veldig flott det hele.
Og Norsk sammenlagtseier ble det også!
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.743
Antall liker
21.613
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg så de to siste etappene på TV. Kjekt å se at folk synes det er storveis, virkelig.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.822
Antall liker
5.471
Sted
Holmestrand
Synes dette har vært helt fantastisk! Vurderer å møte opp neste år!

For øvrig: Send Hushovd til VM!
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Da var sykkelsirkuset over for i år her nord. Jeg gleder meg til å se hva de kommer opp med neste år. Målgang i Tromsø med 70.000 er nevnt, Nordkapp var vist heller ikke uaktuelt. Men vi kan nok være sikre på at de også tenker på selve konkurransen. Det ble ett spennende sykkelritt ut av det, i tillegg til den nord-norske festen.


Jeg bare håper at vi i Bodø får en sjanse til. Været var litt mot oss på første etappe denne gangen.
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Synes dette har vært helt fantastisk! Vurderer å møte opp neste år!
Gjør det! Eller enda bedre....sykle en av etappene :) Må si jeg fikk veldig lyst til å sykle i Lofoten etter dag to i rittet.
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.269
Antall liker
1.172
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Tror ikke folk sørpå helt skjønner hvor stort dette er, men jeg er jo ikke overrasket egentlig.
T.o.m avisene sørpå bortimot neglisjerer hele greia, men det er klart...så lenge Nord-Norge blir betraktet som en fjærn provins langt fra Oslo, kan man jo ikke forvente mer heller....

Jaja, hadde ihvertfall en fantastisk dag i går, med sykt mye folk, fantastisk vær og en kanonfest på kvelden/natta.
Sentrum var pakka med folk :D
Joda - vi synes det er kjempefint og Lofoten er kjempe fin i fint vær (vel og merke...). Helt super produksjon og - er vel de samme folka som produserer Tour de France. Her har de som produsere Glavatour, Polen rundt mm noe å lære. Folket rundt løypa var og supre - artig med Kaptein Vom mobbing av Lauritsen og tatter i vill dressur på moped fra Toppløs-kluppen (?) og de som hedde heist en hel bil opp i ei mobilkran. Der var vel noen niser (eller hva det nå skulle forestille) der og som lagde parringslydet til Lauritsen - herlig med nordnorsk grise humor ;)

Gjerne et nytt arrangement til neste år men legg inn litt mer variert trase slik at det ikke bare blir et løp for sprintere. Når det gjelder omtale av sykkel i Oslo avisene så er det fraværende uansett....
 
Sist redigert:

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Jeg har hørt om det før. Løpet går på natta, fra Å og innover hele Lofoten. Jeg ser at de har kortere etapper bedre tilpasset mitt nåværende nivå. Dette løpet får helt sikkert ett oppsving etter tv bildene. Ellers er jeg en ivrig Midnattsolritt deltager på den korte distansen (deler av ARN etappe 1). 1600 deltagere fullførte i år!!! Det er jo en hemmelig drøm å fullføre hele løypa en gang. Det er mange flere ritt her i nord som er spennende for amatører og trimfolk.
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Eller ho med den gule ledertrusa.
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Ja, dette var skikkelig artig - og FOR en folkefest det blei!! Til neste år blir det enda bedre, da skal vi mobilisere breitt, og virkelig lage huskestue! Jeg regner med at tromsøværingan kommer til å stå på for å få sin del av sirkuset. En etappe over Senja, vil være en "høydare", forutsett samme værforhold som i år - men folk bør være forberedt på at en haglbyge eller to, fort kan oppstå. Eller et par dager med sørvest kulig og regn. Vi bor tross alt her vi bor, og været er en del av sjarmen...
 
Topp Bunn