Arken- Gøteborg 11-12 Sept 2010

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Flageborg skrev:
    Dette synes jeg faktisk hadde noe for seg Flagborg.
    Til en pris av 40 laken for ampen, 30 for pre, 20 for CD-drev og 20 for DAC synes jeg tyske BMC hadde noe å melde.
    De har bygget signaloverføring fra pre til amp over samme lest som Krell Cast.
    de benytter også mange små ladelytter fremfor få store, noe som borger for hurtighet og fete dynamiske utsving.
    Spennende til betalbare penger for almuen.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Her sitter jo Power jo, sammen med andre OASere i Gøteborg og lytter til Goldmund.


    www.tonkraft.se/

    Mvh.KW
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    KW skrev:
    Her sitter jo Power jo, sammen med andre OASere i Gøteborg og lytter til Goldmund.


    www.tonkraft.se/

    Mvh.KW
    Yeah, det var faktisk ganske grei musikk i det snåle rummet - og med såpass små høyttalere. Fyren var ganske impregnert over musikken PP fikk den intetanende CD-jockeyene til å la snurre; det var rimelig selsom Björk-musikk .... :eek: men han tok det stående :D
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    KW skrev:
    Her sitter jo Power jo, sammen med andre OASere i Gøteborg og lytter til Goldmund.

    www.tonkraft.se/

    Mvh.KW
    Jeg synes jeg skimter et par andre PR-kåte herrer også jeg ;D
    Eller var de generelt bare høstvåte? ;)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    JackX skrev:
    Yeah, det var faktisk ganske grei musikk i det snåle rummet - og med såpass små høyttalere. Fyren var ganske impregnert over musikken PP fikk den intetanende CD-jockeyene til å la snurre; det var rimelig selsom Björk-musikk .... :eek: men han tok det stående :D
    Jan Årsdal i Tonkraft ble så impregnert at vi har hatt en lengre mailutveksling om hva jeg fikk jule anlegget hans med.
    I tillegg til sære vakre lille Bjørk som var fra denne skiva:

    Hector Zazou – Songs from the Cold Seas (Columbia COL 477585 2, 1994 Sony Music)
    Her spilte vi spor 2: Bjørk – Visur vatnsenda – rosu

    spilte vi....

    Nguyèn Lè – Celebrating Jimi Hendrix – Purple (Act Music ACT 9410 – 2, 2002)
    Her spilte vi spor 1 og 4.
    (Historien om Nguyèn Lè og skivene hans finner du her www.actmusic.com)

    Vi kunne jo ikke bare ha det moro der nede, så vi hadde det litt gøy også 8)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn