anlegg til 6000kr..

T

Thomas_Lutro

Gjest
Syntes at Fusion serien (og fjorårets MXm) var litt vel slappe i bassen.. Den der Epos har jeg ikke hørt desverre.. Hvor selger dem egentlig den? Noen som vet om lydbildet til Epos ELS3 passer sammen med Cambridge Azur 640A?

Syntes B&W DM602 var en god høyttaler når jeg var å hørte på den sammen med Cambridge'n. Men kabler fra elkjøp? Vet ikke helt med det.. Akkurat den delen bekymrer jeg meg ikke for heller (får dekket akkurat det av foreldrene mine.. :p)
Epos forhandles av Lyric HiFi i Storgata i Oslo.

http://www.lyrichifi.no/

Hvis det var mitt forslag til kabler du siktet til så er det stor forskjell mellom Elkjøp og Eltek, omtrent som forskjellen mellom Trabant og Jaguar....

pp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Antall liker
56
Hva med AudioPro Stereo One? Se test på www.audiophile.no.
Kjøp den i Sverige, der selges den for 6990,- svenske kroner!
Det blir vel ca litt over 6000,- norske kroner.

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Noen her som har hørt Harman Kardon HK970 forsterker og System Audio 1750? Syns disse var utrolig bra.. QLN 603 mkII var også utrolig fet egentlig..

:p

jbc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
0
du kan trygt spare penger på kabler. Lag dikemark signalkabler. Til høyttalerkabler kan du bruke tykke solidcore installasjonskabler. Disse tvinnes med en drill, og vips har du et relativt habilt sett med høyttalerkabler, og 1000,- ekstra til høyttalere.

jørgen

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
har ikke behov for å gjøre det egentlig..

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Harman Kardon HK970 forsterker og System Audio 1550 høyttalere.. De var utrolig bra..

Topp Bunn