Hei,Finn M skrev:Dette blir for dumt. ???Mbare skrev:Har redigert et par innlegg i denne tråden og viser til Hifi-sentralens regel:
6 ) Det er ikke tillatt å selge produkter, linke til annonser som inneholder salg eller fortelle om noen som skal selge et produkt til en gitt pris på selve forumet.
Mbare - moderator
Greit nok å ha regler... men man må bruke litt fornuft også!?
Jeg har selv slettet mitt innlegg i protest mot at moderator tok vekk hovedpoenget i mitt råd.
Jeg hadde etter mitt syn et ganske så viktig poeng i mitt innlegg der mange nybegynnere har brent seg før. Kastet vekk masse penger til ingen nytte. For å belyse dette oppgav jeg to alternative løsninger, altså veier å gå. Og siden trådstarter hadde trangt budsjett var det et viktig poeng å kunne oppgi bruktpris på disse.
Jeg reklamerte ikke for egne produkt, jeg la heller ikke inn noen linker hverken til Audio Research, Aestetix, BAT eller Audio Aero. Eller noen annen for den del.
Hvis dette ikke skal være lov så ser jeg ingen hensikt i å gi flere råd i det hele tatt....! ???
Er mye enig med deg i prinsippet at man må da kunne legge noen linker om det da er til bruktbørs / produkter ts inn/utland for å underbygge sitt syn.
Selge egne produkter er vel en uting, men link med "edle hensikter" er noe annet.
Når det er sagt så har eg vel lest vedtektene her på samme måte som når man godtar en ny software oppdatering (accept)
Mvh
Geir