Jeg har ikke fått meg meg hva som egentlig skjedde, men det ser ut for meg som åpningsinnlegget ble endret på av trådstarter, og det er selvfølgelig en god grunn til å innskrenke tidsfristen for redigering av innlegg.Vidar P skrev:Det hadde vært en god ide, fordi da kunne man ha tatt tak i hva som egentlig skjedde, og hvorfor den i utgangspunktet veldig hyggelige tråden med sine fornøyelige sidesprang ble så sur. Til senere læring mener jeg.
Det er ikke så enkelt å lese gjennom innlegg som er redigert ettersom det originale innholdet da er borte vekk.Zomby_Woof skrev:Høvdingen: I så fall bør i det minste du gå tilbake og lese gjennom alt som ble postet, redigert og slettet i tråden. Hvis du tror at den tråden døde da den sporet av i retning vin, så tar du forferdelig feil. Rett og slett forferdelig feil.
Jeg ser den, på den annen side kan det til tider være svært opplysende å lese slike skjermdumper.Mbare skrev:At noen reagerer på at jeg redigerer innlegg hvor de poster skjermdumper av sletta innlegg, får så være - jeg mener at så lenge du kan slette innlegg her på sentralen, så skal det respekteres at hvem som enn gjør det ikke ønsker at det innlegget skal være tilgjengelig lengre og ergo blir det i min verden noe sært å post skjermdumper av slike innlegg for så å fortsette diskusjonen med den personen.
+1. Trådstarter skulle bedt om det. Om det ikke hjalp (og det hadde det nok gjort), skulle henvendelsen gått til moderator.Vidar P skrev:Det var ingenting galt med tråden før tittelen ble endret og det ble utvist aggresjon fra trådstarter. Hvem som helst av moderator eller trådstarter kunne på en vennlig måte ha bedt deltakerne om å holde seg til topic dersom man følte at de små sidesprangene ikke var ønskelig, det hadde vært evig nok.
Å, det var så lite.vredensgnag skrev:Takk for oppmerksomheten.
Mulig det da hadde blitt en kort tråd.....Fosse skrev:Ikke alle innleggene mine fremstod saklige etterhvert, i og med at Rudi slettet sine og de med ett ble hengende i løse luften.
Med den moderatorlinjen det er lagt opp til har jeg også litt problemer med å forstå hvorfor ny trådtittelen ble godtatt.
Jeg bryr meg ikke, men i prinsippet er hele tråden off-topic og vi er et par stykker som blir forsøkt hengt ut her.
Tråden skulle heller vært om brennevin- da blir alt mye morsommere ;D (om ikke heitere)mteinum skrev:Trådstarter lager ny tråd
Noen innlegg rundt tema
Så kommer det plutselig opp noen OT innlegg om vin
Trådstarter blir lei seg og endre trådtittel
Temp'en stiger, barnslig og andre karakteristikker hagler.
Vi er nå over i hfs beste popcorn & øl tråd
mbare praktiserer forumgartnerrollen og sletter halve tråden
Og det er vel ca. der vi er nå.
De trenger jo mye vin for å få vinylen til å låte bra... ;DRJEL skrev:Men hvorfor ligger det en vintråd på vinylforumet... ;D
Som sagt så tror jeg hele svaret fra vår side var at vi så tråden altfor sent.Fosse skrev:Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å ha oversikt, det vil man aldri kunne oppnå og det vil jeg heller ikke forvente.
Jeg har likevel et ønske om at man får beskjed om at innlegg man har kommet med blir moderert.
Ikke alle innleggene mine fremstod saklige etterhvert, i og med at Rudi slettet sine og de med ett ble hengende i løse luften.
Med den moderatorlinjen det er lagt opp til har jeg også litt problemer med å forstå hvorfor ny trådtittelen ble godtatt.
Jeg bryr meg ikke, men i prinsippet er hele tråden off-topic og vi er et par stykker som blir forsøkt hengt ut her, hvorfor ikke gi tråden tittelen "Rudis ego og sviktende selvinnsikt"?
Det er vi sannelig to om.Vidar P skrev:... det gjør meg forsåvidt ingenting å bli forsøkt mobbet av Rudi på denne måten, det tar jeg uhyre lett på.