|
Du blev vel lurt på noen biltepper ogsåGlemmer ikke amerikaneren i den frisøsjappa som i sommer prøvde å lure meg for kr. 1.700,- for en vanlig stuss, mens gamla (innehaveren) gned seg i henda, men jeg ser vel lettlurt ut da?![]()
HeheDu trenger et par med Impulse Taus![]()
EL34B kommer nog in oavsett vilka högtalare som står här efterhand. Kan ju inte stå oprövat!
EL34 skal man ikke undervurdere. Skal teste ut 8 stk. Genalex KT77 på IB2SE i kveld. Meget spennende og koster mer en mange hårklipper for meg
Det låter som en knallfin kväll Morten! IB2SE i ek på Snapper på Svartskog.. Lov att drömma.EL34 skal man ikke undervurdere. Skal teste ut 8 stk. Genalex KT77 på IB2SE i kveld. Meget spennende og koster mer en mange hårklipper for megForesten meget gode forsterkere disse Snapper
![]()
Ikke en uoppnåelig drømDet låter som en knallfin kväll Morten! IB2SE i ek på Snapper på Svartskog.. Lov att drömma.![]()
Synes jeg ser antydning til "red plating" på det høyre KT77-røret. Kan det stemme?
Nej, det tror jag bara är reflexioner/iPhone-bilde med onaturligt filter. Samma tid bara litt unna.Synes jeg ser antydning til "red plating" på det høyre KT77-røret. Kan det stemme?
TV-spill for viderkomneSom en del av en bransch med brakk rygg var det gott med en liten refresher idag och inte minst få känslan tillbaka i kropp och huvud. Satte pris på att se goda kollegor igen.
Vis vedlegget 701361 Vis vedlegget 701362