Alt for vitskapen – Stig Arne si dagbok for juli 2023

SAD-0723 (1 of 1).jpg


Me prøver om att ein “Nad-beater”, kven “beats the dust” denne venda? So har me litt info om musikklivet her i området i haust, og me kan avsløra at det vanlege panelet drakk nokre øl i mai i år.

Pioneer A-400

I førre dagboka skreiv eg om NAD C 355BEE. Og her kjem utprøvinga av Pioneeren, som lova. Eg er i ei “testboble", og då får hagearbeidet berre venta eit par dagar. Eg lånte Pioneeren attende frå eigaren for ei ny vurdering og ein ny sjanse. Eg var muligens litt hard med han i fyrste omgang. Eg prøvde han ut med små tovegshøgtalarar, og desse kan korkje spela høgt eller spela bass. Resultatet vart ein tunn og skrikande lyd. Akkurat slik eg ikkje vil ha det. Etter tallause konsertbesøk ynskjer eg ein lyd som minner meir om konsertsalen. Eg vil ha ein stor og fyldig lyd med eit solid bassfundament, ein eigenskap som du berre får med store høgtalarar, med element frå 10” og oppetter. Slike kasser er diverre litt store, men det får våge seg. Eg bur for tida åleine. Og skulle det dukke opp ei dame som gjev meg valet mellom ho og høgtalarane, er valet enkelt.

Men attende til utprøvinga: Eg kunne ha spart meg. Resultatet er visst at eg denne gongen skriv ein endå meir knusande dom. Forsterkaren høyrest ut som noko frå framtida, etter at robotar har teke over verda; musikarane er erstatta av maskiner med kunstig intelligens (AI), og musikkinstrumenta smidd av hardt og kaldt stål.

Bakgrunn

Dette var Pioneer sin freistnad på å skapa ein minimalistisk audiofilforsterkar, i samarbeid med engelske audiofile og teknikarar, og Abbey Road Studios. Sånn sirka og kort fortalt. Han er lettare voluminøs, ikkje meir enn vanleg breidd (42 cm) men relativt høg, med mykje luft inni. Sikkert for å imponera nokon, men med eit slikt tynt og flimsete topplok vert i alle fall ikkje eg imponert. Nad 3020 er bygd som ein tanks i samanlikning...

Les heile julidagboka i Audiophile.no

SAD-0723 (3 of 4).jpg
 

Kommentarer

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.741
Antall liker
503
Helt enig! Pioneer A 400 er oppskrytt. Fatter ikke at hifipressen skrytte så av den. Men pressen går gjerne i flokk, og hvem som startet dette vet ikke jeg. Men det er jo 30 år siden da...
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Kan jeg tillate meg å peke på to muligheter her...? :)

1. Tørre kondensatorer. Nye kondiser med fornuftig kvalitet kan endre hele bidet

2. Forsterkeren dauer med kjip belastning. Funker ikkeno' annet, sett et par små Klipsch på enden av høyttalerkablene. Den velsignet enkle B3 gjør underverker med gammel Tandeberg og desslike. Jeg oppfordrer deg til å prøve akkurat det stuntet.

Og dessuten skylder jeg deg en øl eller 3!
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.741
Antall liker
503
Jeg prøvde den da den var ny.
 

sas1954

Fersking
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Helt enig! Pioneer A 400 er oppskrytt. Fatter ikke at hifipressen skrytte så av den. Men pressen går gjerne i flokk, og hvem som startet dette vet ikke jeg. Men det er jo 30 år siden da...
Hei og takk for at du les Audiophile og Dagboka mi. Kjekt at du er samd med resultatet eg kom fram til. Då er me to, og det gjer meg tryggare på at me har rett. Eller i alle fall at me er inne på noko. Helsing Stig Arne
 

sas1954

Fersking
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Kan jeg tillate meg å peke på to muligheter her...? :)

1. Tørre kondensatorer. Nye kondiser med fornuftig kvalitet kan endre hele bidet

2. Forsterkeren dauer med kjip belastning. Funker ikkeno' annet, sett et par små Klipsch på enden av høyttalerkablene. Den velsignet enkle B3 gjør underverker med gammel Tandeberg og desslike. Jeg oppfordrer deg til å prøve akkurat det stuntet.

Og dessuten skylder jeg deg en øl eller 3!
Hei Håkon og takk for sist! Ja poenga dine er relevante. La oss ta dei eitt for eitt:

Turre kondisar: Det er vel ladelyttane som er mest utsette for dette. Men sidan bassen var kraftig til stades, trur eg dei var ok. Men med gamle apparat veit ein jo aldri. Andre ting kan og vera over middagshøgda, men ingenting tydde på det, sidan apparatet spelte sterkt og reint.

Kjip belastning: Både Yamaha NS 1000M og Dali 7 er store effektive høgtalarar som lett lot seg drive både med Pioneeren (50w) og Naden (berre 20w), so eg trur ikkje dette er problemet.

At du derimot skuldar meg ein øl eller 3, kan eg vera med på!

M h Stig Arne
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
996
Link til alle artikler
414
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Sonos med redesignet app

Sonos med redesignet app

  • 4
Sonos har annonsert at de kommer med en nyfrisert app om en drøy uke. Med den oppdateringen har Sonos ambisjoner om å tilby en app som er mer brukervennlig, og har bedre tilpasninger til den...
Fortsett
Audiophile.no
Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

  • 0
' I dag har Bang &B Olufsen lette på sløret for en ny klassiker. Beosystem 9000c er en oppfølger til Beogram 4000c, som kom høsten 2020. Bang & Olufsen vi få muligheten til å feire 100-års...
Fortsett
Audiophile.no
Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

  • 0
Eg har prøvd ut tre gamle kassettspelarar. Har da rabla, eller er dette heilt i tråd med tidsanden? Om ikkje anna kan du sjekka ølspalten. KASETTMEDIET Eg må nesten be om orsaking på førehand...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

  • 0
I går den 18. april fikk vi vår tredje seanse med Linn sine nye flaggskiphøyttalere. Og i likhet med forrige seanse for et halvår siden var det den passive versjonen med aktive basser vi lyttet...
Fortsett
Audiophile.no
Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

  • 0
Blaz Erzetich har sendt oss en melding om at de lanserer en forbedret utgave av sine rimeligste håndlagede hodetelefoner. Den nye modellen heter V2024, og skal ha mange forbedringer. Erzetich...
Fortsett
Audiophile.no
X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

  • 2
Classics-serien til Estelon er den desidert mest omfangsrike serien, der vi finner de aller fleste modellene. Og toppmodellen i Classics-serien har nettopp fått en Signature Edition med svært...
Fortsett
Topp Bunn