Nettopp lest litt om disse - ser fantastisk ut!Sett litt på Doxa-høyttalere også.
Stemmer.Atohm GT2-HD du har fått?
Ja, er meget fornøyd. Er vel det beste hifi-kjøpet jeg har gjort - til nå ihvertfall.Ukjent merke for meg - men hvis de låter like bra som de ser ut, så blir nok dette bra!!
Er enig i at Olympica ikke har sin fremste styrke i dynamikk, men de gjorde mye annet veldig bra, så ikke et ondt ord om SF fra min side. Er flotte ht det også.forhåpentligvis litt sprekere lyd i dem enn meget lite atletiske olympica![]()
Neida, skal ikke prate stygt om sonus.. men av alt jeg har hørt derfra til nå så kan jeg ikke si så mye godt hellerEr enig i at Olympica ikke har sin fremste styrke i dynamikk, men de gjorde mye annet veldig bra, så ikke et ondt ord om SF fra min side. Er flotte ht det også.![]()
Vet ikke hva Sound of heaven har inne, men gikk raskt og greit med hjemlån. Stativhøyttaleren GT-1 HD har også fått strålende omtaler, nesten mer fokus på den, enn GT-2. Tatt på øyemål tror jeg også at Heed vil passe knakende godt med Atohm. Du får ta med Heed’en under armen om du farter nordover og komme på besøk. Er sjøl svært nysgjerrig på den komboen....Neida, skal ikke prate stygt om sonus.. men av alt jeg har hørt derfra til nå så kan jeg ikke si så mye godt heller
Meget vakker Finnish på dine nye.. må si jeg liker det jeg ser.. synd man ikke kan få testet noe sånt i egen stue uten masse styr![]()
Hvorfra du kjøpe?Ja, har er meget fornøyd. Er vel det beste hifi-kjøpet jeg har gjort - til nå ihvertfall.![]()
Her: http://www.soundofheaven.as/Hvorfra du kjøpe?
Bare å rive ut.. mener han selger et demo par på finn.. vis det ikke er de Einstein har snappet oppJeg har en svakhet for 2-veis og 2,5-vei gulvstående høyttalere. Pene de der.
Nemlig....Bare å rive ut.. mener han selger et demo par på finn.. vis det ikke er de Einstein har snappet opp![]()
Hadde jeg ikke hatt 4 par i hus så kanskje man hadde testet de på hjemlån..Nemlig....![]()
Jeg får se. Hørte Atohm med Audia Flight hos Sound of heaven og det var en meget bra kombo. Aldri hørt en kombinasjon som fylte rommet på en slik måte, som om man satt i en stor boble av lyd. Men Audia Flight koster jo en del.Så hvilken forsterker og kilde blir det nå?
Yamaha er ute med nye versjoner av sine integrerte, og må innrømme jeg har lyst å teste![]()