alphamale sin sutrekrok.......

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.736
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Vel fortjent for en som legger så mye arbeid i å lage god mat for oss, det er mange der ute som har mye å lære av det du presenterer av mat👍🙂
    :)
    Det var da veldig hyggelig sagt av deg Svein.
    Det setter jeg stor pris på; og tar med meg i kokkehjertet.

Jeg forstår at det er viktig for dere, så gjør så godt jeg kan med det lille jeg har:D

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    10.909
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    :)
    Det var da veldig hyggelig sagt av deg Svein.
    Det setter jeg stor pris på; og tar med meg i kokkehjertet.

Jeg forstår at det er viktig for dere, så gjør så godt jeg kan med det lille jeg har:D
    Virker ikke som om det er lite du har der ute på bølgen den blå😅🤣🥰

alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.736
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Lenge siden sist jeg var på tur for å høre hva andre har stelt i stand lydmessig😊
    Men når @Bergfinn sier han tror han har klart å skru ok lyd i hula si, er det bare å troppe opp....
    For da har han som regel det.
    Han har riktignok vært lydløs i nærmere ett år i følge han selv, så da var det jaggu på tide.

Jadda!
    Det låt ikke så verst dette må jeg si.
    Og jeg vil også si at det er passe utrolig hva man klarer å presse ut av godlyd om man vet hvor skoen trykker, og en ikke ønsker å bruke en formue på sykt prisede duppeditter, og meningsløse komponenter og remedier.

Dette er rett og slett en oppvisning i hva som er mulig å få til med hammer, lim, stikksag og god kunnskap.
    jeg måtte le litt inni meg selv i går når jeg satt å tenkte på noen av diskusjonene, og påstandene som fremlegges om hva som kreves for å få godlyden til. Dere skjønner hvor jeg vil😅
    Her tror jeg flere har noe å lære, inkludert meg selv.
    Det ikke bare låter tøft, men det ser tøft ut også.

Jeg håper det er greit for huseieren at jeg knipset et par bilder av stasen, når han gikk å hentet øl til meg😃

tempImagezwm8od.png
    tempImageMokOH8.png

duc916

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    3.537
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Lenge siden sist jeg var på tur for å høre hva andre har stelt i stand lydmessig😊
    Men når @Bergfinn sier han tror han har klart å skru ok lyd i hula si, er det bare å troppe opp....
    Han har riktignok vært lydløs i nærmere ett år i følge han selv, så da var det jaggu på tide.

Jadda!
    Og jeg vil også si at det er passe utrolig hva man klarer å presse ut av godlyd om man vet hvor skoen trykker, og en ikke ønsker å bruke en formue på sykt prisede duppeditter, og meningsløse komponenter og remedier.

Dette er rett og slett en oppvisning i hva som er mulig å få til med hammer, lim, stikksag og god kunnskap.
    jeg måtte le litt inni meg selv i går når jeg satt å tenkte på noen av diskusjonene, og påstandene som fremlegges om hva som kreves for å få godlyden til. Dere skjønner hvor jeg vil😅

Jeg håper det er greit for huseieren at jeg knipset et par bilder av stasen, når han gikk å hentet øl til meg😃

Vis vedlegget 1178679 Vis vedlegget 1178680
    Når en samtidig vet hvordan "snekkerverkstedet" ser ut, så er det bare å bøye seg i mdfstøvet...

haraldo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Antall liker
    2.825
    Sted
    Endor

Jadda!

Vis vedlegget 1178679 Vis vedlegget 1178680
    Dette virker jo som "øverste hylle" og vel så det @Bergfinn , IMPONERENDE :love: :cool:

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    15.199
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takk for vene ord.
    :love:

Joda, det begynner å høres ut som den opprinnelige målsettingen
    på tross av at riggen slik den nå står, er over ett år gammel, og har vært ubrukelig hele tiden
    pga. uoverkommelige måle problemer ifm. DSP... frem til nå nylig.

Det tok jo sin tid, men i slutten av januar brukte jeg en annen PC for DSP målinger
    ...og voila, så falt alt på plass.

Gjenstår bare litt teknisk finpuss nå, så får jeg kanskje heller bruke tiden fremover til å
    gjøre møkkakjelleren til et litt hyggeligere sted å være.

Når en samtidig vet hvordan "snekkerverkstedet" ser ut, så er det bare å bøye seg i mdfstøvet...
    Nei, @duc916, snekkerverkstedet finnes ikke lenger.
    Det er omgjort til systue og trimrom for min andre halvdel.
    Heretter må all spikking og saging gjøres på terrassen.

Forresten, glemte å si at de derre særdeles vellydende runde svære tutene er ikke spikket av mine hender.
    Dette er et bestillingsverk via to av våre eminente HFS medlemmer.
    Custom designet fra den ene, og cnc frest hos den andre.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn