Albumstafetten Jule, desember og sola snur-runden

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg skjønner ikke avesjonen mot å skrive om julemusikk. Det er da bare å innta nok juleøll og akevitt, så må da det gå bra.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
RoDa skrev:
65finger skrev:
utsetter trekningen til i morgen kveld, litt mye styr i forbindelse med hjemkomsten fra florida. det betyr at flere kan melde seg på
I morgen forleden dag var i dag i går, hva skjer?

R
Kan'ke starte med bare ni påmeldte, vel?

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.099
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Driver Fingern og deler 9 på 2 og plages....??

R

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
OK!!!! Jeg gjør et siste forsøk på å få med flere. MELD dere på. Frist Torsdag 2 desember! I denne runden anmelder 1 person platen samt en kort anmeldelse av eget bidrag på datoen platen den enkelte har nominert. på den måten er vi ferdig før potensielt julestress (For de av dere som bedriver stressaktiviteter før jul)

G

Gjestemedlem

Gjest
BT skrev:
Jeg skjønner ikke avesjonen mot å skrive om julemusikk. Det er da bare å innta nok juleøll og akevitt, så må da det gå bra.
Faren ligger i at man kan bli nødt til å bruke tid og energi på å lytte til og skrive om barneplater, kristenkitch og sviskejazz. :-\

..men..

Vi må jo holde liv i stafetten, selv om løypen noen ganger legges gjennom ulendt terreng.

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Gjestemedlem er med! Veldig bra! Roberten!!!!! og Andre unnasluntrere, Kom igjen!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Uheldig :(
Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vann

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
65finger skrev:
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vann
Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.174
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
baluba skrev:
65finger skrev:
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D
Fingern kødder med oss 8)
Han har hatt ferie på Botsen ::)
Ble tatt med Blåbæret...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
lars_erik skrev:
baluba skrev:
65finger skrev:
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Ble tatt med Blåbæret...
side ingen trekker må stakkars syke meg gjøre det i kveld

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
65finger skrev:
lars_erik skrev:
baluba skrev:
65finger skrev:
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Ble tatt med Blåbæret...
Er du frisk nok til og være innlogga og høre på musikk, er du jaggu frisk nok til og foreta trekninga også.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
rolfozzy skrev:
65finger skrev:
lars_erik skrev:
baluba skrev:
65finger skrev:
lars_erik skrev:
65finger skrev:
Nå igjen?
Ble tatt med Blåbæret...
Er du frisk nok til og være innlogga og høre på musikk, er du jaggu frisk nok til og foreta trekninga også.
jepp! avslørt :-[ tar trekningen i dag

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
BT skrev:
Når sola snur er det mørkt og kaldt. Du får prøve noe svart metal. Nattefrost passer sikkert bra.
"Burzum - Om Lyset tar Oss"?

Topp Bunn