- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Jeg skjønner ikke avesjonen mot å skrive om julemusikk. Det er da bare å innta nok juleøll og akevitt, så må da det gå bra.
Kan'ke starte med bare ni påmeldte, vel?RoDa skrev:I morgen forleden dag var i dag i går, hva skjer?65finger skrev:utsetter trekningen til i morgen kveld, litt mye styr i forbindelse med hjemkomsten fra florida. det betyr at flere kan melde seg på
R
Trekker i dag. Her er mitt desemberbidragRoDa skrev:Driver Fingern og deler 9 på 2 og plages....??
R
Faren ligger i at man kan bli nødt til å bruke tid og energi på å lytte til og skrive om barneplater, kristenkitch og sviskejazz. :-\BT skrev:Jeg skjønner ikke avesjonen mot å skrive om julemusikk. Det er da bare å innta nok juleøll og akevitt, så må da det gå bra.
Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D65finger skrev:Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
Fingern kødder med oss 8)baluba skrev:Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D65finger skrev:Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
side ingen trekker må stakkars syke meg gjøre det i kveldlars_erik skrev:Fingern kødder med oss 8)baluba skrev:Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D65finger skrev:Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
Han har hatt ferie på Botsen :
Ble tatt med Blåbæret...
Er du frisk nok til og være innlogga og høre på musikk, er du jaggu frisk nok til og foreta trekninga også.65finger skrev:side ingen trekker må stakkars syke meg gjøre det i kveldlars_erik skrev:Fingern kødder med oss 8)baluba skrev:Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D65finger skrev:Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
Ble tatt med Blåbæret...
jepp! avslørt :-[ tar trekningen i dagrolfozzy skrev:Er du frisk nok til og være innlogga og høre på musikk, er du jaggu frisk nok til og foreta trekninga også.65finger skrev:side ingen trekker må stakkars syke meg gjøre det i kveldlars_erik skrev:Fingern kødder med oss 8)baluba skrev:Jeg trodde du hadde overskredet det teoretisk og praktiske væskeinnholdet i kroppen under denne reisen. Trekker herved tilbake min påstand om stålhelse i en annen tråd, og føler meg plutselig som Supermann selv. ;D65finger skrev:Tipper det er grunnet reise, mitt skjøre skrog trekker til seg sykdom som en svamp trekker vannlars_erik skrev:Nå igjen?65finger skrev:NOEN SOM KAN TA TREKNINGEN.JEG HAR FÅTT EN INFLUENSASMELL OG ORKER IKKE
Uheldig![]()
Ble tatt med Blåbæret...
Holder på, kommer snart!RoDa skrev:
"Burzum - Om Lyset tar Oss"?BT skrev:Når sola snur er det mørkt og kaldt. Du får prøve noe svart metal. Nattefrost passer sikkert bra.