Albumstafetten 24

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• G

Gjestemedlem

Gjest
    Fin runde alt i alt. Diskusjoner, fargerike dramaqueens og selsomme desertører, men gode anmeldelser og levende musikkmiljø i tråden.

Leve stafetten! Og pinnen avleveres til til runde 25.

Play It again Sam!

Eviledorf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    1.073
    Sted
    Bergen
    Bare en liten matematisk kommentar til det Townes skriver i sin Satyricon anmeldelse.

Det sitter jævli langt inne å innrømme dette, men det er faktisk ikkje grusomt å høre på. Det bekrefter matematikkens barnelærdom (“minus (Satyricon) og minus (Sivert Høyem) gir pluss (Phoenix)”)
    Dette stemmer kun om man multipliserer som det gjøres i denne sangen. Men vedlig ofte brukes addisjon og da blir bare den negative verdien enda større. Dette avsløres som hovedregel ved at artistenes navn skilles med ordet "feat.".

espege

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Antall liker
    694
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    :) SATYRICON…

Nesten litt skuffet – var svakt forberedt på å like denne bedre enn jeg gjør, og da samtidig måtte se forbi mine løst funderte fordommer mot frontmann Suger Vann Vingreven (disse bunner egentlig ikke så mye i det musikalske forresten).

Får rett og slett ikke noe temperatur av gamperytmene her. Mangler damp – ihvertfall innledningsvis.

"Tro og Kraft" – mye mørklagt fjortisfantasi i denne…

"Our World, It Rumbles Tonight". Om ettervirkningen av chiligryten Sigurd, med forlovede, inntok på Egons. Neida – tøyser seff!.. hører jo at han synger "Crumbles"… gjelder garantert knekkebrødspising på sengekanten dette. Viktige og vanskelige emner begge. Hm; ser plutselig at flere titler har flatulens som tema: "Nocturnal Flare" og "Walker Upon the Wind". Djevel(sssss)sk!

"Ageless Northern Spirits". Klart som en fjellbekk: en hyllest til den urnorske hjemmebrentindustrien. For å feilsitere et lokalt bryggeri her i vest: Lagringsfri – ingen vits å vente!

Ojda, har de fått med seg Sivert Høyem på "Phoenix"? Tysk Eurovisjon stemning iallefall. Stort marked nedover der. Ååå-Åå allsang. "Walker…" får meg til våkne litt. Bedre. Og heisann – "Nekrohaven" inneholder faktisk et refreng som The Pixies kunne brukt med god samvittighet! "This Monkey's Gone to Nekrohaven"?

Beklager. Hvis dette er heismusikken på vei til Satans Varmestue så gruer jeg meg virkelig… kommer til å bli en lang tur ned.

(espen)

Sist redigert:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.644
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Bra runde folkens!

Kult at engasjementet holdt seg oppe gjennom hele runden, så for min del er det bare å fyre i gang #25. Har plate klar og det hele :)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.320
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg hadde tenkt å melde at jeg hadde for liten tid, jeg, men pokker heller! :) Hvis det er stemning for at jeg starter en ny runde, (selv om jeg tydeligvis ikke er en "verdig leder" (sukk),) er jeg klar, jeg.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn