jepp. Dagliglivet. Men må bare prioritere. Hadde tenkt å feige ut runde 17 - men skitt au, har nominasjonen klarJanR skrev:Dårlig tid ? Hvis ja: hvorfor ?65finger skrev:bra runde! er vi i gang med nr 17? hvis ikke: hvorfor?
/jan
|
jepp. Dagliglivet. Men må bare prioritere. Hadde tenkt å feige ut runde 17 - men skitt au, har nominasjonen klarJanR skrev:Dårlig tid ? Hvis ja: hvorfor ?65finger skrev:bra runde! er vi i gang med nr 17? hvis ikke: hvorfor?
/jan
Er det ikke din tur nå?65finger skrev:bra runde! er vi i gang med nr 17? hvis ikke: hvorfor?
kan ta en runde som stafettsatan jeg nåLyngen skrev:Er det ikke din tur nå?65finger skrev:bra runde! er vi i gang med nr 17? hvis ikke: hvorfor?
Men, vi trenger jo ikke stresse.
65finger skrev:kan ta en runde som stafettsatan jeg nåLyngen skrev:Er det ikke din tur nå?65finger skrev:bra runde! er vi i gang med nr 17? hvis ikke: hvorfor?
Men, vi trenger jo ikke stresse.
Er det ikke det jeg har gjort da??Anonym skrev:Hvorfor ikke se på albumene som ble nominert?
...du melder på plater som du syns er dårlige?Brasse skrev:Platene trenger ikkje være favoritter, imo. Eg har meldt på plater i begge ytterkantene, prøver å unngå "grå mus".
Nei, tenkte favoritter som alment lovprisa, gode kritikkar over heile linja.Hansern skrev:...du melder på plater som du syns er dårlige?Brasse skrev:Platene trenger ikkje være favoritter, imo. Eg har meldt på plater i begge ytterkantene, prøver å unngå "grå mus".
motivasjonen for det? for morro skyld?
bare lurer jeg.
...på linje der altså.....Brasse skrev:Nei, tenkte favoritter som alment lovprisa, gode kritikkar over heile linja.Hansern skrev:...du melder på plater som du syns er dårlige?Brasse skrev:Platene trenger ikkje være favoritter, imo. Eg har meldt på plater i begge ytterkantene, prøver å unngå "grå mus".
motivasjonen for det? for morro skyld?
bare lurer jeg.
Har ikkje meldt på plater eg hater, trur eg :
OK, Roots & Grooves er ikkje ei kjempeplate (stafett 4).