Albumstafett

U

utgatt60135

Gjest
Ja, da ble resultatet av trekningen slik:

28/2: jowil > David Bowie - Hunky Dory F.E. http://open.spotify.com/album/2SfvNO8HN54jyom6YeAPou
1/3: 65finger > Songs:Ohia - The Lioness ELEL6200 http://open.spotify.com/album/7MQ6KnVJZ9zCmjHwmgf59v
2/3: rolfozzy > Andrew Jackson Jihad - Can´t Maintain Roberten http://open.spotify.com/album/0nm6MlBgiFUET6shfchd8l
3/3: Roberten > Replacement - All Shook Down Todd http://open.spotify.com/album/3Hyt0J3NIW4Nh2sGWTXitb
4/3: hagr > Fisher-Z - Red Skies Over Paradise Rolfozzy http://open.spotify.com/album/7lO2PFTb71xxARq3QV7Ft6
5/3: ELEL6200 > Opeth - Damnation Vermin http://open.spotify.com/album/4qx8h5bCtgr4LH2v1QmeOm
6/3: Mikefish > Dan Bern - Dan Bern jowil http://open.spotify.com/album/2XzNawg7aHIT2hOAZXWQk5
7/3: Brasse > Navigators - The Straight and Narrow ErosLoveKing http://open.spotify.com/album/7oOO1qvQYk2iVfDExIsc9S
8/3: ErosLoveKing > Trentemøller - The Last Resort Brasse http://open.spotify.com/album/5Hsw2iSwkn9LWgWGruK4Xx
9/3: Todd > Green Carnation - Light of Day, ... hagr http://open.spotify.com/album/4uEL9HH8PFchvOqkbCXvyd
10/3: Vermin > Guadalcanal - Diary - 2x4 Burnt_Island http://open.spotify.com/album/1YJNcJUFBSbY3e0eTGx4Nf
11/3: Lyngen > Rolf Lislevand - Diminuito 65finger http://open.spotify.com/album/7aKCAqApRWQi8MnWsFU2rE
12/3: Wergeland > Talk Talk - The Colour of Spring Mikefish http://open.spotify.com/album/70V1kL7w7Q9pDU4I6zDjYE
13/3: Burnt_Island > Yo La Tengo - And Then Nothing Turned ... Lyngen http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5
14/3: F.E > Comet Gain - Realistes Wergeland http://open.spotify.com/album/3mWCJfS7qwhLDB8HBUoaA3

Håper de som er først ute får nok tid. Men det går greit å bytte datoer eller begynne senere også om det er behov for det. Hvordan man skriver, hvor mye tid og energi man bruker på dem er opp til hver enkelt. Det eneste jeg ønsker er en positiv innstilling om man har fått en plate i en sjanger man ikke liker så godt. Søk gjerne info om artisten/plata og avslutt med en karakter fra 1 til 10 (x/10).

Lykke til med lytting, skriving og bedømmelser :).

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
morsomt å "gi" meg ei electronica/technoskive. ;D
Dødlinja er er også grei i forhold til jobb.

Hvordan skal anmeldelsen presenteres? Egen tråd for hver, med mulighet for kommentarer, eller alt her i denne tråden?

U

utgatt60135

Gjest
Jeg tenkte det var det samme hva jeg fikk, bare ikke Rolf Lislevand (uten at jeg visste hva det var for noe). Jaggu trakk jeg ikke akkurat den, hehe. Men har aldri hørt om han ...

Finnes det noen god løsning på at Tabfunksjonen på Mac ikke spiller på lag? Det blir stygt og linjeskift fungerer meget dårlig.

U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
Hvordan skal anmeldelsen presenteres? Egen tråd for hver, med mulighet for kommentarer, eller alt her i denne tråden?
Alt i denne tråden. Presenter den som du vil, kommenter som man vil :).

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Dette blir interessant. Gleder meg til å lese Trentemøller-omtalen!

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Stilig. Dette gleder jeg meg til. Og er veldig fornøyd med at nettopp rolfozzy fikk albumet jeg nominerte. Jeg tror det kan være noe for ham der.
Også jeg som bare har lest en hel masse om Replacements, men bare besitter Pleased To Meet Me. Passet fint dette.

Min kalender har dog bare åtteogtyve dager i februar ?

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.083
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Glad jeg fikk et album jeg ikke har hørt før (selv om jeg sikkert burde...vel, nå skjer det i allefall)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
gleder meg stort til dette. Spesielt til Lyngens anmeldelse av Lislevand

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Er dette sånne "må ha" album? Gitt at man ikke har dem fra før av da. ;-)

U

utgatt60135

Gjest
65finger skrev:
Ikke akkurat lett musikk å anmelde kremt ..., men utfordringer er bra :). Fine toner å avslutte denne dagen med.

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Lyngen skrev:
65finger skrev:
Ikke akkurat lett musikk å anmelde kremt ..., men utfordringer er bra :). Fine toner å avslutte denne dagen med.
Er vel heller litt musikk utenom det vi vanligvis hører på kanskje? Har hørt den noen ganger, og blir i grunn bare bedre ettersom den synker inn.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
shaunv skrev:
Lyngen skrev:
65finger skrev:
Er vel heller litt musikk utenom det vi vanligvis hører på kanskje? Har hørt den noen ganger, og blir i grunn bare bedre ettersom den synker inn.
gi den mer enn en sjanse

U

utgatt60135

Gjest
shaunv skrev:
Jeg har endel plater med omtrent samme type musikk. Tenkte bare at det kan bli vanskelig å beskrive albumet godt. En plate som hadde gjort seg mye bedre på anlegget da.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
god morgen medskribenter !

er forsåvidt kommet litt i gang.om jeg duger som musikkanmelder er litt i det blå.

mvh. s,

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Lurer på en liten ting når det gjelder lista med datoer. Jeg kan ikke finne 30/2 på min kalender.

U

utgatt60135

Gjest
rolfozzy skrev:
Lurer på en liten ting når det gjelder lista med datoer. Jeg kan ikke finne 30/2 på min kalender.
Ikke 29/2 eller 31/02 heller. Derimot i mars ....

Nå er forhåpentligvis alt riktig.

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
Brasse skrev:
Dette blir interessant. Gleder meg til å lese Trentemøller-omtalen!
Samme her, dette blir gøy ;D

Moro å se at dette slår så an. Bra initiativ, Lyngen!

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Antall liker
47
blir underholdende dette. Skiva jeg skal anmelde består av et 60 min langt spor i prog/art/metal landskap visstnok. gleder meg til å ta fatt på oppgaven....

Kult at Roberten skal anmelde Replacements.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Heydi-ho! :D Jeg blir altså den første til å stikke hodet frem. ;D Ser frem til det. Heldigvis trakkk jeg en klassisk skive med en artist jeg har stor respekt for. Blir artig dette. Tiden blir ikke noe problem for mitt vedkommende. :)

U

utgatt60135

Gjest
jowil skrev:
Jeg blir altså den første til å stikke hodet frem.
For hugg... ;D

Neida, hehe. Bare for moro skyld dette :). Du trakk jo Bowie´s beste plata, imo. Blir moro å se på søndag.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
David Bowie – Hunky Dory

10/10

Dette var den første Bowie-plata jeg kjøpte for fire-fem år siden. Jeg har i ettertid kjøpt tre andre, men innså fort at han nærmest hadde overgått seg selv på Hunky Dory. Dette er en helstøpt skive. Musikalsk er den på et sjeldent høyt nivå; man formelig sanser spillegleden i studio ledet av et knippe bunnsolide og meget retningsbestemte låter, noe som etter mitt skjønn er den sterkeste siden ved denne skiva.

Ingen av musikerne utmerker seg spesielt på andre måter enn at de på mesterlig vis bygger opp under historien Mr. Pop beretter med sin viljesterke røst. Mye av grunnen til at dette fungerer så bra ligger i et meget målbevisst arbeide med produksjon og arrangementer.

Åpningskuttet, Changes, bærer bud om at vi her har å gjøre med en artist som i høyeste grad mener alvor. Jeg må innrømme at jeg på langt nær er noen «bowieolog» og ergo ikke er særlig opplyst omkring privatlivet hans på denne tiden, men jeg har fått med meg at han fra visse hold blir lablet som androgyn horebukk (forstå det den som kan). Alt jeg hører er en Mann som forsvarer friheten til å stå frem med det han har:

«And these children that you spit on
As they try to change their worlds
Are immune to your consultations
They're quite aware of what they're going through»

Herifra går det slag i slag med høydepunkter som perler på en snor for å bruke et tynnslitt uttrykk. Den ene popperlen avløser sømløst den neste i en parade verdig en mester.

Den erkebritiske aksenten til Bowie er også med på å fremheve lyrikken og nærmest tvinge lytteren til å høre poengene hans. For eksempel på platas svakeste kutt (noe som sier alt om det skyhøye nivået på låtmaterialet), Fill Your Heart, hvor han på selvparodisk vis proklamerer:

«Love will clean your mind
And make you Free!!»

Fill Your Heart er på ingen måte en dårlig låt, men den har et litt for jolly beat som jeg syns passer litt dårlig inn ved siden av resten av låtene hvor det går en soleklar blå tråd. Det er den eneste svakheten jeg er i stand til å finne og er på langt nær nok til å trekke poeng for. Jeg har inntrykk av at denne skiva er blant de få som kan forene på tvers av sjangre. Den engasjerer med et temperament som hever seg over båser og gjør lytteren forhåpentligvis litt klokere. Det er en musikkelskers drøm å oppdage slike utgivelser, bare så synd at jeg hadde et godt forhold til denne fra før av...

Har aldri anmeldt noe som helst før, så jeg beklager om utførelsen er noe springende. Uklar bør den ikke være i det minste, jamfør karakteren. ;) ;D

Standout tracks: Changes, Oh! You Pretty Things, Life On Mars?, Kooks, Quicksand, Andy Warhol, Song For Bob Dylan

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
590
Torget vurderinger
2
jowil skrev:
David Bowie – Hunky Dory

10/10

Dette var den første Bowie-plata jeg kjøpte for fire-fem år siden. Jeg har i ettertid kjøpt tre andre, men innså fort at han nærmest hadde overgått seg selv på Hunky Dory. Dette er en helstøpt skive. Musikalsk er den på et sjeldent høyt nivå; man formelig sanser spillegleden i studio ledet av et knippe bunnsolide og meget retningsbestemte låter, noe som etter mitt skjønn er den sterkeste siden ved denne skiva.

Ingen av musikerne utmerker seg spesielt på andre måter enn at de på mesterlig vis bygger opp under historien Mr. Pop beretter med sin viljesterke røst. Mye av grunnen til at dette fungerer så bra ligger i et meget målbevisst arbeide med produksjon og arrangementer.

Åpningskuttet, Changes, bærer bud om at vi her har å gjøre med en artist som i høyeste grad mener alvor. Jeg må innrømme at jeg på langt nær er noen «bowieolog» og ergo ikke er særlig opplyst omkring privatlivet hans på denne tiden, men jeg har fått med meg at han fra visse hold blir lablet som androgyn horebukk (forstå det den som kan). Alt jeg hører er en Mann som forsvarer friheten til å stå frem med det han har:

«And these children that you spit on
As they try to change their worlds
Are immune to your consultations
They're quite aware of what they're going through»

Herifra går det slag i slag med høydepunkter som perler på en snor for å bruke et tynnslitt uttrykk. Den ene popperlen avløser sømløst den neste i en parade verdig en mester.

Den erkebritiske aksenten til Bowie er også med på å fremheve lyrikken og nærmest tvinge lytteren til å høre poengene hans. For eksempel på platas svakeste kutt (noe som sier alt om det skyhøye nivået på låtmaterialet), Fill Your Heart, hvor han på selvparodisk vis proklamerer:

«Love will clean your mind
And make you Free!!»

Fill Your Heart er på ingen måte en dårlig låt, men den har et litt for jolly beat som jeg syns passer litt dårlig inn ved siden av resten av låtene hvor det går en soleklar blå tråd. Det er den eneste svakheten jeg er i stand til å finne og er på langt nær nok til å trekke poeng for. Jeg har inntrykk av at denne skiva er blant de få som kan forene på tvers av sjangre. Den engasjerer med et temperament som hever seg over båser og gjør lytteren forhåpentligvis litt klokere. Det er en musikkelskers drøm å oppdage slike utgivelser, bare så synd at jeg hadde et godt forhold til denne fra før av...

Har aldri anmeldt noe som helst før, så jeg beklager om utførelsen er noe springende. Uklar bør den ikke være i det minste, jamfør karakteren. ;) ;D

Standout tracks: Changes, Oh! You Pretty Things, Life On Mars?, Kooks, Quicksand, Andy Warhol, Song For Bob Dylan
100% enig med dæ i anmeldelsen :D Og denne skiva bare vokser og vokser jo meir man høre på den,et mesterverk 8)

mvh Filip

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Fin omtale jowil. Du legger lista høyt her nå.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
rolfozzy skrev:
Det er en takknemlig oppgave å omtale gull. Hadde nok gått rett på snørra om det hadde vært snakk om gråstein. :)

Takk for godord.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
jowil skrev:
rolfozzy skrev:
Det er en takknemlig oppgave å omtale gull. Hadde nok gått rett på snørra om det hadde vært snakk om gråstein. :)

Takk for godord.
sliter med å levere anmeldelsen tl i morge er på vei til Nice og pga avbrudd på HFS får jeg ikke postet

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
65finger skrev:
jowil skrev:
rolfozzy skrev:

Takk for godord.
sliter med å levere anmeldelsen tl i morge er på vei til Nice og pga avbrudd på HFS får jeg ikke postet
Jeg kan poste "mitt" album i morgen istedetfor. Bare deadline kan være til etter 1500. (har hørt igjennom 3 ganger, og trenger et par runder til)

U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
65finger skrev:
jowil skrev:
rolfozzy skrev:

Takk for godord.
Jeg kan poste "mitt" album i morgen istedetfor. Bare deadline kan være til etter 1500. (har hørt igjennom 3 ganger, og trenger et par runder til)
Bra Eros ... Så kan fingeren poste på din dato.

U

utgatt60135

Gjest
jowil skrev:
Ingen av musikerne utmerker seg spesielt på andre måter enn at de på mesterlig vis bygger opp under historien Mr. Pop beretter med sin viljesterke røst.
Det tror jeg er en ganske så treffende beskrivelse ja. Fin anmeldelse, jowil. Vet du om det er noe spesielt tema for plata i sin helhet? Jeg har ikke hørt mye på Bowie men synes nok nettopp Hunky Dory er hans sterkeste plata helhetlig. Men har aldri vært noen stor fan av han og tror en stor del skyldes hans stemme som ikke går helt inn hos meg. Men jeg lytter til Hunky Dory i skrivende stund og skal finne den frem på ipod på vei til og under trening.

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
David er mer spennende en hva jeg hadde trod på forhånd... men ikke akkuratt noe som vil finne veien til min platesamling med det første gitt...

Synes derimot det er ganske så moro å slike linker opp på skjermen..trykke å lytte igjennom. Er ikke alt jeg klarer her gitt, men må innrømme jeg kanskje må bestile en plate eller to etter en hard økt på spotify denne søndagen...

MVH

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Lyngen skrev:
jowil skrev:
Ingen av musikerne utmerker seg spesielt på andre måter enn at de på mesterlig vis bygger opp under historien Mr. Pop beretter med sin viljesterke røst.
Det tror jeg er en ganske så treffende beskrivelse ja. Fin anmeldelse, jowil. Vet du om det er noe spesielt tema for plata i sin helhet? Jeg har ikke hørt mye på Bowie men synes nok nettopp Hunky Dory er hans sterkeste plata helhetlig. Men har aldri vært noen stor fan av han og tror en stor del skyldes hans stemme som ikke går helt inn hos meg. Men jeg lytter til Hunky Dory i skrivende stund og skal finne den frem på ipod på vei til og under trening.
Nei, det er nok ikke en temaplate. Ikke i vanlig forstand, ihvertfall. Må innrømme at jeg skummet igjennom èn grundig anmeldelse for å finne litt inspirasjon. :-[ Der står det å lese at han ble far mens låtskrivingen pågikk og dermed ble endel farget av det på noen låter, men ikke noe som ble å lese som en rød tråd. Her er den anmeldelsen om noen er interessert:

http://www.rollingstone.com/reviews/album/237402/review/6067648?utm_source=Rhapsody&utm_medium=CDreview

Edit: Det jeg mente med "blå tråd" lengre oppe er rett og slett at plata er gjennomsyret av blå toner og stemninger både lyrisk og musikalsk. Det er nok ikke helt utenkelig at det er derfor jeg liker den.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
ohoi!
Tenke seg til å sette ut anmelderarbeidet på et electronicalbum til en person som har mer enn et snev av allergi mot housekulturen og dens kjemisk hjernekastrerte tilhengere. ;D

Kaster ikke terning, eller gir karakterer denne gangen siden det er en sjanger jeg har lite referansepunkter og er langt fra stødig i.
Har dog gjort en kjapp research rundt personen bak. Litt bein på kjøttet må jeg tillate meg å ha.

Siden skiva ikke er i egen samling, er Spotify kilden, spilt på iMac´ens egne innbygde eller headset. Lydopplevelsen er nok ikke helt rettferdig, men (dessverre) mistenker jeg mye musikk bli anmeldt på denne måten nå idag.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Trentemøller - The Last Resort
Poker Flat Recordings (2006)

Dette er den ordinære utgivelsen, og ikke 2 disc ltd.ed. (journ.anm.)

Dj Anders Trentemøller har tydligvis sin store fanbase plassert verden over. En lang rekke 12" og remixes kom fra den danske Dj´en før dette debutalbumet så dagens lys i 2006. Sjangeren kan vel mest beskrives som ambient electronica godt plassert i det mer lavmælte og nedstrippa chillout landskapet.

Albumet åpner med det 7 minutter og 31 sekunder lange kuttet "Take Me Into Your Skin". Lytteren blir lovet kjølige skandinaviske vinterlandskap, med håp om kald sol i det fjerne. Perfekt som lydtapet i egnete cafelandskap
I låt nummer 2, "Vamp", blir vi tatt med til en mer støyete verden. Etter gjentatte gjennomlyttinger, føler jeg at kuttet er malplasert, og blir bare irriterende med sine plagsomme lyder.
På "Evil Dub" er vi igjen på vei mot det kjølige nord, mens "Always Something Better" snegler seg avgårde med økende utbrudd mot noe som ligner på et dansegulv, før "Cold Winter Waiting" maler tapeten til en kortfilm om en bortkommen vintergrå kar som går fra Karasjok til Utsjoki. Går videre i "Nightwalker" og inn i det roligste og mørkeste med "Like Two Strangers".
Det kan virke som Trentemøller under produksjonen av dette albumet har hatt flybillett til Mexico. Med den lavmelte western/americana gitaren i bakgrunnen på "The Very Last Resort" , nesten et band som Calexico verdig, ble det brått kjølig også utenfor den mexikanske hacienda.
"Snowflake" byr på mye av det samme langsomme mørket som tidligere, mens "Chameleon" bygges tempomessig med hardere beats opp mot "Into The Trees - Sereneti Part3", det nærmeste vi kommer klubb-DJen Anders Trentemøller her.
Avslutningsvis med "Moan" og ikke minst "Miss you" er Trentemøller vel hjem til det lavmælte ødslige hvor det startet.

For de som er godt inne i sjangeren, sikkert et bra album, men for meg blir det i overkant strengt med over 80 minutter lyder. Personlige favoritter er der Trentemøller er på sitt mørkeste rolige, hvor det atmosfæriske teller og ikke harde beats.

Klokka er nå over 1500, og jeg har levert dagens "jobb".
Etter fattig evne, Eros, som nå skal sette på noe med gitar og baller.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hehe. Her merker jeg at noen har avdekket en (åpenbar?) svakhet i denne tråden. Kanskje burde det være en mulighet for å reservere seg for enkelte sjangre? Uansett. Vel gjennomført, Eros, måtte sette på "The Very Last Resort" bare for å høre den Calexico-referansen.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
God anmeldelse Eros. Takk for at du tok stafettpinnen for meg :)

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Jeg liker at man ikke kan reservere seg mot sjangere, da er spennvidden på den man får servert mye større. En hel tråd viet til band som var best da de bare øvde blir muligens litt smalt i lengden ;)

Bra og grundig anmeldelse, Eros. Med vissheten om at Tekno dödar står det respekt av at du gir den en skikkelig sjanse. Likte at du tok for deg de forskjellige sporene, slik at det kom godt frem at det faktisk var noe som falt i smak på albumet.
Blir nok nødt til å høre The Very Last Resort i løpet av dagen jeg også.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
jowil skrev:
Hehe. Her merker jeg at noen har avdekket en (åpenbar?) svakhet i denne tråden. Kanskje burde det være en mulighet for å reservere seg for enkelte sjangre? Uansett. Vel gjennomført, Eros, måtte sette på "The Very Last Resort" bare for å høre den Calexico-referansen.
En artig vri på det syns jeg at fordelingen av objekter blir slik at det ikke bare er favorittsjangeren som omtales.

Omtalen til Eros er så bra at den plata kommer jeg aldri til og kjøpe.

Har aldri vært musikktype som jeg har brydd meg om heller

U

utgatt60135

Gjest
jowil skrev:
Hehe. Her merker jeg at noen har avdekket en (åpenbar?) svakhet i denne tråden. Kanskje burde det være en mulighet for å reservere seg for enkelte sjangre?
Nei, det er endel av poenget med tråden. Å bli utfordret på en positiv måte. Om Eros´n fikk noe positivt ut av det vet jeg ikke. Gjorde du?

Fin anmeldelse. Den plata har vært i grenseland for kjøp for meg, men har ikke funnet den riktig interessant nok. Jeg liker Electronica men mange har det med å samle mye støv også. Bortsett fra enkelte slik som Susumu Yokota og Future Sound of London.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
for egen del mener jeg at det er veldig bra å få en sånn utfordring. Selv om en "orntli´" plateanmelder gjerne holder seg innenfor sine felter.

Alle har godt av å få utfordret sin musikksmak. På den måten tror jeg faktisk en kan bli mer sulten på musikk.

U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
Selv om en "orntli´" plateanmelder gjerne holder seg innenfor sine felter.
Det bør de gjøre ja.

Alle har godt av å få utfordret sin musikksmak. På den måten tror jeg faktisk en kan bli mer sulten på musikk.
:)

Topp Bunn