|
Efter den kommer du att ständig ferie.Er vel først nå med Jibblarna og Accu som denne plata kommer til sin rett!
Super vinyl by Victor og dynamikk fest med -70t fusion heltene Grusin. Ritenour, A.Jackson. Steve Gadd mfl
Vis vedlegget 1131598
Siste ferien har begynt nå![]()
Ett år med kneg till förstEfte
Efter den kommer du att ständig ferie.![]()
Min siste sommerferie begynner til torsdag etter jobbEr vel først nå med Jibblarna og Accu som denne plata kommer til sin rett!
Super vinyl by Victor og dynamikk fest med -70t fusion heltene Grusin. Ritenour, A.Jackson. Steve Gadd mfl
Vis vedlegget 1131598
Sista sommerlovet har begynt nå![]()
Skal du nerover med fartøyet?Min siste sommerferie begynner til torsdag etter jobb![]()
Jepp, skal det.Skal du nerover med fartøyet?
Usikker. Fra hofta : Steppenwolf?Fant noen bilder i fatterns albumher var man vel ca 13-14bast på gutterommet dessverre ingen Samantha bilder på veggen
noen som kjenner til gjengen? Skjorten matcher tapeten
Vis vedlegget 1127917
AC/DCUsikker. Fra hofta : Steppenwolf?
Det er Zappa&Mothers ser hodet til F bak nøtta min med Bobby Ewing frilla
Mycket vatten för den skatten.Her har man betalt kirkeskatt i mange år tilog ikke er det mulig og få fylt en skarve flaske vann som takk
kjipe svensker ass
Vis vedlegget 1133944
Siden du spiller BS så får jeg vurdere å spille noen av soloalbumene hansEr vel på sin plass og plukke frem noe med BS![]()
Min favoritt BS plate.Er vel på sin plass og plukke frem noe med BShusker jeg kjøpte denne fra en gate selger i Portobello R -11/12? mener jeg betalte ca 20£ han ville ha 30, UK første press i utmerket skikk og den orginale innerposen som han påpekte
Vis vedlegget 1136501
knallbra plateDenne fra ferie handelen var ett godt kjøplyden er knallbra til den slags postpunk sjangeren en bas som hammer tungt og presist kan omtrent høre var tone på halsen.
Kan minne litt om Gang Of 4 med spretigt gitar spil, vokalen står frem klar og fyldig.
Gjør sig utmerket i Conqueror armen/Ikeda pu dettespørs vad nypressen fra MOV fått gjort med dette?
Vis vedlegget 1136482