Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.640
    Antall liker
    4.073
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    En av få som fortsatt er i jobb på prosjektet 6av 20pers på skiftet, fikk reise hjem til familien i helgen:) Datteren som studerer i London tok en egen avgjørelse på Torsdagen om og dra hjem, fikk så vidt plass på en avgang i går kveld etter flere kanselleringer så nå er 3st av 5pers her i karantene:confused: ingen er syk men pga utlandsopphold.
    Selv heller jeg i meg en liter antibac (Jameson) så man kan dra tilbake på brakke rigg og renslige anleggssluker igen på Mandag:confused: Men takk og lov jeg ikke lenger bor i Sverige:p
    Nu får du allt förklara dig.:confused:
    Har du fortfarande bokning till Mallis kvar, vi har avbokat hotell i väntan på vad som händer i Spanien.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    En av få som fortsatt er i jobb på prosjektet 6av 20pers på skiftet, fikk reise hjem til familien i helgen:) Datteren som studerer i London tok en egen avgjørelse på Torsdagen om og dra hjem, fikk så vidt plass på en avgang i går kveld etter flere kanselleringer så nå er 3st av 5pers her i karantene:confused: ingen er syk men pga utlandsopphold.
    Selv heller jeg i meg en liter antibac (Jameson) så man kan dra tilbake på brakke rigg og renslige anleggssluker igen på Mandag:confused: Men takk og lov jeg ikke lenger bor i Sverige:p
    Nu får du allt förklara dig.:confused:
    Har du fortfarande bokning till Mallis kvar, vi har avbokat hotell i väntan på vad som händer i Spanien.
    Det forklarar tyvärr det meste figge vad Sveriges medborgere ikke fått av info från en totalt handlingsförlamat regime:p
    Det skall som vanligt funderas/utvurderas om till allt är för sent:p Skogsbränderna var illa! men detta blir nog värre:p
    Fick samma svar från min svenske cykel kompis som beställt till Mallis, väntar och ser om det blir resa till påske.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det blev jobbe hjemme fra på meg som så mange andre nå, pga minste jenta fikk med sig en stygg forkjølelse/hoste hjem fra London, uvisst vad det er? Så fikk beskjed om att ikke komme på jobb uten og holde meg hjemme, men vanskelig og bygge nån bru her:confused:
    Sykle i garasjen, gå tur med hund og botanisering i CD samlingen funker bedre.
    20200317_165648.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.370
    Antall liker
    63.328
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det blev jobbe hjemme fra på meg som så mange andre nå, pga minste jenta fikk med sig en stygg forkjølelse/hoste hjem fra London, uvisst vad det er? Så fikk beskjed om att ikke komme på jobb uten og holde meg hjemme, men vanskelig og bygge nån bru her:confused:
    Sykle i garasjen, gå tur med hund og botanisering i CD samlingen funker bedre.
    Vis vedlegget 575097
    Du får gjøre en innsats så jaffal kona går opp i bro!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Fikk endelig ryddet og organisert gammel vinyl fra ungdomstiden i en ny hylle. Visste vel ca vad jeg hade der! men tydeligvis ikke helt:rolleyes: disse New Order pressene fra utgivelse åren husker jeg ikke:confused: Bare og sortere igen neste år så dykker sikkert mye annet opp også:D
    33 1/3 versjonen av Blue Monday på Substance:cool:
    20200319_165558.jpg
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Disse Marquee samlingene er ikke så verst satt sammen:eek: Live sporet med The Who (My Generation) høres det ut som Kieth Moon sparker i vei trummesettet på slutten:cool: Var aldrig på konsert der:p husker vi var forbi og sjekket hvilke som spillte i 81/82 på London tur.
    20200319_182757.jpg
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.101
    Antall liker
    32.506
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    jeg var på konsert der, men husker ikke hvem som spilte. Noen lokale, lettglemte, men man sto jo der med en øl og mye ærefrykt. Skulle ikke så mye til for 40 år sida.
    kan det ha vært i 1977?
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.101
    Antall liker
    32.506
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    jeg var på konsert der, men husker ikke hvem som spilte. Noen lokale, lettglemte, men man sto jo der med en øl og mye ærefrykt. Skulle ikke så mye til for 40 år sida.
    kan det ha vært i 1977?
    Noen London gig -77:)
    Gigs by Year - 1977: RaysGigs.com - Remember Where You Saw It First
    åj, den stjernerekka der. Temmelig sikker på at det var ingen av de store eller de kommende store. Det var billig inngang og bare halvfullt og det stygge enkle lokalet var større enn artistene på scenen. Det var nok noen nobodys innimellom de ordentlige gigene, men stas var det. Helt til det blei noen drinker for mye, en 18åring fra bygda på første utenlandsturen sin renner full nesten umiddelbart.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.149
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Ei plate der det bak hver låttittel står: (trad) :cool:
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Bikkja fikk sig en fin skogstur idag her i marka, ikke noe og si på insatsen er nok fullt frisk igen:) Her i Gjellerås marka finnes litt igen av en Milorg hytta Stengun hytta (etter Stengun) nå fant jeg frem men mobil låg igen hjemme.
    Ligger nå rett ut etter en vask først med hageslange og sen i badekaret, burde klippes men hundesalonger er også stengt nå, han skal slippe bli klippet av meg:p
    20200320_163054.jpg


    Her lyttes det til gamle plater som blev funnet frem igen. Gröna sidan opp Nisse:)
    20200320_173840.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Denne 4kløvern var også att finne:) her hjelper det ikke mye og legge penger i utstyr for og få dette og høres audiofilt ut! Men att Bernie Grundman mastret Las Vegas Story hjelper:) Musikken er likevel storartet god den dag idag.
    20200320_191221.jpg
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kreativiteten ligger i familien. Det har jeg registrert for lenge siden. Du og S. har vært heldige med begge jentene - de har vært superflinke!

    Hils og ha en finfin lørdda'
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Mofi's utgivelse av Dire Straits katalogen fortsetter og imponere, syns første plata var virkelig god i nytapping, nå når Communique ramla inn så syns jeg de dratt det ytterligere ett par varv i rettning exelent lydkvalitet:) denne har også alltid vært min favoritt DS plate, husker jeg kjøpte original utgivelsen i Stockholm 15 år gammel på skoletur -79.
    20200321_174730.jpg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.679
    Antall liker
    58.580
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Mofi's utgivelse av Dire Straits katalogen fortsetter og imponere, syns første plata var virkelig god i nytapping, nå når Communique ramla inn så syns jeg de dratt det ytterligere ett par varv i rettning exelent lydkvalitet:) denne har også alltid vært min favoritt DS plate, husker jeg kjøpte original utgivelsen i Stockholm 15 år gammel på skoletur -79.
    Vis vedlegget 575828
    Godt å høre.
    Har to andre utgaver av Communiqè på LP fra før, så håper den jeg får i posten i morgen er enda bedre.:)
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Bare å si i fra om du vil teste flere Dire Straits Cash. Har disse hjemme. Resten er i karantene i Sverige. Og jeg må opp til Grumpy en dag snart uansett for å levere en pick-up jeg måtte låne for å finne feilen her.
    04D37C50-5B57-4996-90CE-5F6A8AA7038B.jpg
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.233
    Torget vurderinger
    1
    Mofi's utgivelse av Dire Straits katalogen fortsetter og imponere, syns første plata var virkelig god i nytapping, nå når Communique ramla inn så syns jeg de dratt det ytterligere ett par varv i rettning exelent lydkvalitet:) denne har også alltid vært min favoritt DS plate, husker jeg kjøpte original utgivelsen i Stockholm 15 år gammel på skoletur -79.
    Vis vedlegget 575828
    Hvorfra du kjøpe?
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Hadde vist denne hjemme også Cash om behovet for å prøve dukker opp
    A3DB4EAA-73ED-4EE4-AFF5-5360A82B83D3.jpg
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.149
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    En gadd som sprukket etter en gammel rotfylling begynner naturligvis og ulme litt nå:p jernbindning tanga kan være løsningen:confused:
    Men - om den har vært rotfyllt - skulle den verke da?
    Jeg knakk ei tann som ble sittende på "halvtolv" når jeg var på USA-turen i fjor høst - og tenkte at det kom til å bli et lite helvete. Men, heldigvis var det en tidligere rotfylt tann, så det gjorde ikke vondt i det hele tatt.

    Om annet - slik det fremgikk på nyhetene forrige dagen, så er de fleste tannleger (slik jeg forsto det) pålagt å være tilgjengelig for akuttbehandling.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    En gadd som sprukket etter en gammel rotfylling begynner naturligvis og ulme litt nå:p jernbindning tanga kan være løsningen:confused:
    Men - om den har vært rotfyllt - skulle den verke da?
    Jeg knakk ei tann som ble sittende på "halvtolv" når jeg var på USA-turen i fjor høst - og tenkte at det kom til å bli et lite helvete. Men, heldigvis var det en tidligere rotfylt tann, så det gjorde ikke vondt i det hele tatt.

    Om annet - slik det fremgikk på nyhetene forrige dagen, så er de fleste tannleger (slik jeg forsto det) pålagt å være tilgjengelig for akuttbehandling.
    Ikke direkte vondt nå men føles litt merkelig? enligt tannlegen så er det en sprekk mot roten (horisontell), kunne visst ställa til med problemer så den bør fjernes.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.149
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Vanskelig å trykke "liker" på det innlegget der;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn