AlexanderK skrev:
Jeg forstår at mennesker i sitt hat mot det de ikke liker tar i bruk de midler de ser på som nødvendige for å yte motstand.
Ved å drepe "uskyldige" mennesker, setter man et eksempel der man sier at ingen er trygge uansett hvor de er.
Jeg er veldig uenig med deg. Dette er helt klart en motstandskamp. De kjemper for det de tror på. Og siden de ikke har økonomi, samfunnsstruktur og folk nok til å yte motstand på den politisk korrekte måten, må de ty til andre midler. Som et eksempel kan man jo bruke måten "de feige nordmennene" stoppe produksjonen av tungtvannet på Rukjan? De burde jo ikke vært feige og sneket seg inn på den måten. De burde brukt store jagerfly, tankser og millioner av infanterister og tatt seg inn på den måten. Men hadde de ressurser til det? Nei.
Så da forstår du det om innvandringsmotstandere i vesten skyter på tilfeldige innvandrere for å begrense innvandring også da?
Du forstår kanskje også hvorfor jødene som ble drept ikke bare ble drept, men først torturert også, fordi de var jøder, og bare det?
Å "forstå" noens syke og barbariske gjerninger legitimerer deres handlinger og er et livsfarlig signal å sende til ekstremister og terrorister, jøje meg det er ikke rart verden går av hengslene.
Og man aksepterer altså helt uten å stille spørsmål at vi i vesten skal hates til for all fremtid for andres udugelighet, grunnet først og fremst et enormt ønske om å leve i middelalderen til evig tid?