- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Bedre forslag?
zed skrev:Kjell Inge Røkke, er endelig avkledd helt. Han er fulstendig tatt med bukser ned. Kjell Inges metoder er nå kjent i detalj. Tror faktisk at noen av hans interne "AKER holding" transaksjoner er ulovlige. Han kan faktisk havne i fengsel tror jeg. Snakk om innsidehandel i flere børsnoterte selskaper.
Det er jeg helt enig i, men personlig ser jeg ikke personer som som gjør suskess av å være kyniske tili det ekstreme som helter av den grunn.Snickers-is skrev:Jeg sitter med en slags følelse av at alle vet at den er borte, men at de allikevel synes det er en så deprimerende tanke at de velger å overse den.
La meg se,....for eksempel, den verdivurderig (takst) som ble utført av DNB Nor manglet et haug av papirer eller dokumenter. Men likevel den takst ble brukt til salg-kjøp av aksjer.R.Solhaug skrev:zed skrev:Kjell Inge Røkke, er endelig avkledd helt. Han er fulstendig tatt med bukser ned. Kjell Inges metoder er nå kjent i detalj. Tror faktisk at noen av hans interne "AKER holding" transaksjoner er ulovlige. Han kan faktisk havne i fengsel tror jeg. Snakk om innsidehandel i flere børsnoterte selskaper.
Og hva baserer du dette på? Rykter? AP`s "ekspertuttalelser? Pressens hodejakt?
Mfuh. RS
Om han har bygd industri eller ikke blir fort et spørsmål om semantikk, men noen børs-spiller, eller trader er han faktisk ikke. Det er vel mer et faktum enn en betraktning.Gjest skrev:Han er finansmann, av det moderne slaget, som "spiller" på børsen. Han har aldri bygd industri, bare fotballbane og hyttepalass.
Hvilke papirer er dette? Mener du at DnB har jukset? Eller har Røkke gjemt dem? ;Dzed skrev:La meg se,....for eksempel, den verdivurderig (takst) som ble utført av DNB Nor manglet et haug av papirer eller dokumenter. Men likevel den takst ble brukt til salg-kjøp av aksjer.R.Solhaug skrev:zed skrev:Kjell Inge Røkke, er endelig avkledd helt. Han er fulstendig tatt med bukser ned. Kjell Inges metoder er nå kjent i detalj. Tror faktisk at noen av hans interne "AKER holding" transaksjoner er ulovlige. Han kan faktisk havne i fengsel tror jeg. Snakk om innsidehandel i flere børsnoterte selskaper.
Og hva baserer du dette på? Rykter? AP`s "ekspertuttalelser? Pressens hodejakt?
Mfuh. RS
Pølsevev.Eller,....mann skal undersøke den "posisjonering" (kontroll av styregrupper) i AKER Holding, som har gitt mulighet til Kjell Inge, at han bestemmer hvem som skal kjøpe, hva, hvor mye og når, uten at minoritets styremedlemmer vet noe om det. Jeg ser på det (posisjøneringsprosses) som en gigantisk innsidehandel av dimensjøner.
Det er mange saker som er veldig mye i en grå sone, tror jeg.
BT skrev:Je er forbannahhh!
JE
er
forbannahhhh
!!!!
Ahhh.. Jeg skjønner. Du stemte på dem, og gikk deretter på skuffelse etter skuffelse. Neste gang skal du, for første gang i ditt lange liv, stemme høyre. FrP er fortsatt helt uaktuelt.BBking skrev:Stoltis og de rødgrønne har nå mistet siste rest av troverdighet. De blåser med vinden.
Helt klart "Runner up" i konkurransen om "Årets sarkasme"! ;D ;D ;DZomby_Woof skrev:Ahhh.. Jeg skjønner. Du stemte på dem, og gikk deretter på skuffelse etter skuffelse. Neste gang skal du for, første gang i ditt lange liv, stemme høyre. FrP er fortsatt helt uaktuelt.
Tibake på perrongen står regjeringen med brustad i spissen og lurer på hva som suste forbi.Investeringsbanken UBS har imidlertid konkludert med at prisen Aker Solutions betalte var grei. UBS har vurdert prisen på tre av de fem selskapene som Aker Solutions har kjøpt. De tre selskapene er Aker Oilfield Services, Odim ASA og Aker DOF Deepwater.