Diverse AIO, All in one printer.. Hvilken?

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Skulle hatt meg en ny printer. Blekket til den gamle koster jo mer enn en ny en, så da får man se seg om etter noe nytt.

Har sett på denne: Epson Stylus 730 (de kallern Artisan "over there". Men det er vel Stylus her tillands? Eller?

Er denne bra, eller er det noen andre man mener passer?

På forhånd takk.

mvh

S

sorgenfri

Gjest
Å bestille en som bruker de samme blekk patronene som jobben pleier å være utslagsgivende for meg:)

N

nb

Gjest
Jeg kjøpte en Epson Workforce Pro 4350
EPSON WorkForce Pro WP-4530 All-in-One Printer - Product Information - Epson America, Inc.

Overgangen fra "hjemmeskirvere" til noe ala denne som er beregnet for små kontromiljøer er svært stor i positiv retning. Rask, masse funksjoner og ikke minst gir større blekkpatroner betydelig lavere driftskostnader.

Jeg kommer aldri til å kjøpe meg en hjemmeskriver etter dette. Aberet er at den er litt stor, dog er selve fotavtrykket ikke veldig stort.

Jeg bryr meg heller ikke om evner til å skrive ut fotografier da jeg har en helproff fotoprinter (også fra Epson) til denslags bruk.

Jeg gav ca 2300 kroner for denne all-in-one-printeren.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Ser ut som min 11 år gamle HP skal på skraphaugen...
Jo dyrere printer man kjøper, jo mindre koster de å drifte, ser det ut som. Med tanke på blekk og sånn.
Har lyst på en printer som er bra på både skanning og printing av både tekst dokumenter og bilder og sånn.

Var fin den Workforce saken der.. nb.

Hvordan er Stylus px730wd på ren tekst da, er det skarp og fint? Super?

mvh

N

nb

Gjest
Bruker man printer mye kan man nesten helt se bort fra prisen på selve printeren - det er kun blekkostnader som er avgjørende. Og blekk er billigere jo større patroner, og jo større printer jo større patroner.

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.548
Jeg har Epson PX720WD, godt fornøyd. Mulighet for å skrive på CD/DVDer er et pluss. Shopping4net har de billigste (originale) blekkpatronene, 119,-/stk for 11ml. Totalt seks patroner i disse.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.870
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
For min del har jeg et litt anstrengt forhold til blekkskrivere. I perioder har jeg såpass lite forbruk at skriverhodene tørker inn og en enten bruker evigheter på å rense de, eller at en må kaste patronene (om skriverhodet er fast på de). Jeg sverger derfor til laserskrivere...

Pr. i dag så har jeg en billig (sort-hvitt) Oki som jeg fant som demobrukt på en lokal kontor-sjappe til 300,-. Et funn for penga

Johan-Kr

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
429
Sted
Friedrichstadt
Jeg er meget godt fornøyd med min Canon MG 8150, solid maskin, mange funksjoner og meget bra utskrifter.

Topp Bunn