The Atl skrev:
Du uttalte vitterlig (som Stipilo) at alle midler til uføre (rehabilitering etc) bør kuttes og at de burde interneres i brakker hvor de blir utdelt et minimum med mat og så videre for å holde kostnadene nede. Det er hva jeg siktet til med begrepet konsentrajonsleier.
Jeg har for liten ansiennietet til å huske alle fordums diskusjoner, men søkte nå på innlegg av "stipilo" i det game forumet. Jeg fant intet om internering eller forvisning der. Hva jeg fant var en innrømmelse av behov for et skattefinansiert
tilbud om henholdsvis borgerlønn og rudimentær bolig til de som ikke besørget seg selv. Dette er, såvidt jeg kan forstå, en
sterkere garanti enn hva man har i dag, siden uteliggere er en de facto realitet i alle "store" norske byer. Det er også et tegn på at "stipilo" ikke tilhører den anarko-kapitalistiske fløy av libertarianismen.
Tråden jeg henviser til er her, korriger med korrekt link hvis du tenker på en annen diskusjon.
Kritikken mot deg har forøvrig vært langt mindre sjikanøs og personlig enn hva jeg og mange med meg har opplevd til gangs, greit nok.
Da har du to konstruktive muligheter: 1) Forklare hvorfor du finner aktuell kritikk sjikanøs / ad hominem og regelstridig. 2) Rapportere aktuelle innlegg til moderator. Du har også en uendelighet av muligheter som er destruktive, både for forumet og deg selv.