JA, Affa er faktisk i livet, og ikke bare det, han er godt oppdatert på den tekniske fronten: http://dinside.no/php/debatt.php?iid=513968
Mvh. Bjørn
Mvh. Bjørn
Veldig bravo! Ei heller mange Affa'er med den karakteristiske respektfulle og ydmyke tonen overfor sine med-debattanter.bjornh skrev:Hehe. Snublet helt tilfeldig over ham. Og det navnet er det ikke mange som gjør bruk av ;D
Mvh. Bjørn
Enig, så enig.Slubbert skrev:Kan aldri tenke meg at HFS-affa ville brukt et så infantilt uttrykk som "smart-ass".
Alfred? Har mine tvil.
Det var derfor jeg trakk linken. Men når man studerer språket slik Oldboy har gjort er nok ikke dagens Alfred = Affa.Affa skrev:Hei!
Så ikke meldingen før nå!!!
Takk for det, og det samme til deg!
Av og til må ting sies tydelig vet du.....
Ha en fin uke!
Alfred
Plutselig var vi uenig 8) ;D. Jeg sverger ved alt jeg kan sverge ved at pm'en jeg quotet er 100% ekte. Regner med at Affa er et kallenavn på folk som heter Alfred. Kan ikke skjønne at han skulle dikte opp navnet sitt i en hyggelig pm. Tror han ville brukt "Alfred" isåfall.Komponenten skrev:Jeg tror ikke Affa er gammel, jeg tror heller ikke at han heter Alfred.
Mystikk er for religiøse. ;Djohna skrev:Huff...der forsvant litt av mystikken.....
Mange av oss her inne, er vel ofte i en slags religiøs tilstand i det minste.... ;Dbjornh skrev:Mystikk er for religiøse. ;Djohna skrev:Huff...der forsvant litt av mystikken.....
Hilsen Bjørn
"Var" er feil uttrykk. "Er" blir riktig. Far VAR sjef, og ER fortsatt sjef. Intet nytt under solen, med andre ord.Spiralis skrev:......
Tror ikke det var slik i tidligere tider, men da var vel far øverstkommanderende og ikke bare NK? Eller hvordan var det i "gamle dager" Old Boy?
Jeg tror ikke du bløffer, men jeg er bare usikker på om han virkelig heter det.Morpheus skrev:Plutselig var vi uenig 8) ;D. Jeg sverger ved alt jeg kan sverge ved at pm'en jeg quotet er 100% ekte. Regner med at Affa er et kallenavn på folk som heter Alfred. Kan ikke skjønne at han skulle dikte opp navnet sitt i en hyggelig pm. Tror han ville brukt "Alfred" isåfall.Komponenten skrev:Jeg tror ikke Affa er gammel, jeg tror heller ikke at han heter Alfred.
Ved skogen du ser på bildet :bjornh skrev:Bor han i skogen???
Hilsen Bjørn
Da vi er utstyrt med så rasjonelle og klarsynte hjerner som du bare kan drømme om og i tillegg besitter en kunnskap og logisk bedømmelseskraft langt over din fatteevne hever vi oss over dette vissvasset du knuger deg til der nede i dette "kunnskapsløshetens dalføre" du befinner deg
Jo, jo.....Men det er visstnok ikke gode manerer å snakke stygt om dem som ikke er tilstede i en forsamling.Komponenten skrev:Den tilsynelatende ensidige hyllesten av Affa er vel av relativt ny dato. Han er vel en mann som mange elsket å hate, og som noen hatet å elske, og atter andre bare elsket.. Det er mang en hissig person som har latt seg provosere til det ytterste av hans uttalelser, noen har også meldt seg ut i sinne..