Adytons venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • dottcom

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    65
    Antall liker
    41
    Hei Zerostat!
    Hva mener du med "speilvendt" en av Rhea 2 subbene?
    Jeg tror disse har en aktiv 10’’ og en passiv 10’’. Ved å speilvende den ene av subbene så vil de spille symmetrisk i et stereo oppsett. Dvs begge aktive elementer innover eller utover.
    Takker. Da mener du at man snur polariteten på det aktive elementet på en av subbene? Eller er det det aktive og passive elementet som er byttet om? Noen som har fått denne modifikasjonen utført?
     
    Sist redigert:

    dottcom

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    65
    Antall liker
    41
    Hei Zerostat!
    Hva mener du med "speilvendt" en av Rhea 2 subbene?
    Jeg tror disse har en aktiv 10’’ og en passiv 10’’. Ved å speilvende den ene av subbene så vil de spille symmetrisk i et stereo oppsett. Dvs begge aktive elementer innover eller utover.
    Takker. Da mener du at man snur polariteten på det aktive elementet på en av subbene? Eller er det det aktive og passive elementet som er byttet om? Noen som har fått denne modifikasjonen utført?
    Anyone?
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Hei Zerostat!
    Hva mener du med "speilvendt" en av Rhea 2 subbene?
    Jeg tror disse har en aktiv 10’’ og en passiv 10’’. Ved å speilvende den ene av subbene så vil de spille symmetrisk i et stereo oppsett. Dvs begge aktive elementer innover eller utover.
    Takker. Da mener du at man snur polariteten på det aktive elementet på en av subbene? Eller er det det aktive og passive elementet som er byttet om? Noen som har fått denne modifikasjonen utført?
    Begge aktive elementer inn eller begge ut.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Uuups!

    Adyton Gracili bestilt i dag og skal brukes sammen med Linn Akurate/Doxa 61 og Paradigm Millenia subwoofer. Blir spennende å få i hus!
    Er Millenia kraftige saker som går fra 70-100Hz og i kjelleren med full kraft? :)
     

    åsmund_teodor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    292
    Antall liker
    93
    Uuups!

    Adyton Gracili bestilt i dag og skal brukes sammen med Linn Akurate/Doxa 61 og Paradigm Millenia subwoofer. Blir spennende å få i hus!
    Er Millenia kraftige saker som går fra 70-100Hz og i kjelleren med full kraft? :)
    I følge Geir på OHC er dem råbra og passer godt til disse ht. Morsomme og kjappe saker som er lette å plassere. Oppsettet skal stå på et lite lytterom, så blir spennende å se hvordan det fungerer.
     

    Cobra2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Innlegg
    4.980
    Antall liker
    1.055
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Jeg trenger skjema til C 3000 / P 3000 - noen som kan hjelpe?
    IMG_2090.jpg
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.641
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Hei Zerostat!
    Hva mener du med "speilvendt" en av Rhea 2 subbene?
    Jeg tror disse har en aktiv 10’’ og en passiv 10’’. Ved å speilvende den ene av subbene så vil de spille symmetrisk i et stereo oppsett. Dvs begge aktive elementer innover eller utover.
    Takker. Da mener du at man snur polariteten på det aktive elementet på en av subbene? Eller er det det aktive og passive elementet som er byttet om? Noen som har fått denne modifikasjonen utført?
    Anyone?
    Det som menes er ved bruk av en sub slik som Rhea2 som har et aktivt og et passivt element at de bestilles slik at høyre basskasse har aktivt elementet på venstre side, og den venstre basskassen bestilles slik at den har det aktive på høyre side. Om en da har kjøpt to slike med vanlig oppsett kan en skru ut begge elementer og lodde av kabel og lodde på etter at elementet er satt på andre siden.

    Fasen skal være lik
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.641
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Takk for et flott Hi-Fi år 2018 og velkommen i 2019 til Oslo Hi-Fi Center og Adyton's 40 års jubileum.(1979-2019)

    Vi har nye høyttalere, Adyton Gracili 1.8, avbildet under, og nye strømbokser, DC Zero og Isovolt 6k i butikken. Flere produkter vil komme i løpet av jubileumsåret 2019.

    Velkommen innom for en lytt!

    IMG_2705.jpg
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.641
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.469
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Endor
    Jeg har nettopp vært innom OHC og hørt på Gracili, courtesy of Geir T.... og dette låter svinaktig bra, på kald forsterker, og med ikke optimal strømrens....

    Vurderer Gracili som betydelig bedre enn Silver Signature, well nå sitter det KEF subwoofere til 160k på her da....

    Har også nettopp hørt på alt av Piega fra Coax 711, Master Line Source 3, Master Line Source, drevet av Auralic top of the digital source og Soulution 330 Forsterker. Jeg mener Gracili er bedre enn alle de ovennevnte Piega, Inklusive MLS til nesten 2 mill. Gracili med gode subwoofere kombinerer det beste med intimiteten fra en minimonitor til storskala dynamikk fra en stor gulvstående.

    Trampeklapp :eek:

    Piega var interessant, men ikke nå lenger
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har nettopp vært innom OHC og hørt på Gracili, courtesy of Geir T.... og dette låter svinaktig bra, på kald forsterker, og med ikke optimal strømrens....

    Vurderer Gracili som betydelig bedre enn Silver Signature, well nå sitter det KEF subwoofere til 160k på her da....

    Har også nettopp hørt på alt av Piega fra Coax 711, Master Line Source 3, Master Line Source, drevet av Auralic top of the digital source og Soulution 330 Forsterker. Jeg mener Gracili er bedre enn alle de ovennevnte Piega, Inklusive MLS til nesten 2 mill. Gracili med gode subwoofere kombinerer det beste med intimiteten fra en minimonitor til storskala dynamikk fra en stor gulvstående.

    Trampeklapp :eek:

    Piega var interessant, men ikke nå lenger
    jeg har også hatt et lass med piega, men har Adyton nå. Meget godt fornøyd. Har for øvrig også en ledig Kef 209 subwoofer hvis noen føler kallet.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.469
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Endor
    Jeg har nettopp vært innom OHC og hørt på Gracili, courtesy of Geir T.... og dette låter svinaktig bra, på kald forsterker, og med ikke optimal strømrens....

    Vurderer Gracili som betydelig bedre enn Silver Signature, well nå sitter det KEF subwoofere til 160k på her da....

    Har også nettopp hørt på alt av Piega fra Coax 711, Master Line Source 3, Master Line Source, drevet av Auralic top of the digital source og Soulution 330 Forsterker. Jeg mener Gracili er bedre enn alle de ovennevnte Piega, Inklusive MLS til nesten 2 mill. Gracili med gode subwoofere kombinerer det beste med intimiteten fra en minimonitor til storskala dynamikk fra en stor gulvstående.

    Trampeklapp :eek:

    Piega var interessant, men ikke nå lenger
    jeg har også hatt et lass med piega, men har Adyton nå. Meget godt fornøyd. Har for øvrig også en ledig Kef 209 subwoofer hvis noen føler kallet.
    Er dine DIY sub’er bedre enn 209’en?
    Sistnevne er ikke akkurat en lilleput...
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.469
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Endor
    En ting til vedr. Gracili’ene... de står i et absolutt "umulig" rom, jeg har aldri hørt noe spille bra i dette rommet, Gutta fra Audio Physic var her og demonstrerte Cardeas Plus+ i det samme rommet og det låt absolutt grusomt.... grumsete mid bass og en fæl bass boom og en skingrende mellomtone som ga meg gåsehud. Cardeas Plus+ er helt sikkert super, men ikke i dette rommet.

    Her står Gracili’ene nesten kloss opp til veggen og spiller superbra :cool:
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har nettopp vært innom OHC og hørt på Gracili, courtesy of Geir T.... og dette låter svinaktig bra, på kald forsterker, og med ikke optimal strømrens....

    Vurderer Gracili som betydelig bedre enn Silver Signature, well nå sitter det KEF subwoofere til 160k på her da....

    Har også nettopp hørt på alt av Piega fra Coax 711, Master Line Source 3, Master Line Source, drevet av Auralic top of the digital source og Soulution 330 Forsterker. Jeg mener Gracili er bedre enn alle de ovennevnte Piega, Inklusive MLS til nesten 2 mill. Gracili med gode subwoofere kombinerer det beste med intimiteten fra en minimonitor til storskala dynamikk fra en stor gulvstående.

    Trampeklapp :eek:

    Piega var interessant, men ikke nå lenger
    jeg har også hatt et lass med piega, men har Adyton nå. Meget godt fornøyd. Har for øvrig også en ledig Kef 209 subwoofer hvis noen føler kallet.
    Er dine DIY sub’er bedre enn 209’en?
    Sistnevne er ikke akkurat en lilleput...
    209 går dypere. DIYene er bedre på alt annet.
    Edit: også er det jo mulig å flytte 209 uten å måtte bestille et team med pianoflyttere. DIY’ene ble bygget ferdig i lytterommet da de er en smule uhamslige med sine 130kg pr stk og 2m høyde.
     
    Sist redigert:

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.641
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Hva slags ht-kabler kan være verdt å bruke? Har disse i dag, og har i grunn vært fornøyd. https://www.stereofil.no/kabler/hoyttalerkabler/lopemeter/van-den-hul-the-d-352-hybrid
    Jeg har brukt alt fra Klotz til Kimber Monocle XL og VdH Magnum på mine Imagic uten å registrere andre forskjeller enn varierende grad av hi-fi nevroser.
    Vil si at hvilke høyttalerkabler en bruker beror mye på hvilken forsterker en har valgt å bruke, burde hete forsterkerkabel! Forlenger forsterkeren bort til høyttalerne. Av de som har Adytonhøyttalere så har vel 95% av alle en kabel som er rett uten fletting, bokser, batteri, skjerm etc som f.eks Nordost
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Hva slags ht-kabler kan være verdt å bruke? Har disse i dag, og har i grunn vært fornøyd. https://www.stereofil.no/kabler/hoyttalerkabler/lopemeter/van-den-hul-the-d-352-hybrid
    Jeg har brukt alt fra Klotz til Kimber Monocle XL og VdH Magnum på mine Imagic uten å registrere andre forskjeller enn varierende grad av hi-fi nevroser.
    Vil si at hvilke høyttalerkabler en bruker beror mye på hvilken forsterker en har valgt å bruke, burde hete forsterkerkabel! Forlenger forsterkeren bort til høyttalerne. Av de som har Adytonhøyttalere så har vel 95% av alle en kabel som er rett uten fletting, bokser, batteri, skjerm etc som f.eks Nordost
    Har spilt på McIntosh (501 og 1,2kw), Bryston og Lyngdorf (og flere andre) uten at jeg har opplevd merkbar effekt ved å endre kablene.
     

    åsmund_teodor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    292
    Antall liker
    93
    Heisann! Om rundt tre uker er jeg den heldige eier av Adyton Gracili. Subben, en Kef R400b er allerede i hus. Plassen tillater nok kun en, så jeg lurer litt på anbefat plasering. Akkurat nå er den plassert midt mellom de ht jeg. Utfordringen nå er at Pandion30 går såpass dypt at det er vanskelig å få en formening om hvordan det vil fungere. Hva er folks erfaringer med plassering? Jeg vil ha stram og definert bass.

    Mvh Åsmund
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.641
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Heisann! Om rundt tre uker er jeg den heldige eier av Adyton Gracili. Subben, en Kef R400b er allerede i hus. Plassen tillater nok kun en, så jeg lurer litt på anbefat plasering. Akkurat nå er den plassert midt mellom de ht jeg. Utfordringen nå er at Pandion30 går såpass dypt at det er vanskelig å få en formening om hvordan det vil fungere. Hva er folks erfaringer med plassering? Jeg vil ha stram og definert bass.

    Mvh Åsmund
    Midt mellom er en veldig bra plassering
     

    Canem

    Medlem
    Ble medlem
    04.01.2017
    Innlegg
    6
    Antall liker
    0
    Hei
    Noen spørsmål til dere med Adytonerfaring.
    Er ute etter en ny forsterker til mine nye for meg Adyton imagic 2.0.
    Ser at OHFC har en Burmester 051 til salgs, noen med erfaring med denne og Adyton?

    Andre anbefalinger opp til maks 50 000 gjerne brukt også om man vet om noe som man burde se etter på Finn.no

    Jeg benytter en LP spiller og en Aurelic streamer som lydkilder

    Jeg kan ingenting om rørforsterkere, er dette noe å trakte etter? Ognisåfsll noen tips.
     

    Hifimontøren

    Medlem
    Ble medlem
    21.05.2012
    Innlegg
    48
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har samme ht. og wadia 321 dac med volumkontol og en adyton 1.8 som forsterker.
    Har spilt på Adyton i flere tiår . Kan garantere deg dette låter meget bra.
    Adyton 1.7 eller 1.8 like gode begge to og selges rundt 50k på bruktmarkedet.

    Om du vil høre hvordan mitt oppsett låter er du hjertlig velkommen for en demo.
    Send en pm for nermere avtale.
     
    Sist redigert:

    Hifimontøren

    Medlem
    Ble medlem
    21.05.2012
    Innlegg
    48
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    2
    Ser det er en Adyton 1.7 til salgs her på sentralen til ca 40k.
    Det syntes jeg er en grei pris for en slik forsterker.
    Har foresten prøvd burmester også i mit oppsett, men jeg syntes Adyton låter bedere på alle punkter.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Hei
    Noen spørsmål til dere med Adytonerfaring.
    Er ute etter en ny forsterker til mine nye for meg Adyton imagic 2.0.
    Ser at OHFC har en Burmester 051 til salgs, noen med erfaring med denne og Adyton?

    Andre anbefalinger opp til maks 50 000 gjerne brukt også om man vet om noe som man burde se etter på Finn.no

    Jeg benytter en LP spiller og en Aurelic streamer som lydkilder

    Jeg kan ingenting om rørforsterkere, er dette noe å trakte etter? Ognisåfsll noen tips.
    Jeg har også Imagic 2.0. De er lettdrevet og ukompliserte for en forsterker (jeg deler elektronisk ved 130hz). Har brukt flere McIntosh forsterkere og nå Lyngdorf sda-2400. Alt har funket bra. Jeg har selv prioritert lavt støygulv og lav forvrengning og 200+ watt. Da rocker de som bare det. Adyton 1.7 som her er nevnt er også et flott valg.
     

    Hifimontøren

    Medlem
    Ble medlem
    21.05.2012
    Innlegg
    48
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    2
    En ting til vedr. Gracili’ene... de står i et absolutt "umulig" rom, jeg har aldri hørt noe spille bra i dette rommet, Gutta fra Audio Physic var her og demonstrerte Cardeas Plus+ i det samme rommet og det låt absolutt grusomt.... grumsete mid bass og en fæl bass boom og en skingrende mellomtone som ga meg gåsehud. Cardeas Plus+ er helt sikkert super, men ikke i dette rommet.

    Her står Gracili’ene nesten kloss opp til veggen og spiller superbra :cool:
    Er absolutt enig med deg at disse høyttalerene spiller "meget" bra.
    Men att rommet er " umulig " vill jeg ikke være enig med deg i.
    Har ikke hørt denne Audio Physic demoen du nevner her ,men kjenner dette rommet ganske godt og har bare gode opplevelser her.
    Det er vel heller ikke uten grunn at gutta ønsker og demostrere sine hjertebarn akkurat her.
    Al ære til Fredriksen /Tømmervik og co.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.469
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Endor
    En ting til vedr. Gracili’ene... de står i et absolutt "umulig" rom, jeg har aldri hørt noe spille bra i dette rommet, Gutta fra Audio Physic var her og demonstrerte Cardeas Plus+ i det samme rommet og det låt absolutt grusomt.... grumsete mid bass og en fæl bass boom og en skingrende mellomtone som ga meg gåsehud. Cardeas Plus+ er helt sikkert super, men ikke i dette rommet.

    Her står Gracili’ene nesten kloss opp til veggen og spiller superbra :cool:
    Er absolutt enig med deg at disse høyttalerene spiller "meget" bra.
    Men att rommet er " umulig " vill jeg ikke være enig med deg i.
    Har ikke hørt denne Audio Physic demoen du nevner her ,men kjenner dette rommet ganske godt og har bare gode opplevelser her.
    Det er vel heller ikke uten grunn at gutta ønsker og demostrere sine hjertebarn akkurat her.
    Al ære til Fredriksen /Tømmervik og co.
    Jeg diskuterte faktisk akkurat dette med det rommet hos OHC med Geir Tømmervik, og han var enig med meg i at det i alle fall er et bra vanskelig rom ....

    Kanskje nettopp derfor de har gracili her, for å vise at den kan spille bra i vanskelig rom :)
     
    Sist redigert:

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Hei
    Noen spørsmål til dere med Adytonerfaring.
    Er ute etter en ny forsterker til mine nye for meg Adyton imagic 2.0.
    Ser at OHFC har en Burmester 051 til salgs, noen med erfaring med denne og Adyton?

    Andre anbefalinger opp til maks 50 000 gjerne brukt også om man vet om noe som man burde se etter på Finn.no

    Jeg benytter en LP spiller og en Aurelic streamer som lydkilder

    Jeg kan ingenting om rørforsterkere, er dette noe å trakte etter? Ognisåfsll noen tips.
    Jeg har også Imagic 2.0. De er lettdrevet og ukompliserte for en forsterker (jeg deler elektronisk ved 130hz). Har brukt flere McIntosh forsterkere og nå Lyngdorf sda-2400. Alt har funket bra. Jeg har selv prioritert lavt støygulv og lav forvrengning og 200+ watt. Da rocker de som bare det. Adyton 1.7 som her er nevnt er også et flott valg.

    Bruker du digitalt delefilter i TDAI 2170 for deling mellom iMagic og sub?
    Jeg synes ”det er noe” med digital direct prinsippet til Lyngdorf, jeg har ikke hørt tdai 2170, men tda 2200, som funker bra, dette funker tydeligvis også til Adyton :)
    Yepp, jeg har slått av effekttrinnet og bruker 2170 som forforsterker med digital deling og romkorreksjon. Jeg bruker digital coax ut til sda2400 og analogt til subbene.
    Det er da tre ting som 2170 mangler i mine øyne: mulighet for egendefinering av voicing kurver, to sett med analoge xlr utganger og større tall i displayet!
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.469
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Endor
    Hei
    Noen spørsmål til dere med Adytonerfaring.
    Er ute etter en ny forsterker til mine nye for meg Adyton imagic 2.0.
    Ser at OHFC har en Burmester 051 til salgs, noen med erfaring med denne og Adyton?

    Andre anbefalinger opp til maks 50 000 gjerne brukt også om man vet om noe som man burde se etter på Finn.no

    Jeg benytter en LP spiller og en Aurelic streamer som lydkilder

    Jeg kan ingenting om rørforsterkere, er dette noe å trakte etter? Ognisåfsll noen tips.
    Jeg har også Imagic 2.0. De er lettdrevet og ukompliserte for en forsterker (jeg deler elektronisk ved 130hz). Har brukt flere McIntosh forsterkere og nå Lyngdorf sda-2400. Alt har funket bra. Jeg har selv prioritert lavt støygulv og lav forvrengning og 200+ watt. Da rocker de som bare det. Adyton 1.7 som her er nevnt er også et flott valg.

    Bruker du digitalt delefilter i TDAI 2170 for deling mellom iMagic og sub?
    Jeg synes ”det er noe” med digital direct prinsippet til Lyngdorf, jeg har ikke hørt tdai 2170, men tda 2200, som funker bra, dette funker tydeligvis også til Adyton :)
    Yepp, jeg har slått av effekttrinnet og bruker 2170 som forforsterker med digital deling og romkorreksjon. Jeg bruker digital coax ut til sda2400 og analogt til subbene.
    Det er da tre ting som 2170 mangler i mine øyne: mulighet for egendefinering av voicing kurver, to sett med analoge xlr utganger og større tall i displayet!
    Mangel på egendefinering av voicing kurver.... er en stor ting spør du meg ja .....
    Har du sett på Lyngdorf DPA-1, den har dobbelt sett xlr out .... men det er jo en utgått modell, har sett den noen ganger second hand....
     
    Sist redigert:

    dottcom

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    65
    Antall liker
    41
    Romkorreksjon låter rett og slett bare slitsomt. De første timene kan det oppleves som en morsom forbedring, men det er ikke bra nok. Sikkert ok til hjemmekino, men ikke hifi.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Romkorreksjon låter rett og slett bare slitsomt. De første timene kan det oppleves som en morsom forbedring, men det er ikke bra nok. Sikkert ok til hjemmekino, men ikke hifi.
    Den samme opplevelsen har jeg med romkorreksjon til hjemmekino i samtlige tilfeller. Når det gjelder Lyngdorf til stereo, med og uten subwoofere, så har det vært helt annerledes. I dag kan jeg ikke se for meg å ha et hovedsystem uten Lyngdorf.
    Nå skal det også sies at jeg har brukt RoomPerfect i ca 10 år, og har opparbeidet meg noe erfaring med hensyn på hva som funker.
    Jeg har de senere år opplevd dårlige oppsett hos hi-fi klubben, men det fratar ikke teknologien dens verdi.

    Hvis du ikke har opplevd gode stereo oppsett med Lyngdorf RoomPerfect brukt til sitt beste så har du nok gått glipp av noe.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn